Nitomen Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 witam mam pytanie kiedy smarujecie lancuch jak rolki sie swieca ?? ja po nasmarowniu wjade w teren najczesciej piaski i po wyjezdzie lancuch jest z zewnatrz suchy ale jak palcem po nim przejade to zostawia czarne smugi i nie wiem czy smarowac go wtedy czy jak juz smug nie zostawia na palcu :roll: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Ja smaruje łańcuch co jazde bo jak się nawali pisasku i błota po myciu zawsze psikam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Lipca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Po każdej jeździe połączonej z myciem moto lub jakimkolwiek kontakcie z wodą.Nitomen nie żałuj smaru - tu wyjątkowo prawdziwa jest zasada, że jak nie posmarujesz, to nie pojeździsz. :notworthy: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 ok w takim razie pedzel i szklanke z olejem przekladniowym mam zawsze pod reka a od czasu do czasu kapiel w nafcie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Poco pendzel kup sobie olej do łancucha w spray z teflonem ja mam taki za 35 zł nazwy zapomniałem to jest lepsze do smarowania i na długo wystercza:0 [ Dopisane: 04-07-2005, 09:36 ]i w nafcie lepiej niekompac boto obniża zywotnośc najlepiej w benzynie ekstrakcyjnej wkładasz na chwile pomieszasz go tam :)i brud sam schodzi i potem tylko smarowanko tym w spray najlepiej z teflonem i łąńcuch jak nowy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 ok w takim razie pedzel i szklanke z olejem przekladniowym mam zawsze pod reka a od czasu do czasu kapiel w nafcieTylko spray Castrol/Motu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 w manualu mam napisane ze olejem wiec tak robie szkoda kasy na spraj za 30 zl a i tak wielkie g... ewentualnie na trase dalsza a co do benzyny to ........powodzenia z oringami ja dalej bede uzywal nafty jak i 99% uzytkownikow motocykli (jest calkowicie odwrotnie benzyna niszczy gume czyli oringi) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Jak myślicie jaki spray lepszy: :arrow: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=56471295 :arrow: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55385247 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Xeramic to shit - o czym bylo wiele razy na forum i innych miejscach w internecie. Wystarczy tylko poszperac. Ja uzywam zamiennie w zaleznosci co mam pod reka - albo Castrola albo Arala. Nie polecam jakiejs taniochy z Lousia np. Saito czy jakos tak - szkoda pieniedzy. Poza tym o tym juz bylo sporo na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moratar Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Kilka dni temu kupiłem arala i jest zajebisty, dużo lepiej penetruje niż castrol czy motula. Wystarczy tylko z jednej strony popsikać i ładnie rozchodzi się po łańcuchu nawet z drugiej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Jeżdżąc w terenie nie smaruję łańcucha wcale. Na sucho pracuje lepiej niż na smarze z piachem. Łańcuch DID i zębatki PRB w XT225 pracującym na szkółce sprawują się rewelacyjnie. Poprzednio założony był łańcuch marki Regina, wyraźnie słabszy od DID'a. Na sucho zużycie było akceptowalne, lecz po nasmarowaniu znikiał w oczach po kontakcie smaru z piaskiem. Powstała pasta ścierna która wykańczała rolki i zęby.Obecnie naciągam łańcuch co 250-300 godzin pracy maszyny. Natomiast w maszynach pracujących na drodze, smarujemy regularnie tak by rolki zawsze były pokryte cienką warstewką smaru. Nie za wiele, by nie brudzić wszystkiego dookoła, lecz systematycznie. Nie zawsze sprejem, czasem oliwiarką z olejem przekładniowym. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 ja mam motorexa tez okolo 35 zl, smaruje przed kazda jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 a co do benzyny to ........powodzenia z oringami ja dalej bede uzywal nafty jak i 99% uzytkownikow motocykli (jest calkowicie odwrotnie benzyna niszczy gume czyli oringi) ja mówie o benzynie ekstrakcyjnej (nie o zwyklej ze stracji) a ona jest 100% lepsza od nafty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziggy Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Benzyna do silnikow zniszczy uszczelnienia w łańcuchu.Benzyna extrakcyjna jest OK, dobrze umyje, po niejobowiązkowo smarowanie. Podobnie nafta, nieszkodliwadla gumy i dobrze myje.Na koniec smar, teraz testuje Agip Chain Lube i powiem,ze starcza na długo. Niektorzy praktykują zapuszczanie czystego łańcuchaolejem przekladniowym ale nie probowalem tej metody.Na pewno tania, ale czy skuteczna ? Nerka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 A ja smaruje Castrolem i jestem zadowolony! Narkus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.