MiND Opublikowano 17 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 mialem rozpylacz rozwalony(czyszczony drutem przez brata:)) i jeszcze dysze dłuwna(tez przez drut:) ale ty wymienilem koncówke sama i jezdzi)a nie wiecie czemu moze silnik (magneto najbardziej ) gzeje mi sie ? po 15 km znika iskra postoje chwile i jade dalej:) kiedys po takiej jezdzie sciagam magneto to sie opazylem i to nie malo mozliwe ze trze? i sie nagrzewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 dysze przeczysc drucikiem miedzianym 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz_ Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 To, że magneto grzeje się to norma ale dlaczego iskra ginie po jakimś czasie? Tego nie wiem. Trzebaby pomyśleć :D Może coś z cewka wysokiego napięcia, może ze świecą, może coś z kondensatorem (jeżeli go masz :P ). Przyczyn może być kilka lub jedna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kramar Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Miałem identycznie w swoim simsonie z tym że iskra zanikała.Przyczyną była zepsuta podstawa iskrownika o ile masz elektroniczny zapłon bo ja mam własnie taki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 no a wiesz czemu on sie wtedy wkreca? no bo przy wiekrzych obrotach silnika magneto szybciej sie kreci i zwiekrza sie moc iskry ale tez moze masz zle mieszanke ustawioną stosunek powietrza do benzyny. Ale pieprzysz. Przy wiekszych obrotach, na przerywaczu iskra jest słabsza. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charcisz81 Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 a co sie reguluje podnoszac/opuszczajac iglice ,mam chcarta i odpalalem go dzis po raz pierwszy po 5 letnim postoju w stodole ale gaznik czyscilem skrupulatnie i jakie maja byc dysze w gazniku bing 1/14/206 bo mam 220i 68 i czy poziom plywaka tez sie reguluje tak jak w samochodach czy moze jest stalyi co regule sie wkretem po lewej stronie gaznika sklad mieszkanki ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 23 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 podnoszac zapinke dajesz mniej paliwa a obnizajac wiecej .poziom reguluje sie ustawiajac plywaki . mozliwe ze regulije sie sklad mieszanki ja mam w simku 16n1 11 i mam po prawej stronie ta srube [ Dopisane: 14 ]sorry za archeologa:) ale nie chcialem nowego pisac:) elo kumpel ma podobny problem tylko tak bardziej przerywa na pelnych i nie moze sie wkrecic na max:sprawdzilem zaplon , wal jest dobry ,przeczyscilem gaznik, podregulowalem go,bawilem sie zapinka ,plywakami , no i dalej to samo. czy moze to byc koniec tego silnika bo on baradzo go paluje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.