Matt Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Jade sobie w niedziele do kosciola, a tu nagle moja mz zaczyna mi przerywac:/ Po chwili przestaje, i jade ponad 90km/h(mz juz inaczej sie zachowywala)... W pewnym momencie pisk tylnej opony, zablokowalo mi sie kolo:(:) postalem chwile na poboczu i zaczolem probowac ja odpalac, po kilku probach zapalila i pojechalem, lecz byla slabsza, biegi wchodzily prawie na "twardo";(POMOZCIE!!!PoZdRo Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 po kilku probach zapalila i pojechalem' date=' lecz byla slabsza[/quote'] To pewnie tłok spóchł biegi wchodzily prawie na "twardo"Opisz to dokładniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 No wyglada na to jakby sie troche przytarla. Nie dodales za malo oleju ? P.S. Cos za malo sie modlisz w tym kosciele :-D :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 biegi wchodzily bardziej na "twardo" tzn. ze prawie nie ma sprzegla:/ Chlopaki ale wytlumaczcie mi co ja moge zrobic w razie gdyby byla choc troche przytarta?? dzieki z gory pozdro Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qń Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 A masz olej w silniku ? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Zdejmij glowice i cylinder. Ogladnij jak wyglada gladz cylindra i tlok, wtedy dowiesz sie czy tlok sie przytarl. Jeszcze raz sie pytam czy przy ostatnim tankowaniu dolales na pewno dobra ilosc oleju ? A z biegami nie wiem co moze byc nie bede wymyslal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 zawsze daje olej, za ostatnim razem rozwniez dodawalem, pamietam....A sprzeglo moglo ucierpiec przy blokadzie kola:( Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 A biegi Ci nie wyskakuja ? Nie ma zadnego chrupania ani innych dziwnych odglosow ? Napisz jeszcze czy jak Ci zblokowalo kolo to czy cos chrupnęło, jak dlugo jechales z predkoscia 90km/h i jak bardzo miales goracy cylinder (tak na oko czy jak sie lape zbliza to juz parzy :) )MZ nie trawią przegrzewania a maja niestety do tego tendencje sczegolnie przy wyzszych predkosciach albo dosc dynamicznej jezdzie. PozdroMarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 jeśli zblokowało tłok to być może od szarpnięcia przestawiło się sprzęgło (pod tym deklem od napędu obrotomierza) przereguluj sobie sprzęgło to być może pomoże. A co do głównej sprawy to tak jak pisali ściągnij cylinder i zobacz co tam słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 biegi nie wyskakuja, oprocz szumu silnik normalnie pracuje, choc przy wyzszych obrotach troche dziwnie sie zachowuje:/ Nie pamietam czy cos chrupnelo przy zablokowaniu za duza predkosc slyszalem tylko pisk :) byla na pewno goraca ale nie tak ze sie gotowala...PoZdRo MatT Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wróbel Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 A może MZ była po świeżym remoncie czy coś? I po prostu tłok nie zdążył się jeszcze ułożyć, a może zimny silnik przykatowałeś i tłok puchł szybciej niż sam cylidner, hmm, nie wiem co jeszcze mogło się stać, albo tak jak koledzy piszą wyżej - moze się przytarła, z powodu zbyt małej ilości wlanego oleju?Pozdrawiam, Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 Nie dlugo po kupnie(w zeszlym sezonie) uzupelnilem olej. Nie zauwazylem zadnych wyciekow... po ziemie sprawdzalem jeszcze olej...(w zime jezdzilem:D) Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 a może to coś w skrzyni biegów..np ukruszona zębatka blokuje czasami. Ja tak miałem. No tyklo dziwnie wygląda to że jak jedziesz to jest słabsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 MZ nie trawią przegrzewania a maja niestety do tego tendencje sczegolnie przy wyzszych predkosciach albo dosc dynamicznej jezdzie. to chyba prawda bo mi kiedyś zablokowało koło przy 130,a przez około 40 km prędkość nie schodziła poniżej 120,postałem chwile na poboczu,moto odpaliło odrazu i pózniej nie było juz problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 przeciez jezeli zblokowalo tlok to musi byc slabsza ... dlaczego ??bardzo czesta konsekwencja blokady tloka jest zakleszczenie sie jednego lub wiecej pierscieni co moze powodowac spadki w kompresji .radze rozebrac cylinder bo gorzej jak pierscien pekl to dopiero moze narobic bigosu.POZDRAWIAM ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.