guziq Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Witam.Czy przesiadajac sie z Jawy 350 na motocykl klasy 125 (NSR, TZR, AF1 itp.) zauważe znaczącą poprawe osiagów? Ew. po przesiadce na jaki motocykl (jaka klase pojemnościową) zauwaze róznice? PS. Czy motocykl klasy 125 nadaje sie do turystyki (ok. 400km)? Jak zachowuja sie takie motocykle z topcase-em i/lub kuframi bocznymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 osiagi raczej podobne, nie oplaca sie kupowac 125ile masz do 18ki ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 18 lat koncze w maju, ale tak sobie pomyslałem ze zawsze takie 125 można zarejestrowac na motorower i jeździć nawet jak sie nie zda prawka. Potem można używać go do np. wypadów do kiosku po gazety albo do kumpla na koncu ulicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMax Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Kumpel ma Aprilie AF-1 Future 125 i roznica w porownianiu z Jawami i MZ'kami jest bardzo duza... Jak przepasc... I nie chodzi tylko o przyspieszenie czy predkosc maxymalna, ale samo prowadzenie. Jak siedzisz na Aprilii to wszystko jest sztywne, rzucasz w zakret i tam wlasnie ona pojedzie, a z moich doswiadczen na Jawach (co prawda nie idealny stan) przy 70km/h balem sie bardziej niz na Aprilii przy 140. roznica na pewno jest... Co do turystyki to w sumie nie smigalismy dalej niz 200km ale kumpel nie narzekal, wiadomo sportowa pozycja nie jest najwygodniejsza, ale da sie wytrzymac. Za 2 tygodnie jedziemy na Kryterium Polski Freestyle ponad 500km w jedna strone to Ci powiem jak sie jedzie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 dzieki MrMax, bede czekał na opinie. A jak wygląda sprawa z kuframi w takiej 125? Nie stawiaja zbyt duzego oporu powietrza stosunkowow słabej i mało elastycznej 125-ce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 dzieki MrMax, bede czekał na opinie. A jak wygląda sprawa z kuframi w takiej 125? Nie stawiaja zbyt duzego oporu powietrza stosunkowow słabej i mało elastycznej 125-ce? Jawą 350 TS (ale w super stanie) potrafiłem utrzymywać w trasie spokojne 110-120 bez jakiś dziwnych zachowań, w zakretach OK, hamulce jak się dbało też dzialały. Zmiana na 125 ccm to wg mnie pomyłka - co z tego że wartości max będą lepsze (prędkość i przyśpieszenie) jak w codziennej eksploatacji będziesz miał wręcz przeciwne odczucia i jak nie podkręcisz do czerwonego pola to bedzie gorzej niz w jawie. Raz w życiu przejeechałem się Aprilią Red Rose z cylindrem 180 i chyba 38 KM i zapytalem się gdzie są te konie :) bo różnicy po jawie nie było.Jeżeli Jawa to dla Ciebie za mało a chcesz stopniowo to siadaj na 500 ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Kumpel ma Aprilie AF-1 Future 125 i roznica w porownianiu z Jawami i MZ'kami jest bardzo duza... Jak przepascoczywiscie przepaść $ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!na pewno ją poczujesz!!!!!!!!po wizycie i na stacji i w serwisie moim zdaniem nie warte zachodu!!!!poleciłbym gs`ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 ze zawsze takie 125 można zarejestrowac na motorower i jeździć nawet jak sie nie zda prawkaHĘ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMax Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 oczywiscie przepaść $ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!na pewno ją poczujesz!!!!!!!!po wizycie i na stacji i w serwisie moim zdaniem nie warte zachodu!!!!poleciłbym gs`ka troche racji kolega ma choc nie do konca... w AF-1 na pewno zmora jest Nikasil w cylindrze, ale jesli z nim wszystko oki to moto hula az milo... ze stacja troszki gorzej... moc skad sie musi brac i tak 5,6 - 6l spali... przy ostrym palowaniu 7 :) no i polecanie GS'a to tez racja... zawsze to 4T, lepiej chodzi, czesci w brod, chociaz wcale nie sa przydatne bo GSik sie nie psuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 PS. Czy motocykl klasy 125 nadaje sie do turystyki (ok. 400km)? Jak zachowuja sie takie motocykle z topcase-em i/lub kuframi bocznymi? CHyba do sklepu i spowrotem :-D nigdy 125 wolałbym juz jak koledzy wspominają Jawe 350ts ale 400km to jest pomyłka z rzeczywistoscia :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.