emzet Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 witajciemam małe problemy ze sprzęgłemrozkręciłem dzisiaj od strony automatu, okazało się że mam rozklepany lekko popychać od strony sruby regulacyjnej. jednak nie o tym chciałem napisać. wyciągłnąłem z tamtąd 2 kulki, ale na schemacie jest jedna, przy śrubie reg.Jak powinnien wyglądać schemat popychacz kulka?? (pisze od strony automatu włączającego)a) sruba-kulka-popychacz-popychaczB) sruba-kulka-popychacz-kulka-popychacz czy może jednak jeszcze inaczej?? jak ktos coś wie to niech napisze, bo smigać moge, a moto niesprawe do konca :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 U mnie był wariant 1.Pewnie ktoś dołożył kulkę bo mu się sprzęgło kończyło, generalnie kulka pomiędzy popychaczami nie przeszkadza (spotykane rozwiązanie), ale sprawdź jak z grubością tarcz sprzęgłowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 nie ma znaczenia czy jest 1 czy 2 kulki, jak są 2 to po prostu musisz bardziej wykręcić śrube regulacyjną. Ot wsio:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 oki, poradzilem sobie, okazało się że automacik był już troche zpsuty. widełki były peknięte, widac było ślady (kiepskiego) spawania.zespawałem to porządnie, ale bede się rozglądał za widełkami... chyba że nie da się osobno kupić to będize trzeba wysupłać :D kase na jakiś nowy automacik :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Co do schematu powinno być popychacz-kulka-popychacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 W jawie oryginalnie była śruba- kulka-popychacz-popychacz. Po pewnym styk dwóch popychaczy sie piepszył, dlatego zaczęto dawać między to kulke która działa podobnie jak łożysko. Patent dość stary ale sprawdzony i skuteczny. Ostatnio w mojej mz ts 150 zmieniałem tarcze i spręzyny sprzęgła. Po złożeniu okazało się że sprzęgło musi być na ostatniej regulacji ponieważ inaczej by go w ogóle nie było. Dałem między popychacze kulke i jak ręką odjął sprzęgło odzyskało pełną regulacje, chociaż w motozbycie zapewniali mnie że żadnej kulki tam nie powinno być. Pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 zespawałem to porządnie, ale bede się rozglądał za widełkami... chyba że nie da się osobno kupić to będize trzeba wysupłać kase na jakiś nowy automacik Wpadnij do mnie, to Ci sprezentuje porządny i ładny automacik :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Wpadnij do mnie' date=' to Ci sprezentuje porządny i ładny automacik [/quote'] już właśnie mam automacik od znajomego, nic tylko rozebrać, przesmarować i zakładać :) ale dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.