Opals Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Witajcie. Mam problem: z mojego moto kopci niesamowicie na postoju, na początku obroty są jako takie lecz po chwili albo są za wysokie albo moto gaśnie i za bardzo nie chce reagować na dawkowanie. Natomiast gdy nim wyrusze w trasa to jest wszystko ok, po jakiś 4 km przestaje dywić(nie zauważyłem mniejszej mocy) ale po zatrzymaniu znowu to samo :? jak wyżej i za chiny nie idzie ustawić wolnych obrotów. Co to może być mieszanke robiłem 1:50(kupiłem jakieś 13l benzyny i wlałem 0,25l oleju Mixol) PS jak lepiej ustawić zapłon bliżej 2,5GMP czy 3,0GMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Podejżewałbym jakas nieszczelność.... simmering od strony alternatora, laczenie gaźnika z cylindrem.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 1:50(kupiłem jakieś 13l benzyny i wlałem 0' date='25l oleju Mixol)[/quote']Nie zamało tego mixolu ja zawsze robie 1:30 chyba że do etz zalecane jest 1:50 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 1:50(kupiłem jakieś 13l benzyny i wlałem 0' date='25l oleju Mixol)[/quote']Nie zamało tego mixolu ja zawsze robie 1:30 chyba że do etz zalecane jest 1:50 :?: ku*wa, przeciez to jeden ch*j ile tam wlejesz tego mixolsyfu. Od tego nie rosna ani nie spadaja obroty Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 wszystko jest ok, żadnych wycieków, ani nieszczelności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 1:50(kupiłem jakieś 13l benzyny i wlałem 0' date='25l oleju Mixol)[/quote']Nie zamało tego mixolu ja zawsze robie 1:30 chyba że do etz zalecane jest 1:50 :?: kur*a' date=' przeciez to jeden ch*j ile tam wlejesz tego mixolsyfu. Od tego nie rosna ani nie spadaja obroty[/quote'] Właśnie nie jeden ch*j bo jak ETZ dymi to właśnie chyba za duzo mixolu, ew. simmering od strony sprzegła lekko puszcza.Do Opalas: Dobry stosunek Mixolu zalałeś.Nie zamało tego mixolu ja zawsze robie 1:30 chyba że do etz zalecane jest 1:50tak właśnie jest 1:50 więc po co się wypowiadasz jak nie wiesz, tylko motasz, a jakby nawet zalał mniej oleju niż potrzeba to silnik by nie dymił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 1:50(kupiłem jakieś 13l benzyny i wlałem 0' date='25l oleju Mixol)[/quote']Nie zamało tego mixolu ja zawsze robie 1:30 chyba że do etz zalecane jest 1:50 :?: kur*a' date=' przeciez to jeden ch*j ile tam wlejesz tego mixolsyfu. Od tego nie rosna ani nie spadaja obroty[/quote'] Właśnie nie jeden ch*j bo jak ETZ dymi to właśnie chyba za duzo mixolu, ew. simmering od strony sprzegła lekko puszcza.Do Opalas: Dobry stosunek Mixolu zalałeś.Nie zamało tego mixolu ja zawsze robie 1:30 chyba że do etz zalecane jest 1:50tak właśnie jest 1:50 więc po co się wypowiadasz jak nie wiesz' date=' tylko motasz, a jakby nawet zalał mniej oleju niż potrzeba to silnik by nie dymił.[/quote'] Ale ja napisalem ze to nie ma przemożnego wpływu na obroty, a nie na dymienie, no prosze Cie.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Od tego nie rosna ani nie spadaja obroty co racja to racja ale miałem na mysli to aby chłopak szybko niezarżnoł silnikaA co do usterki zmien ustawienie iglicy i jeszcze nareguluj jałowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 iglice przestawiłem o 1 oczko w dół(czyli teraz jest na 2 licząc od dołu) troszkę lepiej ale to nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Jak tam filtr powietrza ? Spróbuj odpalić bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Podejżewałbym jakas nieszczelność.... simmering od strony alternatora' date=' laczenie gaźnika z cylindrem....[/quote'] mialem podobne objawy i byl to simmering :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opals Opublikowano 27 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 od której strony ten simmering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 a sprawdź czy nie zacieło ci sie ssanie widziałem taki przypadek w ETZ 250 i były identyczne objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.