kalingpx750 Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 nowy łańcuch jest zkuty czyli musze go sam najpierw rozkuć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Albo wyjac wahacz :P ps. poszukaj spinki :P a jak nie ma to rozkuwać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zależy od firmy - RK są zakute, a w opakowaniu jest też w razie czego skówka (nie zapinka). DID sprzedaje łańcuch już rozkuty. Skuwka też oczywiście jest. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Co do pytania - tak musisz rozkuć, o ile nie chcesz wyjmować wahacza. W tym celu musisz posłużyć się gumówką i spiłować jednk ogniwo. Ale ostrzegam - żeby to zrobić dobrze lepiej mieć wprawę :P A'prpos łańcuchów - ostatnio kupiłem na allegro w sumie renomowany łańcuch VAZ (fabrycznie montowany w Ducati i KTM) - niestety zamiast zamówionej przeze mnie zakuwki miał "zakuwkę" zrobioną z ogniwa łańcucha, którą można było o kant dupy potłuc... Nie miała w ogóle otworów pod dobre zakucie łańcucha... W sumie gdyby nie ten "detal" byłbym zadowolony z transakcji zawartej z allegrowiczem... Na szczęście dał zwykłą zapinkę, co w enduro jeszcze przejdzie. No ale gdybym wydał tyle kasy na łańcuch na szosę i dostał zapinkę plus pseudo-zakuwkę tobym się ostro wkur*ił. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Dobrze, ze temat sie pojawil, bo mialem zakladac podobny. Wczoraj wymienilem caly naped w mojej Suzi. Przyznaje sie nie sprawdzilem po ASO jak oni go napieli, ale po niecalych 200km na moj gust lancuch zrobil sie delikatnie za luzny. Podciagnalem wiec odrobine. Na lancuchu jest co prawda fabryczny smarowidlo, ale po deszczu mam wrazenie, ze smar jest na bokach lancucha,a nie na rolkach. Czyzby juz trzeba bylo go smarowac? I jak dalej ma przebiegac wlasciwa obsluga nowego lanucha? Mam sprawdzac jak przy staryl lanuchu co 200-300 km jego naciag, czy na razie mozna zapomiec o jego obsludze oprocz smarowania? Lanuch to YBN o-ringowy. PS> jakie to fajne uczucie slyszec cisze przy pchaniu motocykla... Stary lancuch potwornie halasowal. :cry: Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 ale po niecalych 200km na moj gust lancuch zrobil sie delikatnie za luzny To normalne, bo łańcych się układa (złożony jest on fabrycznie na smar, ale ogniwa nie są ustawione jak pod obciążeniem). Ja zawsze przy wymianie robię jazdę próbną i kontroluję naciąg, albo robię symulację na centralnej podstawce. Po takim zabiegu nie ma niespodzianek i wyciągnięcie następuje pod wpływam normalnego zużycia. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Ja trochę na łańcuchu przyoszczędziłem i kupiłem Rk z larsona i wyciągał mi się przez pierwsze 1000 km teraz jest oki na DiD można było latać po 4 tys km bez naciągania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Takie małe pytanie? Czemu zakuwany jest bardziej fajny niz zapinka? Zapinka nie przenosi zadnych obciazen... wiec? Chodzi oto że spada? eee? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalingpx750 Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Łańcuch nowy który kupilem był zakuty ale pomyślalem że go rozkuje bo nie mialem weny na wyciąganie wahacza i w sumie bardzo dobrze że tak zrobilem bo łąńcuch okazal się za długi ale dlaczego ? Poprzednił łańcuch był firmy IRIS 530 112 a ten nowy to RK 530 112 w sumie wszystko gra, ale po przyłożeniu obu łąńcuchów do siebie IRIS ma krótsze o 1mm ognia co możąc 56 to daje okolo 56- 60mm dłuższy łańcuch i że bo go zamontować poprawnie trzeba wyciągnąć dwa ogniwa. Byłby niezły "zonk" jak bym go nie rozkuł ,a wymontował wahacz.Nie posiadam zakuwarki ,jak zkuć prawidłowo łąńcuch zeby go uszkodzić możwe macie jakieś patenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 A po cholere na wahaczu robia "skale" naciagu taka dluga, skoro po zalozeniu nowego lanucha i tak wskaznik znajduje sie okolo 1/3 od poczatku skali? Mi ASO Suzuki takze zalozylo na zapinke, bo twierdzili, ze zakucie w GSXFie jest niepotrzebne. Poprzedni lancuch takze widzialem, ze byl na zapince. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 Jak kupisz łańcuch fabrycznie skuty to lepiej jest sciagnac wahacz (przy okazji zrobić oględziny stanu amorka dżwigienek łożysk i uszczelniaczy, nasmarowac co trzeba itp.) Jak łańcuch jest fabrycznie zakuty to masz pewność, że jest to zrobione fachowo a z łańcuchem nie ma żartów bo jak przy 200 dostaniesz nim po plecach to juz nie będziesz miał żadnych dylematów związanych z moto... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 2 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 DID sprzedaje łańcuch już rozkuty. Skuwka też oczywiście jest. Pozdro, Paweł ale czasami nie w komplecie, ja musiałem osobno dokupić. jaka różnica między zakuwanym a zapinanym, z tego co ja wiem to zależy od mocy, powyżej 50 KM powinien być zakuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.