YARECK Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Dzięki pasz za zrozumienie i radę. No taki już jestem, że wole po cichutku, bez grzmotów i hałasów. A już jak mi coś skrzypi, piszczy itp. to k***wicy dostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Jedynka ci glosno stuka bo masz duzy silnik z duza waga walu korbowego i sporym momentem na wolnych obrotach. Kup mniejszy motocykl i bedzie lepiej.Sprzeglo nie zuzywa sie podczas wysprzeglania tylko jego lozysko wyciskowe pracuje wowczas i ono sie zuzywa, ale nie wpadalbym z tego powodu w bezsennosc.Ogolnie zycze wiecej luzu - ciesz sie ze nie masz BMW - tam wszystkie biegi zmieniasz z milym dla uszu stukiem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Dzięki Adamie M. - uspokoiłeś mnie, choć motocykla na mniejszy raczej nie zmienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Wychodzi na to że źle robię bo na przykład w samochodzie na światłach zawsze mam wrzuconą jedynkę i wciśniete sprzęgło - uprzedzając zarzut że w ten sposób zużywam szybciej sprzegło to dodam że w astrze zrobiłem 270 tys km, w vectrze 180 tys km i cały czas na oryginalnym sprzegle i łożysku oporowym. Natomiast jak już wciskam sprzegło to dbam żeby było wciśnięte do samego końca. Poza tym jak nie jadę ostro to biegi również w samochodzie wrzucam zawsze bez sprzegła (poza I ze zrozumiałych wzgledów)A co do motocykla - też zazwyczaj na sprzegle ale w b12 nie jest to uciązliwie bo sprzęgło chodzi lekko, więc jak się dotaczam na I to tak juz zostawiam a potem start a II wrzucam w zależności od samopoczucia od 40/godz do 100/godz w kazdym razie I traktuję jako normalny bieg do jazdy, mimo że akurat w b12 ruszenie jest możliwe nawet na III.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartos_SzPaQ Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 tarcze sprzeglowe zniszczysz szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Marlew, ja tez tak robilem w samochodzie jak jeszcze mialem w nim sprzeglo i zdarzylo mi sie zamyslec i puscic to sprzeglo na skrzyzowaniu, a stalem w kolejce miedzy dwoma samochodami :DNa moto redukuje na luz bo dzieki sprezynom Barnetta w moim sprzegle chodzi ono dosc ciezko, gdyby nie to to nie mialo by to dla mnie znaczenia.Caly temat nie ma specjalnego znaczenia biorac pod uwage jakosc wspolczesnych sprzegiel odwrotnie. Adam M. [ Dopisane: Piątek 25 Listopad, 2005 ]Drogi Bartoszu, strasznym jestes czarnowidzem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Ogolnie zycze wiecej luzu - ciesz sie ze nie masz BMW - tam wszystkie biegi zmieniasz z milym dla uszu stukiem.Adam M. oj tak k.. mać.tam skrzynia biegów jest przej..a jak sanki w maju. Nie dość, że biegi wchodzą ze stukiem, to najbardziej wkurzające jest, że przy manewrowaniu jedynka potrafi wypaść i to jak na złość bezszelestnie. To że dość silnym jestem glonem, uratowało mnie parę razy przed glebami parkingowymi, kiedy moto pozbawione napędu nagle zwala się na bok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.