Z3US Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Witam. Jestem po prostu wściekły. Wyczyściłem gaźnik idealnie w mojej jawie 50. I myślałem że sobie pośmigam. Kopie, kopie i nic. Zwykle paliła od pierwszego więc niewiem. Sprawdzam iskre i jest jakaś bidulka, ale jak trzymam świece w ręce to nawet mnie niepokopie... Mam elektroniczny zapłon, zasilany z aku, który pobiera impulsy z przerywacza. Motor stał kilka dobrych tygodni. Sprawdziłem zasilanie modułu, w każdym miejscu. Wszystko jest ok, prąd jest wszędzie. Ale ikra jest nijaka. Zauważyłem też, że jak trzymam za świece i wyłaczam zapłon-tzn. odcinam zasilanie, to potrafi zdrowo pierdyknąć prądem, aż ręka boli... Czyli cewka, fajka i przewód powinny być sprawne. Niewiem za co mam sie złapać. Niektóre kable były popękane to wymieniłem na nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Jak wali po wyłączeniu zasilania to znaczy że cewka jest "naładowana", problem będzie w tym że nie będzie dostawało impulsu z rozwarcia przerywacza, no i właśnie co to masz za cudo ? Przerywacz mechaniczny, zapłon elektroniczny, to jest własnej konstrukcji?, z innego moto czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 może to wina słabego aku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 może to wina słabego aku?? Raczej napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 cewka nie posiada zdolności ładowania się może chodziło ci o kondensator ? ja widzę to tak dochodzi do naładowania się kondensatora ale nie rozładowuje się on i prąd przestaje płynąć do czasu kiedy nie wyłączysz zasilania wtedy kondensator rozładowuje się i teraz tak albo plus z minusem jest zamieniony albo cos z przerywaczem jest nie tak . Z własnych doświadczeń wiem ze w zwykłej elektryce jawke (mechanicznej) jeśli nie ma iskry a trzymając świece kopie ostro po łapach znaczy ze przerywacz nawala , jeśli iskra jest a prądu nie czuć znaczy ze cos z zasilaniem jest nie tak. Musisz krok po kroku wykluczyć wszystko powoli na spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 A od czego masz ten moduł?Kumpolowi w charcie padał moduł. Było to spowodowane słabym akumulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 cewka nie posiada zdolności ładowania się może chodziło ci o kondensator ? ja widzę to tak dochodzi do naładowania się kondensatora ale nie rozładowuje się on i prąd przestaje płynąć do czasu kiedy nie wyłączysz zasilania wtedy kondensator rozładowuje się i teraz tak albo plus z minusem jest zamieniony albo cos z przerywaczem jest nie tak . Z własnych doświadczeń wiem ze w zwykłej elektryce jawke (mechanicznej) jeśli nie ma iskry a trzymając świece kopie ostro po łapach znaczy ze przerywacz nawala ' date=' jeśli iskra jest a prądu nie czuć znaczy ze cos z zasilaniem jest nie tak. Musisz krok po kroku wykluczyć wszystko powoli na spokojnie.[/quote']napisałem "naładowana" widać że nie wiesz jakie zjawiska zachodzą w układzie zapłonowym, a kondensator jest po to aby nie iskrzyły platynki, u kolegi może nawet nie ma kondensatora.Tak więc czekamy na autora co to ma tam za cudo czy z innego moto, czy samoróba (może jakiś schemat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.