m16 Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 hej ;)Czesto zdaza mi sie, ze gdy ostro przyspieszam i biegi zmieniam przy czerwonym polu po 3 zamiast 4 wbijam LUZ :oops: Co w takim wypadku nalezy zrobic ? Silnik w ulamku sek. dostaje ogromnych obrotow, wbijac 3 zle bo obroty skocza jeszcze bardziej, wbijac 4 to natomiast nie chce wchodzic i zgrzyta :/Jak sie nalezy poprawnie zachowac w takiej sytuacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 musisz w tym momencie poczekac aż obroty troche spadną i wbijać bieg zależnie od prędkości (albo 3 albo 4) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallen Angel Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Ja bym ci proponował po pierwsze nie dopuszczać do takiej sytuacjia jeśli nawet taka zaistnieje to wżucić bieg z lekkiej przygazówki powinno złagodzić wejście biegua tak apropos miałem takie problemy kiedyś w gsxr750 ale to była tylko i wyłącznie moja wina, skończyło się zakupem odpowiedniego obówia i po problemach było :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Wpadnięcie fałszywego luzu jest skutkiem klepania po biegach, a nie naciskania konsekwentnie na dźwiginę. Jak pisał Guru Kwiatkowski, nacisk stopy na dźwignię biegów musi trwać aż do momento gdy sprzęgło jest całkowicie puszczone. Czyli nie zwalniamy nacisku stopy do końca operacji. Zatem kolejność czynności ma być następująca:- rozpędzamy maszynę- stopa dotyka biegów i lekko naciska zawczasu- wciskamy sprzęgło (albo i nie :D ) z odjęciem gazu- naciskamy zdecydowanie na biegi (nie dusimy, normalnie naciskamy)- puszczamu sprzęgło (o ile było użyte ;) ) i dajemy ognia- stopa na końcu zaprzestaje oddziaływania na biegi. Trzymanie stopy do końca gwarantuje że bieg się zapnie, nawet gdy w pierwszym momencie sprzęgła kłowe odbiły się od siebie, co przy wysokich obrotach się zdarza, bieg zostanie dopięty w drugiej połowie operacji. Czyli wtedy gdy sprzęgło puszczamy i dajemy gazu.Czas operacyjny się nie zmienia, taka zmiana nie trwa dłużej. Tutaj mamy tylko jedną modyfikację - dłuższa praca stopy, co gwarantuje wspomniane "dopięcie" biegu natychmiast. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 13 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Wszystko pieknie ale w moim przypadku niewykonalne :mrgreen: U mnie jest dodatkowy wlacznik sprzegla wlasnie w dzwigni biegow :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 w moim przypadku niewykonalne U mnie jest dodatkowy wlacznik sprzegla wlasnie w dzwigni biegow Jak w kazdej nie kombinowanej CZ i Jawie. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.