rg166 Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 W jaki sposób można zwiększyć v-max motorku, aby nie zatracić przy tym przyspieszenia(czyli wymiana zebatek odpada..) ?? Za tydzień będę miał honde nsr 50 92' - jednak jest strasznie wolna , jej v-max sięge ledwie 65km/h.......ale czego się spodziewac ze te kase....:)Tak wiec poradzcie ......wymiana cylindra na 80........co jeszcze??zaproponujcie cos co nie zrujnuje mi kieszeni....pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 wymiana cylindra na 80........To na początek + wydech.Oferta jest baaaaardzo szeroka zależy od kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 a po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 a po co?v-max sięge ledwie 65km/h Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 A nie myslales moze ze jest po prostu dorżnięta? Silnik mam na mysli Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 A nie pomyslales ze moze byc zablokowana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 a nie pomyslales nad innym sprzetem ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 ja obstawiam na 99,9% ze motocykl jest fabrycznie dławiony (zablokowany). A nie myslales moze ze jest po prostu dorżnięta? Silnik mam na mysli jesli by byla zarżnieta to silnik by chodzil jak traktor i slychac by bylo kazda czesc to po pierwsze a po drugie to nie wydaje mi sie ze spadla by tak znaczaco predkosc, w koncu to powinno co najmniej 90 smignac.mnie sie wydaje ze jesli silnik jest zarżniety to sa dwie opcje - chodzi i nie ma mocy-wcale nie chodzidobrze gdybys poszperał troche w necie na temat tego moto i sprawdzil jakie sa osiagi tego sprzeta a jezeli okaza sie wiele wieksze niz te jakie podajesz to dobrze sie zastanow zanim kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 nsr 50 92' - jednak jest strasznie wolna ' date=' .......ale czego się spodziewac ze te kase....;)[/quote'] Czytaj Qler. I zacznij myslec Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 wkreca ci sie na 10tys?? te silniki sa nie do zajechania.... 65km/h to predkosc jaka jest kiedy motocykl wyjezdza z fabryki i blokady to on napewno nie ma chyba ze ma jeszcze dodatkowe biegi... jak cos co wkreca sie na max obrotow az silnik chce z ramy wyrwac moze byc zablokowane na tlumiku gazniku czy innym... kumpel mial i wiem jedyna opcja to jeszcze 2 biegi jak wiemy sa takie same nsr ktore maja po 6 biegow twoja zapewne ma 4 wiec szukaj tam musisz to rozkrecic albo odrazu do mechanika bo zeby sciagnac zabezpieczenie na polksiezycu musisz sciagnac sprzeglo a klucz jakis typowo japonski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 To najdluzsze zdanie jakie kiedykolwiek widzialem :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 a to wszystko przez gg ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bkamil4 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Ty kolo kup se wydech tuningowany albo od 125 jakiś ja se zakupiłem nowy giannelli i wyciska o wiele więcej v-max-u niż w starym! Ma wogule większego kopa na wysokich obrotach czuć jak lepiej ciągnie i na 6 biegu wcześniej jechałem 80 km/h a teraz prawie pod 100 km/h podchodzi licznik, aaa i jeszcze se kupiłem nowy tuningowany gaźnik co nieposiada dyszy wolnych obrotów. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 jak cos co wkreca sie na max obrotow az silnik chce z ramy wyrwac moze byc zablokowane na tlumiku gazniku czy innym przeciez nikt nie napisal w poscie ze to moto wkreca sie na max obrotow.jakos nie chce mi sie wierzyc ze wyje.....bym NSR na moim dawnym simsonie. z tego co pamietam to moj simek lecial kolo 75 i do tego przy stosunkowo nie duzych obrotach ( nie pamietam ile i nie chce mowic bo moge glupoty gadac ).PS. zaraz odezwa sie znawcy ze skad moge wiedziec ile mial obrotow skoro w simku nie ma obrotomierza. Otoz oswiadczam ze byly produkowane wersje z seryjnym obrotomierzem ( choc byly sakramencko rzadko spotykane ) i wlasnie mialem taka wersje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Ty kolo kup se wydech tuningowany albo od 125 jakiś ja se zakupiłem nowy giannelli i wyciska o wiele więcej v-max-u niż w starym! Ma wogule większego kopa na wysokich obrotach czuć jak lepiej ciągnie i na 6 biegu wcześniej jechałem 80 km/h a teraz prawie pod 100 km/h podchodzi licznik' date=' aaa i jeszcze se kupiłem nowy tuningowany gaźnik co nieposiada dyszy wolnych obrotów. PZDR[/quote']Ty kolo kup se kurs jezyka polskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.