Skocz do zawartości

..czy napewno 125 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie , jestem świeży na tym forum i interesuje mnie kupno motocykla , musze dodać że od dziecka śledze motocrossowe perypetie.. nie miałem wiele doświadczeń z wiejskimi jednosladami czy też tego pokroju maszynami a interesuje mnie to czy miałbym bardzo dużo problemy zasiadając odrazu na klase 125 , np CR , WR , YZ.. Nie wiem czy pomoże wam to w odpowiedzi na moje pytanie ale mam 180 cm wzrostu i jak na swój wiek dysponuje dośc dużą mocą(siłą) :notworthy:

 

PS. Oczywiście podstawy mam za sobą i prosze nie odbierać mnie za konkretnego laika , jak narazie doszedłem do karty motorowerowej ale kolejne kategorie przedemną i to niebawem :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos nie mogłem trafic a forum obserwuje już troche.. mój błąd , z tego co zauważyłem YZ , CR , WR to już są bardziej wyczynowe motocykle i dlatego pytałem akurat o te modele.. co do DT też sie zastanawiałem tylko mam dziwne przeczucie że może być troche problemów z eksploatacją czy sprzedażą , pozatym jakoś nie moge sie do niej przekonać.. dlatego zastanawiam sie nad przeskokiem i chociaż początki mogą być trudne predzej zainwestowałbym własnie w wyżej wymienione modele.. a dla wiekszej pewności i dla sprawdzenia waszej opini pytam.. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poczatku napewno bedziesz mial ciezka wyczynowa setka. I nie zapomnij o ochraniaczach bo to podstawa bez tego zaraz sie polamiesz i skonczy sie jazda na kilka miechow :notworthy: a z tym czy dasz rade czy nie to zalezy od twoich umiejetnosci ktos na forum przesiadl sie z ogara na rm 125 i mu sie podobalo;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos na forum przesiadl sie z ogara na rm 125 i mu sie podobalo;)

 

konkretnie ja :notworthy: i bylo zajefajnie

 

 

Jak nie latasz po torach ani nie masz zamiaru byc mistrzem Polski to lepiej kup hard enduro np. KTM EXC 125' date=' i masz 40KM światła i mozesz spokojnie latać gdzie chcesz albo Husqvarne WR 125' date=' podobo dobry sprzęt. [/quote'']

 

popieram

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siła bedzie ci potrzebna do dojscia z garazu do drzwi domu po jezdzie setka.Jesli nie miałes nigdy do czynienia z wyczynem to ta siła ci duzo nie pomoze (jest to bardzo siłowy sport ale...)ale jest jedno ale.Od tej "mocy" liczy sie bardziej wytrzymałosc i umiejętnosci ktorych napewno nie posiadłes zdajac na karte motorowerowa.Jazda motocyklem terenowym w terenie nie jest komforotowa ani przyjemna dla taki podzespołow jak tyłek,rece,nogi i inne rzeczy ktore po pierwszej mocniejszej jezdzie na nastepny dzien będa ci odpadac.Zastanow sie moze najpierw do czego bedzie ci ten motocykl słuzył.Do amatorskiej jazdy po lesie,polach i łąkach :arrow: dt 125,kmx 125 czy do ostrego latania po torze i rownie hardcore'owego katowania po lesie.Z 2 znowu strony mozesz olac te wszystkie "etapy rzowoju" i byc totalnym twardzielem i usiąsc na wsciekłego byka jakim jest cross 125.Zadaj sobie tez pytanie czy bedziesz umiał jeszcze utrzymac tego typu sprzet i pamietaj tez o tym ze musisz kupic kąpletny ubior bo z tego co napisałes wynika ze jeszcze go nie masz.To sa tylko moje spostrzezenia. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema co kozaczyć, kup sobie jakiś "lekki" silnik jak DT125 lub KMX125, a jeżeli naprawde pokochasz to to wtedy kupuj co chcesz, bo full krosówka to niewygodny sprzęt, jak sie chce laske przewieść to niema gdzie bierz endurke a jak za słaba to ja podkręcisz (ale raczej szybko sie nie znudzi) :notworthy:

Pozdro. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie chce laske przewieść to niema gdzie
jak nie ma gdzie :notworthy: siada albo przed toba (na baku) albo za toba tylko sie trzymac musi mocno bo jak siedzi za toba to cos moze w kolo sobie wkrecic :notworthy: (tzn. sie moze wkrecic)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sie uczepiliście tej siły i karty motorowerowej..zdaje sobie sprawe że to całkiem coś innego ale cieższego kalibru motocykle mogą być cięższe i spotkałem sie nie raz z opiniami typu "to nie dla dzieci" "nie poradzisz sobie" więc chciałem własnie tego uniknąć.. nie wygodne , nie komfortowe ? To nie ma być jakieś limo tylko cross do przewrotnie szybkiej jazdy w terenie , skoki , loty , prędkośc i nieposkromiony ryk... :twisted:

 

Oczywiście najlepiej gdyby była możliwośc rejestracji , czasem przydałoby sie wykorzystać go w jakiś innych celach , przejazd do rodziny, czy ogólnie korzystając w ulic..(oczywiście skracając maksymalnie przez leśne dróżki :twisted: ) Przydałyby mi sie nazwy bardziej crossowych modeli do 125cm które można bez wekszych problemów zarejestrować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma być jakieś limo tylko cross do przewrotnie szybkiej jazdy w terenie , skoki , loty , prędkośc i nieposkromiony ryk...  

 

Oczywiście najlepiej gdyby była możliwośc rejestracji , czasem przydałoby sie wykorzystać go w jakiś innych celach , przejazd do rodziny, czy ogólnie korzystając w ulic..(

to kup najelpiej jakies enduro 125 a nie crossa a ryk bedziesz miał jak pokombinujesz z wydechem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 (tzn. sie moze wkrecic)

HAHAHAHAH dobry text :notworthy:

 

Co do tematu,

Na pierwszej hopie zaliczysz glebe i odechce ci sie latać.

Jeżeli masz tor crosowy w okolicy to kupuj wyczynówke, jak niemasz to sam toru łopatną nie wybudujesz.

 

Pozatym im bardziej bedziemy ci odradzać tym bardziej bedziesz chiał kupić wyczynówke.

 

Kupuj co chcesz, ale z mocnego enduro bedziesz bardziej zadowolony niz z full crossa.

Pozdro. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...