Sylwester Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 (edytowane) orginalnie jest 46 z tyłu, ja mam 48.Z przodu już nie pamiętam ile powinno byc ale mam dwa zęby więcej:), prędkośc maksymalna spadła ale wzrosło przyspieszenie :lapad: Edytowane 20 Sierpnia 2007 przez Sylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reaper Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 wcześniej ktoś pisał że THUNDERACE można zdławić na 100km wiecie może jak to zrobić?? i czy fazera 1000 też tag można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Ste.../YZF1000R.SHTMLwg tego oddlawia sie wersje niemiecka na dyszach gaznikowych i daje inna zebatke do tylu.Czyli zeby zdlawic trzeba chyba zrobic w druga strone (czyli dysze i zebatke zdobyc od wersji 100KM) Fazer ma juz silnik od R1 wiec tam chyba sposob jezt juz zupelnie inny (o ile byly wogole wersje fazera 1000 100KM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 http://www.creativeaction.nl/yamreifen/Ste.../YZF1000R.SHTMLwg tego oddlawia sie wersje niemiecka na dyszach gaznikowych i daje inna zebatke do tylu.Czyli zeby zdlawic trzeba chyba zrobic w druga strone (czyli dysze i zebatke zdobyc od wersji 100KM) Fazer ma juz silnik od R1 wiec tam chyba sposob jezt juz zupelnie inny (o ile byly wogole wersje fazera 1000 100KM).co ma wspólnego dławienie mocy z zębatkami?Odpowiem sam sobie..nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zebatki dadzą tylko inny sposób przeniesienia napedu. Natomiast jak nic nie zmienisz w silniku a dasz tylko mniej przepuszczające dysze to edyna co uzyskacz to zapieczone czesci silnika osuszone przez zbyt uboga mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 To może ja ;) Proces odwrócony dla Yamahy YZF100R Thunderace:1. Założyć dysze mniejsze jakie musiałbym poszukać.2. Dołożyć przewężenia w krućcach ssących3. Zmiana iglić na "bardziej tępe" + zmiana spreżyn dociskowych ( podobno nie konieczne)4. Ale jak wykonać układ zdlawiajacy dla centralki sterującej tego nie wiem :flesje: Natomiast jak zrobić obejście oddławiające to mogę pomóc :biggrin: I na tym moja wiedza się kończy jeżeli chodzi o Thunderace.(u mnie działa ale w odwrotna stronę czyli zwiększenie mocy :biggrin: a nie zdławienie) Żródło:Moj post z www.fzrfahrer.de Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ZUR Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 orginalnie jest 46 z tyłu, ja mam 48.Z przodu już nie pamiętam ile powinno byc ale mam dwa zęby więcej:), prędkośc maksymalna spadła ale wzrosło przyspieszenie :wink:JAKA MACIE PREDKOSC MAX PRZY ZEBATCE 47 ?????. JA MAM AKTUALNIE 46 I ZASTANAWIAM SIE NAD ZMIANA WLASNIE NA 47 TYLKO BOJE SIE ZEBY TA PREDKOSC NIE SPADLA ZNACZNIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 JAKA MACIE PREDKOSC MAX PRZY ZEBATCE 47 ?????. JA MAM AKTUALNIE 46 I ZASTANAWIAM SIE NAD ZMIANA WLASNIE NA 47 TYLKO BOJE SIE ZEBY TA PREDKOSC NIE SPADLA ZNACZNIE. oryginalnie jest albo 46 albo 47 (zależy od rocznika), nawet na stronach producentów zestawów napędowych te "róznice" są brane pod uwagę. Ja miałem 47 i na taką wymieniłem. bez przesady, że prędkość jakoś radykalnie spadnie. zresztą przecież non stop nie ciśniesz 280... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Powstało forum Thunderace'aMoze to jest dobre miejsce na takie dyskuty http://www.thunderace.fora.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 witam!posiadam thundercata i bardzo sobie chwalę ten motocykl, jednak rozmyślam nad zmianą na ACE i mam kilka pytań:1. jaka pozycja jest za kierą czy wygodna?2.jak czuję się plecaczek podczas dłuższej trasy ? zauważyłem brak rączek dla pasażera sądzę że jest to trochę uciążliwe ?zauważyłem na fotce że tutaj jednak jest rurka za kanapą do trzymania dla plecaczka http://moto.allegro.pl/item437328468_yamah...rrace_1000.htmlto jest dorobione czy fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 witam!posiadam thundercata i bardzo sobie chwalę ten motocykl, jednak rozmyślam nad zmianą na ACE i mam kilka pytań:1. jaka pozycja jest za kierą czy wygodna?2.jak czuję się plecaczek podczas dłuższej trasy ? zauważyłem brak rączek dla pasażera sądzę że jest to trochę uciążliwe ?zauważyłem na fotce że tutaj jednak jest rurka za kanapą do trzymania dla plecaczka http://moto.allegro.pl/item437328468_yamah...rrace_1000.htmlto jest dorobione czy fabryczne?- ten uchwyt dorobiony jest- plecaczek po dłuższj trasce będzie czuł to i owo. (co do "wygód" thunder jest tu tak mniej więcej pośrodku między np R1 a XXem) - pozycja za kierą jak dla mnie dobra. choć mogłoby być lepiej. zapraszam na forum thunderace. (jeśli mogę tu zareklamować "konkurencję") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.