TomekL Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Czołem,A jakbyś musiał wybrać to GSXR1000 czy 750? Też mi takie chodzą po głowie. Zastanawiałem się też nad 954 i twój opis stawia ją w bardzo dobrym świetle - ale chyba i tak będzie mnie ciągnęło do gsxr:) Pozdro Właśnie stoję przed takim wyborem :) I powiem tak - jakbym nie miał Toru Poznań pod domem, to wziąłbym 1000 - na drodze daje jednak niesamowity komfort potężnej rezerwy w każdej sytuacji. Ale że w tym sezonie 3/4 kilometrów zrobiłem na torze i po drodze jeżdzę faktycznie spacerowo, to skłaniam się coraz bardziej do 750. Moje 954 miało jak dla mnie na torze momentami za wiele poweru, więc jestem przekonany (przynajmniej na dziś :bigrazz: ) że 750 bedzie takim fajnym optimum - zwrotność 600 ze sporo większym momentem obrotowym i mocą. Być może wkrótce się przekonam :crossy: Pozdrówki Tomek Jak dla mnie Gixer 1000 to potęga. Moc nie do wykożystania. 600 trzeba znowu ostro kręcić, a 750 jest takim wypośrodkowaniem pomiędzy nimi. Wg mnie jest wystarczający i naprawdę wiele nie odstaje do klasy 1000cm3. Witka moim skromnym zdaniem - jeździłem aktualną gsx-r 1000 i 750, róznica, głównie w momencie obrotowym, jest poprostu powalająca, nawet moje 954 może się pakować. Tylko, że żeby to tak naprawdę wykorzystać, to trzeba być naprawdę świetnym kierowcą no i mieć warunki do tego. Ja jakoś nie widzę siebie kręcącego tego potwora do 13 tys obr - to co robi przy jeździe do 9 tys to juz jest masakra. Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Witam Co do slabych punktow - trzeba dokladnie sprawdzic prace skrzyni biegow, jest dosyc deliktana i w katowanych sprzetach zaczynaja czasem wyskakiwac biegi. Innych typowych slabosci tego sprzetu nie znam. moze glupie pytanie: ale jak porzadnie sprawdzic prace skrzyni biegow? rozpedzac sie na 2jce do wysokich obrotow i sprawdzac czy nie wyskakuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 moze glupie pytanie: ale jak porzadnie sprawdzic prace skrzyni biegow? rozpedzac sie na 2jce do wysokich obrotow i sprawdzac czy nie wyskakuje?? Pytanie jak pytanie :) ja bym się najpierw przejechał takim normalnym tempem i posłuchał dobrze jakie dźwięki wydaje skrzynia na poszczególnych biegach i czy nie szarpie przy dodawaniu gazu, poprzełaczał w górę i w dół. A później każdy bieg do czerwonego pola, szybka zmiana i mocno gaz odkręcić :bigrazz: (he he - łatwo powiedzieć :crossy: ) Jak nic nie wyskoczy ani nie bedzie zgrzytać to raczej powinno być ok. Pozdrówki Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 na co jeszcze szczegolnie zwracac uwage przy kupnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 na co jeszcze szczegolnie zwracac uwage przy kupnie? Tak jak pisałem - poza tą skrzynia biegów motocykl nie ma jakiś typowych słabych punktów, więc trzeba go poprostu dobrze obejrzeć i pojeździć próbnie. W sumie jeszcze jedna rzecz - w rocznikach 2003 trafiła się jakaś seria wadliwe odlanych bloków silnika - zdarzały się samoistne pekniecia bloku połączone z wyciekiem płynów. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) tak ogolnie to od jakiej ceny powinny sie zaczynac niepodejrzane egzemplarze? bo zdarzaja sie za 18k i za 24k. oczywiscie to przyblizenie, bo dobry potrafi sie czasem trafic za male pieniadze. Edytowane 2 Października 2006 przez Yogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 tak ogolnie to od jakiej ceny powinny sie zaczynac niepodejrzane egzemplarze? bo zdarzaja sie za 18k i za 24k. oczywiscie to przyblizenie, bo dobry potrafi sie czasem trafic za male pieniadze. Jeździć i ogladać, bo w ogłoszeniach to wszystkie są lepsze niż je fabryka zrobiła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 czy to normalne ze siedzenie pasazera tak odstaje od owiewki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JVC Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Dzieki Tomek. moze i ja przemysle jeszcze zakup i pomysle nad gsx. Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 czy to normalne ze siedzenie pasazera tak odstaje od owiewki?? Tak, odstaje dosyć mocno. Tutaj jest bardzo dużo różnych info www.cbr900.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 super stronka. dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 :( :notworthy: :notworthy: wlasnie sprzedałem swojego bandziora i zaczynam poszukiwania 954!! jupiiiiiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian cbr Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Pomóżcie mam może trochę śmieszne pytanie ale jestem bardzo krótko właścicielem 954 i niewiem jak sie dobrać do akumulatora tzn jak ściągnąć kanape kierowcy. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finko Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 musisz odchylić tylne narożniki siedzenia i tam są śruby imbusowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam!Mam pytanie do uzytkownikow lub znajacych model hondy 954 rr... na co zwrocic szczegolna uwage przy kupnie... model ma jakies elementy ktore warto obejrzec ze szczegolna troska ?? (pomijam oczywiste elementy typu głowka ramy czy półki...)bede wdzieczny za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.