Barnaby Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 WitamMam takie pytanko: ustawiając zapłon i rozrząd w CB 900 model SC 01 ustawiam przyspieszacz zapłonu na 1-4 T czy F? I czy w tym momencie markery na wałkach rozrządu powinny być równoległe do płaszczyny głowicy?I jeśli tak, to o ile i jak przyspieszyć zapłon? Czy wystarczy może wyrównać ze sobą wypustki na przyspieszaczu?Nie wiem czy poprawnie się wyrażam w tym momencie.... ;) :P ;) Wybaczcie jeśli nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Dla prawidłowego ustawienia rozrządu markery na kołach zębatych mają być w poziomie przy ustawieniu wału na 1-4 T.Dla zapłonu w górnym okienku podczas pracy slinika na wolnych ma się pokazywać marker z oznaczeniem 1-4 F dla cylindrow zewnętrznych.Dla cylindrów wewnętrznych 2-3 F.Aby sprawdzić mechaniczny przyspieszacz zapłonu należy podnieść obroty do 3000 i sprawdzić lampą stroboskopową ustawienie na podwójnym markerze . Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.