Skocz do zawartości

Romet a głos jak choper


mwichan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co ma tlumik do zaplonu

 

 

Bardzo duzo **************

 

Poza tym silnik dezamet 023 ma 1,7km przy 4800obrotow alepracuje narmalnei na polowie tego wiec raczej zawrotne to te obroty nie są. :|

 

 

 

Pozst był edytowany przez administratora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R.Y.B.A kiedyś policzyłem że mój romet t1 osiąga 6000rpm przy troche ponad 54km/h. Tyle było raz z górki. Zwykle idzie max 52 więc obroty ciutke niższe niż te 6000rpm.

Liczyłem to z obwodu koła, przełozenia łańcucha (13/35) i przekładni głównej (4,75:1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...hmmmmmmm...zapomniałem o czymś. Przecież na internetowych stronach należy pisać gwarą internetową np : "Ja muc kupic se ino komar to byc motur dobra ja kochac tuninga i systema audio se zaladowac ino nie"...a na wszystkich dotychczasowych tematach wypowiadałem sie normalnie...KURDE ALE ZE MNIE WIEŚNIAK!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość guzik_Darek
Ogar 200Jawki na polski rynek maja 2 km przy 4500 RPM ,poniewaz ma zablokowany krociec ssacy i kolanko wydechowe i silnik nie kreci sie wyzej. Oryginalna nieblokowana jawka ma 3,5 przy 6500  

 

Na czeskiej instrukcji do jawki pisze Max vykon motoru 3,5km/6500 i to samo na tabliczce znamionowej

A jak odblokować ogarka ?? Jeśłi można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

O odblokowaniu ogarka było już wiele poszukaj w archiwum o ile sie nie myle to temat nazywała się 3,5km z ogara czy coś w tym stylu

 

A wracając do tematu najlepszy odgłos z dwusuwowego silnika przypominający chopera uzyskasz z silnika o dużej pojemności ale musi byc to silnik wolnoobrotowy mniej wiecej jak w jawie 350 a co do rometa hmm musiał byś skonstrułować inny dyfuzor z wiekszymi otworami i krutszym czasem przejscia spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odblokowałem swój silnik i szczerze mówiąc przy wyższych obrotach bałem się ze zaraz mi silnik wybuchnie ale wytrzymał ;) to są za wysokie obroty dla niego ja miąłem jeszcze włożone dysze 68 i 38 żarł benzynę niesamowicie szybko moc oczywiście widoczna była ale nie polecam śmigać przy takich obrotach cos może strzelić. jazda jest nie ekonomiczna szybsze zużywanie się części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeśli ogar 200 no to tak:

1) króciec ssący który wchodzi tam do gaźnika trzeba spiłować z okrągłego otworu w taki kwadratowy - niestety nie pamiętam jakie długie mają być boki, ale coś koło 1,5cm (nie jestem pewien).

2) Dysze wymienić na 68

3)Kolanko obciąć, żeby do tłumika wchodziło na jakieś 45mm a nie tak jak wczesniej ok. 100. Po tych zmianach silnik powinien osiągać 3,5konia przy 6500 obrotach. Oczywiście jeśli masz ogara 200, bo jak z 205 to nie wiem. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odblokowałem swój silnik i szczerze mówiąc przy wyższych obrotach bałem się ze zaraz mi silnik wybuchnie ale wytrzymał Razz to są za wysokie obroty dla niego ja miąłem jeszcze włożone dysze 68 i 38 żarł benzynę niesamowicie szybko moc oczywiście widoczna była ale nie polecam śmigać przy takich obrotach cos może strzelić. jazda jest nie ekonomiczna szybsze zużywanie się części

 

 

 

To jakiś dobity ten silnik masz ... bo normalne silniki po odblokowaniu chodzą zaje*iscie ( oczywiscie w dobrym stanie ) , a jawka na specialnym dyfuzoże potrafi wkręcić się nawet 9000 obr/min ... heheh bez nakrętek samo kontrujących albo podkładek sprężynowych lepiej się nigdzie nie wybierać bo drgania są ogromne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. bez nakrętek samo kontrujących albo podkładek sprężynowych lepiej się nigdzie nie wybierać bo drgania są ogromne ...

 

Ogromne to mało powiedziane jak włożyłem ten silnik do ramy motorynki odblokowany to on już był wcześniej przez kogoś ja tylko poustawiałem go i dobrałem przełożenie to przy ok. 60-65 km/h na max obrotach drgania były tak duże ze cały motorek drgał już nie wspomnę o hałasie. Silnik nie był jakiś rozje*** był w stanie dobrym ale przy takich obrotach to strach jeździć ale da się przywyknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeśli ogar 200 no to tak:  

1) króciec ssący który wchodzi tam do gaźnika trzeba spiłować z okrągłego otworu w taki kwadratowy - niestety nie pamiętam jakie długie mają być boki, ale coś koło 1,5cm (nie jestem pewien).  

2) Dysze wymienić na 68

3)Kolanko obciąć, żeby do tłumika wchodziło na jakieś 45mm a nie tak jak wczesniej ok. 100. Po tych zmianach silnik powinien osiągać 3,5konia przy 6500 obrotach. Oczywiście jeśli masz ogara 200, bo jak z 205 to nie wiem. Pozdro

 

Ja zrobiłem punkt pierwszy i trzeci + jeszcze cylinder wymieniłem na 55ccm i naprawde na początku wydał mi się strasznie dużo mocy mu przybyło ale to chwilowe było. ;) A jak jechałem na nim tak 30 - 40km/h to było spoko ale jak na maxa to hoho :) trząchał się jak dziki kot :) :P

 

pozdro :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...