mochicanin Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 czy na biegou jałowym da sie wyczuc żle wyregulowany gaźnik. albo jak najlepiej to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Tak jeżeli po dodaniu gazu i odpuszczeniu zbyt wolno zchodzi z obrotów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochicanin Opublikowano 8 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 dzieki to w takim razie chyba krućce są do wymiany. bo przy wiekszych prędkościach jak 80 w góre wogule nie chce iśc. dławi sie i strzela. pewnie powietrze sie dostaje.czy sylikon załatwi ten problem na krótki czas bo musze na nie czekać około 1,5 tygodnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 aha. Z obrotów zchodzi szybko, ale czasem spadnie do około 1000obr/min po czym natychmiast stabilizuje sie na 1300-1400obr/min.Poza tym w CBR 600 F2 jak powinno być z tymi wolnymi obrotami. Równo jak drut, bo ja mam delikatnie wahania i nie wiem czy to dobrze, czy coś nie tak. Z odpalaniem jest tak, że jak zgasze, postoii powiedzmy około 1h to przy uruchamianiu musze lekko dodać gazu, bez niego trzeba długo kręcić. Tak ma być czy coś nie tak, bo to jest moje pierwsze moto i zielony jestem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 ja w Kawie mam identycznie regulowalem gaznik i go czyscilem srube skladu mieszanki skrecilem zgodnie z manualem ale wtedy powoili schodzil z obrotow i bardzo ciezko palil wiec wrocilem do stanu z przed regulacji o 2 obroty wiecej niz podaje manual do tego wyczyscilem filt powietrza i jest OK tzn tak jak opisujesz wiec chyba to normalne z tym ze mam singla 650 z 1 gaznikiem i pojedynczym ukladem zaplonowym Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Jeżeli są podejrzenia o fałszywe powietrze to Samostart do Diesla załatwia sprawę. Należy odpalić silnik i podać trochę samostartu na korpus gaźnika lub na kolektory dolotowe. Jeżeli nagle wzrosną obroty to w tym miejscu jest nieszczelność.W ekstermalnych przypadkach świece są nierówno wypalone ( mają różne kolory). Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.