hondacr250r Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 ja wole kxf,yzf,rmz niż crf sam mam honde cr 250 ale do crfa nie jestenm coś przekonany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 ja wole kxf,yzf,rmz niż crf sam mam honde cr 250 ale do crfa nie jestenm coś przekonany Dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 pewnie dlatego że crf-a ma chu.... charakterystyke silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek_CRF Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 (edytowane) Witam Was Wrzystkich dzis stalem sie posiadaczem motoru a mianowicie to HONDA CRF 450R mam 17 lat wczesniej mialem KTM 125 SX z 2001 Honda jest z 2003 co mi powiecie na temat tego motocykla ??? 12.04.2010 startuje nia w pierwszych zawodach ;)) ... Edytowane 20 Stycznia 2010 przez Jarek_CRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam. Pomozcie mi dobrac odpowiedni NAPED do CRF 450R z04r. Gustuje w ENDURO rekreacyjnie po lasach polach itp sporadycznie wybieram sie na jazdy po torze...WIEC, jaki zestaw by byl dla mnie odpowiedni?? chodzi mi o ilosc zebow P/T oraz ile tam na lancuchu jest ogniwek bo akurat jestem poza domem a nie liczylem jak wyjezdzalem...pomozcie prosze:):)dziekuje z gory za kazda wskazowke:) MOJA propozycja jaka ja sobie ulozylem to P13 T49(SUNSTAR stalowe) ilosc ogniwek 120 didVT2 zloto czarny....czy to mozliwy naped??pojezdze na nim chodz sezon?? wiecie jaka HONDA to BESTIA:):)POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Ja bym proponował zostawić przednią zębatke oryginalną czyli 13z, jeśli przeszkadza ci długa jedynka to możesz tylną o kilka zębów większą założyć. Zestaw jaki proponuje to: zębatki Renthala, tylna jest aluminiowa, łańcuch też Renthala oringowy. Ja od dwóch lat jezdze na napedzie tej firmy i bardzo chwale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 a pokusilem sie o SUNSTAR p13 t48 i DID ert2 jak dla mnie tyle co ja jezdze to powinno mi wystarczyc:))mysle ze bede zadowolony :):)pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 posiada ktos SERWIS do HONDY CRF450 z 2004r?? poszukuje pewnych parametrow..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 http://pdfdatabase.com/ tutaj poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 uu tu cos znalezc to ciezko... co to za strona wogole:):) chyba b.duzo wsystkiego zawiera:):) co tu pobierac?? bo nie za bardzo czaje :)he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 i nadal nie znalazlem tej serwisowki:( nie moge sie gdzies polapac w tym wszystkim...tyle tu tego jest ze szok:) pomozecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dołączyłem do posiadaczy CRF 450:) rocznik mojej to 04. mam ją dopiero od tygodnia i oto moje spostrzeżenia: moc nie do ogarnięcia:D (przynajmniej dla mnie). cięzko pali na ciepło (trzeba zawsze uzywac ciepłego ssania). Wkręciłem śrubę składu do końca niemalże i jest trochę lepiej - czeka mnie wyjęcie gaźnika. Silnik strasznie szumi! To chyba nie do końca normalne. Od razu po zakupie wymieniłem łańcuch rozrządu i wyregulowałem zawory- ssące były podparte :rolleyes: Zobaczymy jak długo teraz się luzy utrzymają. Kompresja jest bardzo dobra i nie kopci nic więc myśle że tłok jest ok. Nie wiem tylko jak z korbą- nie pokoi mnie ten głośny szum. Kolega ma 426 i u niego tak nie szumi, a swoją droga gdy ja jeździłem yz 250 a on 426 to ta 426 wydawała sie potworem, teraz okazuje się że CRF jest mocniejszy i elastyczniejszyod 426 przy każdej prędkości i każdym biegu (sprawdzane na asfalcie) i to nie jest załsuga krótszego przełożenia bo na V max też jest szybsza. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Wsumie to dopiero teraz znalazlem/zainteresowałem sie tym wątkiem ;p a honda juz sprzedana. Miałem crf-e 450 z 2007 r i z czystym sumieniem stwierdzam że jak dla mnie motocykl rewelacyjny, najeździłem nia 100 mth i nic oprocz filtra powietrza i wymian oleju nic nie robiłem, luzy zaworowe przez cały czas jaki ja miałem nie wymagały żadnej regulacji, jedyne co mnie w niej denerwowało to twarde zawieszenie z którym nie mogłem dojść do ładu. Moc i moment ogromny ale do ogarnięcia ;) Jak cos to posiadam serwisówke do niej oraz nową lewa chłodnice jak coś ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Jeśli kupować CRF 450 to właśnie od 2007 roku, wcześniejsze roczniki delikatnie mówiąc psują się, mają beznadziejną charakterystykę silnika, zbyt twardy zawias, dziwne przypadłości typu problemy z paleniem na ciepło. Miałem crf-ke i dużo krwi mi napsuła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 No dokładnie jeszcze to twarde zawieszenie! Przy mojej masie przód pracuje w połowie zakresu, fakt że jeszcze nie próbowałem skakać. Może jest za dużo oleju w lagach? Spróbuję coś z tym jeszcze wywalczyć. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.