Morusek_16 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Jeśli możesz poiedzieć to powiedz na co???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Dokładnie. 900-1000 to są już potężne maszyny o ogromnym potencjale. śmigam 600 i jak dla mnie jako pierwsze moto jest oki. Z czasem napewno przesiąde sie na coś większego. Nawet już wiem na co 8) pewnie na R1 :):P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morusek_16 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 choć może Gixerke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 nowak napisał:pewnie na R1 Trafiony zatopiony, choć rozważam właśnie jeszcze 954. Jakoś CBR mnie użekła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 cze.ale po co pisac chlopakowi na jakim motocyklu sie robi ewolucje lepiej czy gorzej albo czy od przyspiesza od 200 do maxa rowno? Zanim on sie wciagnie to mina miesiace, a zeby doskonalic technike az do perfekcji mina lata. Nawet jesli jezdzil zx-rem to napewno kolega nie dal mu szalec i narazac moto na glebe. W mojej opinii niech startuje od taniego motocykla zeby ewentualnie w krotkim czasie sie wprawic i nie stracic floty, chocby niech sie zdecyduje na FZR albo GSX-Fa, albo niech sobie pokatuje, jesli ma kase na to, GPZ albo GPX. Niech pojezdzi z rok i doceni to co mowie, ze 600 narobi mu jeszcze podstaw do zawalu nie raz! pozdro PS tez mialem takie przejscia jak ty Morusek i bylem o krok od kupienia ZZ-R 1100, nie wiem co mnie uratowalo :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morusek_16 Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Maniek a co sądzisz o Zx6r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 W moim przypasku było dokłdnie jak napisał Maniek6r. Kupiłem 600-tke właśnie po to by sie wprawić i doskonalić w jeździe (choć na poczatku chciałem moto klasy 1000). Na początku pomyślałem że mam moto do skatowania i nie szkoda jak bedzie jakaś gleba. Tyle że z upływem czsu nabrałem szacuneczku do F2 i jakoś mi szkoda go katować i narażać na upadki. Poza tym to jest dla mnie i tak dość mocny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Ja na Twoim miejscu wybrałbym GSX-R 600 :!: Jest to bardzo dobry motorek na "start" łatwo się prowadzi jest bez awaryjny (opieram się na na tym którego ja miałem) 600-tka paliła mi 5-6 l /100 przy spokojnej jeździe ;) ma ok 110KM i to w upełności wystarcza :!: choć z jednej strone przyznam że szkoda mi było go sprzedawać bo się przyzwyczaiłem toszkę, póżniej kupiłem gixxera 1000 i znów musiałem się przyzwyczajać :buttrock: Acha... nie pytaj Maniek6r o tym co sądzi o glonie, bo teraz go ma i chwalli , ale szuka już czegoś innego ;) pozdro Maniek6r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Mi szkoda było wydawać większą ilość kasy na takiego GSX-R 600 z obawy przed upadkiem, szlifem itp. Wolałem tańszy motorek którego uszkodzenie nie odbije sie na mnie mocno finansowo. Myśle ze początkujący powinni właśnie iśc takim śladem. No chyba że komuś ktoś moto sponsoruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morusek_16 Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 no ale co myślicie o Zx6r plusy minusy wady zalet itp........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 to zależy który rok?? + tani na starcie- ciężko znaleźć w dobrym stanie- kawasaki :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 to zależy który rok?? + tani na starcie- ciężko znaleźć w dobrym stanie- kawasaki :buttrock: pieprzysz... żeby niby kawa jest zła?? żałosne... każdy model każdej firmy lepsze i gorsze strony... R1dyny mają gówniane skrzynie... odkąd tylko sie pojawiły po dziś dzień były i są gówniane, pozatym są strasznie delikatne i mało odporne na konkretną jazde... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 R1dyny mają gówniane skrzynie... czy ja ciebie pytałem jakie są R1dyny?? koleś pytał o ZX-6R więc wypowiadaj się na temat tego motoru, a nie już się czepiasz :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 wymieniałes mu minusy i jakojeden z nich wymieniłeś że to poprostu kawasaki i to jest minusem więc dlamnie jesteś żałosny bo wynika z tego że o motorach pojęcie masz raczej mgliste... :-D Ja napisałem jakie są R1dyny(gorzka prawda) i teraz pytam sie Ciebie- czy to świadczy że jesli na jakimś moto widnieje logo "Yamaha" mamy twierdzić że to minus i gówniany sprzęt??Zastanów sie czasem zanim coś chlapniesz... a jesli chdzi o zx6 to zależy o co pytasz, który model9rocznik) w konfrontacji z czym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 na swoim przykladzie powiem tak, zalezy jaki trafisz stan, ale jest wygodny,ekonomiczny,mocny, dorownuje od 0 km/h wzwyz niejednej litrowie (najwyzej zostanie metr za nia), super sie prowadzi, na nierownosciach nie da sie wprowadzic w jakies super mocne drgania, zawiechy dobijaja wiec w moim przypadku bede wlewac gestszy olej i moze zmienie nastawienia (pelna regulacja), silniki sa wytrzymale o ile robisz regularne przeglady, uwaga na te slynne,pekajace ramy, obejrzyj przy kupnie-przyczyna dzwon,wyglupy, to tyle. Bartek pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.