Skocz do zawartości

Światła mi nie świcą w Ogarze!!!


Mario_90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Ogara 200. Światła mi nie świecą ani z przodu ani z tyłu. Mam nową elektryke w motorku (wymieniałem 2 miesiące temy). Nowe żarówki. Światła mi nie świecą od czwartku.Kabelek żaden mi się nie odczepił. Motorek pali od 1 kopa.

Czemu mi nie świecą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłącz kabel bezpośrednio od cewek i podłącz bezpośrednio żarówke do cewek i kopnij starter ... jak nie będzie świecić to znaczy że cewke/i szlak trafił ... a jak będzie to znaczy że instalacja do dupy :P albo żarówki popalone :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie popaliły ci się zarówki. Jak się spali tylna 6V 5W a najczęściej się przepala przy zmianie światła długie/krótkie to napiecie rośnie na zarówce przedniej i ta też się przepala . Swiatło oryginalne w ogarze to :evil2: .Sprawdż jeśli to nie żarówki czy nigdzie przewody nie masują ,szczególnie w przełączniku na kierownicy.Jeśli dalej nie znajdziesz przyczyny to trzeba sprawdzić czy jest napięcie w czerwonym przewodzie wyczodzącym z silnika. Jest sygnał dzwiękowy na wyłączonych światłach?Jeśli nie ma to z prądnicy nie dochodzi napięcie ,moze być zwarcie z masą lub przerwa w obwodzie. Jeśli nie będzie napięcia w pródnicy to może być zwarcie w uzwojeniu lub odpalenie sie przewodu łączącego cewkę z masą. Jak sam nie zajżysz to przez neta nikt ci nie naprawi. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sam nie zajżysz to przez neta nikt ci nie naprawi. Mr. Green

 

 

Nowlasnie ja takich ludzi nierozumiem :P nieprzejży instalacji od podstaw i chce żeby mu przez neta powiedzieć czemu mu kierunek nie działa :roll: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj i u mnie zgasły świeczki w ogarku na trasie . Po powrocie w garażu okazało się ze odpalił się przewód łączący razem cewki prądnicy. Lutownica i po problemie :-D . Zato zapchał się na trasie gaznik i chyba nie obejdzie się bez wylania paliwa i płukania baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry mają to do siebie ze nie puszczają ciał stałych ale płyny w tym wodę i tp gów*** o przepływa przez nie bez problemu . Nowy filtr założony kilkanaście dni wcześniej nie zabezpieczył w 100% . Denaturat i podobny w działaniu STP tak samo nie pomógł. więc co poza myciem zbiornika i całego układu paliwowego mi zostało? Wole kupić nowe paliwo niz sie pie***yć w trasie z kluczami i brudzic ręce. A jeżdzę w trasy po 50km i więcej więc moto musi chodzić jak zegarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej założyć kranik z filtrem ... tak jest w jawce że dodatkowo jest jeszcze siatka na kraniku i niezapychają się w ogóle te kraniki ... ja w jawce jescze na starym kraniku tak miałem i dla bezpieczeństa jeszcze filter na wężyku miałem ... ani razu mi się nie zapchał kranik i ani razu dyszy nie musiałem czyscić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...