Skocz do zawartości

Chwilowa blokada kola:(


Matt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jade sobie w niedziele do kosciola, a tu nagle moja mz zaczyna mi przerywac:/ Po chwili przestaje, i jade ponad 90km/h(mz juz inaczej sie zachowywala)... W pewnym momencie pisk tylnej opony, zablokowalo mi sie kolo:(:) postalem chwile na poboczu i zaczolem probowac ja odpalac, po kilku probach zapalila i pojechalem, lecz byla slabsza, biegi wchodzily prawie na "twardo";(

POMOZCIE!!!

PoZdRo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biegi wchodzily bardziej na "twardo" tzn. ze prawie nie ma sprzegla:/ Chlopaki ale wytlumaczcie mi co ja moge zrobic w razie gdyby byla choc troche przytarta??

dzieki z gory

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij glowice i cylinder. Ogladnij jak wyglada gladz cylindra i tlok, wtedy dowiesz sie czy tlok sie przytarl. Jeszcze raz sie pytam czy przy ostatnim tankowaniu dolales na pewno dobra ilosc oleju ?

 

A z biegami nie wiem co moze byc nie bede wymyslal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A biegi Ci nie wyskakuja ? Nie ma zadnego chrupania ani innych dziwnych odglosow ? Napisz jeszcze czy jak Ci zblokowalo kolo to czy cos chrupnęło, jak dlugo jechales z predkoscia 90km/h i jak bardzo miales goracy cylinder (tak na oko czy jak sie lape zbliza to juz parzy :) )

MZ nie trawią przegrzewania a maja niestety do tego tendencje sczegolnie przy wyzszych predkosciach albo dosc dynamicznej jezdzie.

 

Pozdro

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli zblokowało tłok to być może od szarpnięcia przestawiło się sprzęgło (pod tym deklem od napędu obrotomierza) przereguluj sobie sprzęgło to być może pomoże. A co do głównej sprawy to tak jak pisali ściągnij cylinder i zobacz co tam słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biegi nie wyskakuja, oprocz szumu silnik normalnie pracuje, choc przy wyzszych obrotach troche dziwnie sie zachowuje:/ Nie pamietam czy cos chrupnelo przy zablokowaniu za duza predkosc slyszalem tylko pisk :) byla na pewno goraca ale nie tak ze sie gotowala...

PoZdRo MatT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może MZ była po świeżym remoncie czy coś? I po prostu tłok nie zdążył się jeszcze ułożyć, a może zimny silnik przykatowałeś i tłok puchł szybciej niż sam cylidner, hmm, nie wiem co jeszcze mogło się stać, albo tak jak koledzy piszą wyżej - moze się przytarła, z powodu zbyt małej ilości wlanego oleju?

Pozdrawiam, Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MZ nie trawią przegrzewania a maja niestety do tego tendencje sczegolnie przy wyzszych predkosciach albo dosc dynamicznej jezdzie.

 

to chyba prawda bo mi kiedyś zablokowało koło przy 130,a przez około 40 km prędkość nie schodziła poniżej 120,postałem chwile na poboczu,moto odpaliło odrazu i pózniej nie było juz problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez jezeli zblokowalo tlok to musi byc slabsza ... dlaczego ??

bardzo czesta konsekwencja blokady tloka jest zakleszczenie sie jednego lub wiecej pierscieni co moze powodowac spadki w kompresji .

radze rozebrac cylinder bo gorzej jak pierscien pekl to dopiero moze narobic bigosu.

POZDRAWIAM !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...