Gość duke Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Witam wszystkich mam pare pytan na temat tego motorku...kupilem go kilka dni temu sprowadzony nie zarejestrowany jeszcze...Wiecie co wogole nie hamuje tylni hamulec...tak jakby linka byla zerwana czy wkladki wytarte...jak myslicie co jest najczestszym powodem??Poza tym do tego motoru leje sie olej do benzyny??Bo sadze ze jest to czterosów i chyba sie nie leje:)...jesli sie myle to mnie poprawcie....WIem ze wiekszosc sie bedzie smiala ale zawsze jezdzilem samochodem a z motorem mam malo co do czynienia...wiec dlatego prosze was o pomoc...poza tym mial malo oleju..wiec dolalem mu do silnika ..ale bardzo teraz kopci...czy to znaczy ze silnik kiepski??jest to rok 96 i ma przejechane ok 32000km Jeszcze pytanie do was...czy dostane gdzies instrukcje obslugi do tego motoru??Pozdrawiam wszystkich i z gory dzieki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Wiecie co wogole nie hamuje tylni hamulec...tak jakby linka byla zerwana czy wkladki wytarte...jak myslicie co jest najczestszym powodem?? Wytarte okładziny, lub żle naciągnieta linkaPoza tym do tego motoru leje sie olej do benzyny?? NIe, tylko do silnika.Bo naprawde nie wiem czy to cztero czy dwusów.... 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Strzałek ja cos zle przeczytalem czy Tobie sie pomylilo? Przeciez Dr125 to 4suw takze dozownika ni ma :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 czekaj czekaj to dr byly dwusuwowe ??? ps. jak odpisywalem to postu enduroguya jeszcze nie bylo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Strzałek ja cos zle przeczytalem czy Tobie sie pomylilo? Przeciez Dr125 to 4suw takze dozownika ni ma Sorki, zmęczony jestem i przeczytałem DT 125 a nie DR 125Jasne że dr to 4tKażdemu sie zdaża, nawet najlepszym :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 daj fotki to stanie sie jasnosc :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duke Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Fotek jeszcze nie mam...ale zrobie niedlugo...dzieki za odpowiedzi...juz troszke wiem :)Dzisiaj patrzylem przez okienko (stan oleju w silniku) i bylo ponizej minimum...wiec wlalem pod maksimum...nie wiedzialem jaki olej wiec wlalem polsyntetyk...nie wiem czy dobrze....napiszcie mi jaki olej sie stosuje??jaki jest najlepszy??Po tym jak to zrobilem bardzo zaczal kopcic...naprawde jak z jakiegos komarka...nie wiem co jest grane...silnik do remontu??Jak myslicie??Jesli tak to co powinienem najpierw wymienic??Co wymienic??i jakie sa ceny??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 niestety maly stan oleju to i nie kopci tak bardzo jak ma tyle co powinno byc a kopci jak smok to remont 35 tys na 125 to sporo w 600 przy 35.000 km cza sie szykowac do zmiany pierscieni i ewnetulanie tloku mozna lac polsysntetyk ale gestosc okresla produceny moto musisz gdzies poszukac czy 10W40 wystarczy bo jest to najpopulrniejszy olej a remont to wymienia sie najczesciej tlok z pierscieniami dociera zawory lub je wymienia w razie glebokich wzer i oczywiscie uszczelniacze zaworowe ewentualnie regeneracja korbowodu jesli ma luzy przydalo by sie rowniez lancuch rozrzadu sprawdzic czy nie jest juz wyciagniety Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Na DR'ce jeździ Wazzabii z naszej ekipy, OEM'u, więc jakbyś miał więcej pytań to pogadaj z nim na gg. Z tego co u niego widziałem to parametry oleju silnikowego masz podane na korku wlewu oleju, jeśli dobrze pamiętam to jest to 10W40, ale lepiej sprawdź u siebie. Wazzabii używa Arala półsyntetyka. Co do sprawdzania ilości oleju to masz w bloku specjalne okienko. Pamiętaj, że podczas sprawdzania Suzi musi stać równo w pionie. Tu masz serwisówkę do DR125 -> http://www.partspartners.com/html/dr125.html, zawsze lepsze to niż nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 co do hamulca to po prostu masz zle naciagnieta linke/pret (u mnie jest pret, nie linka)ale ostatnio po skladaniu bebna (czyscilem szczeki i przesmarowalem dzwigienke bo sie zacinal) to zle zlozylem, i wyszlo na to ze dzwignia byla do gory i nie hamowal jak bylo naciagniete nawet na maxa, a dzwignia powinna byc na dole... (hyhy :) )jak ci ostro kopci to zapewne lapie olej, u mnie na starcie jedynie zakopci jak stoi dlugo, a rocznik 89' przejechane z 20tys. , jak chcesz jeszcze jezdzic bez remontu to lej olej mineralny, tak sie robi jak juz maszyna nie pierwszego zywota, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.