Nitomen Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 obecnie chyba jedynym hard enduro z wtryskiem paliwa jest Gas Gas FSE 450 jak wiadomo hard enduro czyli bloto i piasek nie sa obce ale wtrysk musi miec komputer czyli elektronika ktora nie lubi wody a tego w enduro nie da sie uniknac ,co o tym sadzicie gaznik czy wtrysk ?? poza tym elektronika jak cos padnie a lubi z nienacka to koszty dosc duze w porownaniu z gaznikiem i bez komputra nic nie wiadomo a w gazniku widac golym okiem ze elementy sa zuzyte ,zapchane ,uszkodzone ale zawsze jest ale...... co sadzicie o tym rozwiazaniu wtrysk czy gaznik :?: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Ja jestem zdania że im mniej bajerów w terenowym motocyklu tym trudniej go zepsuć, przeważnie najprostsze rozwiązania są najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 ale w gaźnikowym moto też masz elektronikę: moduł zapłonowy, czujnik położenia wału , a w nowoczesnych moto także czujnik położenia przepustnicy przy gaźniku - i "się nie psują" myślę,że zależy to od tego, jak jest zrobione i jak jest zabezpieczone... sztaby inżynierów się nad tym głowią.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Coś jest na rzeczy, skoro tego typu rozwiązań zapłonu jest tak mało. Ale wtrysk w szosowych motorach zaczyna dominować. Myślę, że ten trend i w crossówkach zauważymy za jakiś czas. Poza tym, do gaźnika też stosuje się moduł zapłonu z mikroprocesorem, z mapą zapłonu, a nawet dwiema (patrz motor Obłuckiego). Dodatkowy moduł sterujący pracą wtrysku nie skomplikuje zbyt mocno elektroniki.Ja osobiście wolałbym wtrysk zamiast gaźnika z wieloma ruchomymi elementami, które się wycierają i mogą rozregulować czy rozkalibrować.Takie jest moje zdanie, HOWK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Czółko...jesli mogę sie wtrącic do tematu to chciałbym zauwazyc ze w crossówkach chyba raczej wtrysku nie bedzie z racji tego ze potrzebny jest komputer a jak komputer to elektronika co sie =wieksza masa a jak kazdy wie w wyczynie jest bardzo wazna masa.Gas Gas to tez wyczynowiec ale enduro i moze tam takie rozwiązanie cos przyniesie.Trudno mi powiedziec czy gaznik czy wtrysk poniewaz jestem za młody zeby miec porownanie (prawdopodobnie nie powinienem zabierac tutaj głosu :oops: :D )jednak w wyczynach jestem za gaznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 i ja bym osobiscie wolal poczciwego gaziora :D ale 'suzuki123' ma racje i w zwyklym moto troszke jest tych bajerow no ale powiedzmy kupic komputra gdyby nie daj boze powiedzial dosc to hmm ze 4 tys (do samochodu nowy ) a o uzywkach do moto zapomniec bo to nie realne a w gazniku wymienic jakies elementy to nie tak drogo chyba ze korpus zajechany :/ a tak na marginesie co byscie wybrali FSE 450 czy EXC 450 ,520 pytam z ciekawosci bo te moto sa narazie moim ( i nie tylko :mrgreen: ) snem ;) :| pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Do rajdów gażnik byłby lepszy ze względu na łatwa naprawialność na trasie. Do MX wtrysk jak najbardziej. pomoże charakterystye jak i mocy a na 20 minutowym biegu sprawdzi sie znakomicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 a tak na marginesie co byscie wybrali FSE 450 czy EXC 450 ' date='520 pytam z ciekawosci bo te moto sa narazie moim ( i nie tylko :mrgreen: ) snem :D :| pozdro[/quote']wiadomo że GG450Fse bo jest promocyjna cena na polski rynek w porównaniu z konkurencją , a wiele osób które maja gasy porównuje je osiągami do ktm-a 520 :twisted: dodawać już nie trzeba że sa 2 mapy zapłonów które można sobie zmieniać przyciskiem w zalezności od terenu 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.