grzechu722 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Hej Czytałem dużo forum i takie i podobne tematy były .... ale chciał bym sprecyzować A więc tak mam parę pytań : -Czy kupie za gdzieś 2 do 3 tysięcy złoty dobrą yamahe dt ?? /musi być zarejestrowana na motorower -Jaki motorek może za tą kasę by jeszcze był ?? -A tak w ogóle to opłaca się kupować za tą kasę taką dt czy to będzie stary grat / bo zależy mi żeby się nie psuła. I jeszcze nie chce nią zbytnio szaleć skakać itp. Chce do spokojnej jazdy po lesie i po drogach... - Bo chce się kupić motorek zarejestrowany żeby się nie psuł .....może co mi polecacie innego zamiast DT (nie podobają mi się skuterki ) od zawsze lubię enduro .... a i musi być 50-tka // tylko karta wiadomo 8O Z góry dziękuje za opinie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 - Bo chce się kupić motorek zarejestrowany żeby się nie psuł .....ze bedzie zarejestrowany to nie znaczy ze sie nie bedzie psuł :) moze kup sobie 80 na motorower?czy juz zaklepane ze musi byc 50?no za 3000 zł mozesz kupic juz całkiem ładna zarejestrowana dt 80 0d 90 do nawet 95! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 ładna zarejestrowana dt 80 0d 90 do nawet 95! a ja miałem lat temu 80 z cylindrem 110 a jak ją mierzyłem to miałem 116 (tyle szlifów) i na motorower kwity, jeździła całkiem nieźle :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 DT 50 nie kupuj bo jest dużo mniejsza od DT80 (DT80 ma rame od 125) wygląda jak taki mały motorower.DT 80 zarejestrowaną na 50 najlepiej kupić ale to jest wtedy 500-1000zł drożej niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 (DT80 ma rame od 125) Nie ma takiej samej ramy,jak się nie znasz to się nie wypowiadaj, rama jest zupełnie inna, z tym że w modelach z jedną tarczą (rocznik 83-88) może się wydawać podobna ale tylko zewnętrznie, pod owiewkami jest inna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Ja z całego serca polecam TS50, ma bardzo dobry i mocny silnik, moto na dużych kołach(21-18) a DT50 jest na mniejszych. Zawiecha całkiem OK. Jeżeli trafisz na TSke po tuningu na 70ccm to totalny wymiot. Lekka rama mocny silnik i na 3 a nawet 4 możesz jeźdżić bokami :) [ Dopisane: 24-06-2005, 22:32 ]Ja z całego serca polecam TS50, ma bardzo dobry i mocny silnik, moto na dużych kołach(21-18 ) a DT50 jest na mniejszych. Zawiecha całkiem OK. Jeżeli trafisz na TSke po tuningu na 70ccm to totalny wymiot. Lekka rama mocny silnik i na 3 a nawet 4 możesz jeźdżić bokami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
necko Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 bo zależy mi żeby się nie psuła Bo chce się kupić motorek zarejestrowany żeby się nie psuł kurcze kazdy by tak chcial... tyle ze to nie jest takie proste. Na slowach sprzedajacego nie mozna polegac wcale. Nawet sprawiajacy wrazenie bardzo wiarygodnego moze starac sie wcisnac ci gniota. Mozna oczywiscie skorzystac z pomocy i zabrac ze soba jakiegos mechanika, to daje ci juz wieksze bezpieczenstwo. Ale z ewentualnymi remontami zawsze trzeba sie liczyc, ja z moich motorow a kilka ich mialem=> bikepics) wlasnie w DT 80 musialem zrobic najwiecej ale nie zaluje tego bo kupilem ja za dobra cene i po wymianie simmeringow, tarcczek, plynow rozkreceniu i sprawdzeniu reszty wiem na czym jedze! (zastaly jeszcze amory z przydu do roboty :) ) A kupujac motor "po remoncie" moze sie okazac ze bedziesz musial wlozyc drugie tyle ile dales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Ja z całego serca polecam TS50, ma bardzo dobry i mocny silnik, moto na dużych kołach(21-1 a DT50 jest na mniejszych. Nie prawda najpier zobacz DT 50 jak eygląda a potem pisz. DT 50 też jest na 18-21.DT jak zadbana to nie bedzie sie psuła a przynajmniej nie powinna bo to trwały silniczek. grzechu722 napisał: Bo chce się kupić motorek zarejestrowany żeby się nie psuł kurcze kazdy by tak chcial... tyle ze to nie jest takie prosteDokładnie, czasem nawet nowe sie psują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 I po co jak ktos nie wie sie odzywa ??W swojej hostorii mialem TS 50 i DT50R wiec wiem. Polecam DT, najlepiej jak kupic 80 zarejestrowana na 50 bo w 50 po pol roku zacznie Ci brakowac mocy. Suzuki nie polecam. Dt jest wytrzymalsza i latwiej do niej z czesciami bo to napopularniejsze enduro w klasie malych pojemnosci. Jak chlopak chce zeby sie nie psul to nie proponujcie mu TS 70 bo to tuning i zmniejsza sie wytrzymalosc silnika :? Dt jest na takich samych kolach jak TS (21 i 18)DT 80 ma zupelnie inna rame niz 125 :? I tylko mu mieszacie.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Suzuki nie polecam. Dt jest wytrzymalsza Kolega miał zapewne TS'ke niemiecką chlodzona powietrzem a to zupełnie inny silnik. latwiej do niej z czesciami bo to napopularniejsze enduro w klasie malych pojemnosciNa tłok do DT czekałem miesiąc. Za uszczelki trzeba wplacic zaliczke i czekac 2 tygodnie. Pozatym obsługa jest beznadziejna.A teraz Suzuki. TS ma silnik jak RMX. Chciałem rano cylinder tuningowy- miałem wieczorem. Uszczelka pod wydech od ręki. W Dt'tce pękł mi tłok a w TS'ce nic sie nigdy nie stało. POLECAM JAPOŃSKĄ SUZUKI TS50 w 100%!!. ZNam wielu wlascicieli i kazdy chwali.bo w 50 po pol roku zacznie Ci brakowac mocy. A zes powiedzial :lol: :lol: . Ts70 jest zdecydowanie mocniejsza od DT80 pozatym mniej wazy, zatem osiagi sa sporo lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Klocil sie nie bede. Ale ty masz TS i to normalne, ze ja chwalisz. Na tłok do DT czekałem miesiąc. Za uszczelki trzeba wplacic zaliczke i czekac 2 tygodnie. Pozatym obsługa jest beznadziejna.A teraz Suzuki. TS ma silnik jak RMX. Chciałem rano cylinder tuningowy- miałem wieczorem. Uszczelka pod wydech od ręki. To zalezy gdzie kupujesz. Ja jedynie do mojej DT kupowalem komplet uszczelek do silnika i mialem po 2 dniach z miejscowosci oddalonej ode mnie o 200km. Wiadomo poczta polska. Mi sie zdaje, ze nia ma silnika jak RMX (ale nie wiem na 100%). W jakim czasie dostaniesz czesci to zalezy od sklepu, moze masz na miejscu ale bierz pod uwage, ze musisz kupic w sklepie wysylkowym i sprawdz sobie w tych sklepach i zobacz do czego jest wiecej czesci i ich cenyhttp://www.motormarket.pl http://www.sklep.mieloch.plhttp://www.bielbike.com.pl/sklep/kupno.phphttp://motobot.pl/http://www.sklep.larsson.com.pl/http://www.sklepmotocyklowy.pl/http://www.moto-abc.pl/http://moto-akcesoria.pl/ W Dt'tce pękł mi tłok a w TS'ce nic sie nigdy nie stało. POLECAM JAPOŃSKĄ SUZUKI TS50 w 100%!!. ZNam wielu wlascicieli i kazdy chwali. Moze trafiles na dobita ?? Chwala bo maja. Jak sprzedza i kupia DT to beda chwalic DT. Pytaj sie tych co mieli dwa i moga porownac :D A zes powiedzial Laughing Laughing . Ts70 jest zdecydowanie mocniejsza od DT80 pozatym mniej wazy, zatem osiagi sa sporo lepsze TS 70 to nie jest przypadkiem stuningowana 50 ?? On chce zeby sie mniej psula a stuningowane rzeczy sa mniej wytrzymalsze. Jeszcze masz watpliwosci ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Po pierwsze mam DT a nie TS!!!!! Takze nie chwalą co mają.Po drugie: Mi sie zdaje, ze nia ma silnika jak RMX (ale nie wiem na 100%). Jezeli miales chlodzona powietrzem to sie zgadzamy bo te wersje sa po prostu gorsze i slabsze. Ja dobrze zrobiona TS'ką robiłem Dt110. Tu sie nie ma co klocic. To jest ponad 30kg roznicy w wadze a moc Dt110 i Ts70 jest w sumie taka sama (podkreslam jeszce raz- mowie o TS'ce chlodzonej ciecza z silnikiem jak w RMX'ie)To zalezy gdzie kupujesz. Ja jedynie do mojej DT kupowalem komplet uszczelek do silnika i mialem po 2 dniach z miejscowosci oddalonej ode mnie o 200km. Wiadomo poczta polska. Mi sie zdaje, ze nia ma silnika jak RMX (ale nie wiem na 100%). W jakim czasie dostaniesz czesci to zalezy od sklepu, moze masz na miejscu ale bierz pod uwage, ze musisz kupic w sklepie wysylkowym i sprawdz sobie w tych sklepach i zobacz do czego jest wiecej czesci i ich ceny http://www.motormarket.pl http://www.sklep.mieloch.pl http://motobot.pl/ http://www.sklep.larsson.com.pl/ http://www.moto-abc.pl/ http://moto-akcesoria.pl/ Dzwoniłem do każdego z tych sklepów i nie było. Koles z serwisu przy mojej miejscowosci zjezdzil cala wawe i tez nie było tłoka. DO Ts'ki zestaw tuningowy był w pierwszym lepszym miejscu. Pytaj sie tych co mieli dwa i moga porownac Kolega ma Dt110, a ja mam Dt125r, a TS'ke miałem także wiem sporo na temat tych motocykli.TS 70 to nie jest przypadkiem stuningowana 50 ?? On chce zeby sie mniej psula a stuningowane rzeczy sa mniej wytrzymalsze. 2 sezony bez remontu to pestka dla stuningowanej TS'ki. Kolega kupił TS'ke ktora remont miałą jakis czas temu, przelatał 2 sezony i kolega z 4um do tej pory na niej lata. To samo było z moją.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Nie porownuje sie stuningowanych maszyn do nie stuningowanych :D Jak porownujesz to porownaj TS50 dt DT50 a TS70 do DT80 nie porownuj.Najlepiej jak by sie ktos wypowiedzial z tych co ma DT stuningowana na 70.Ja wiem swoje i ty wiesz swoje. Koniec, nie zamierzam sie klucic [ Dopisane: 25-06-2005, 15:02 ]Aha ja zajzalem do tych sklepow (sory niektore sa tylko z ubraniami ale wkleilem je z plikow) i w niektorych do TS nie ma nic a do DT jest naprawde duzo. Wiec zajrzyj do nich teraz a nie ze dzwoniles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 6 tygodni czekałem na tryb napedzający pompe cieczy :D do DTUszczelki i inne pierdoły masz do wszytkiego od ręki a na czesci czy to do DT TS czy RX czekasz tyle samo. DT oprócz trwałości i popularności nie ma żadnych zalet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 a TS70 do DT80 nie porownuj. Czemu nie? Ja miałem na myśli samą zmiane cylindra+ pusty wydech, tak jak w odblokowanej DT80. Pojemnosci sa zblizony także nie wiem czemu porownac nie mozna :roll: . Te RMX'owe silniki sa używane przez Suzuki juz jakies 15lat a to swiadczy o trwałosci i dobrej konstrukcji. Człowieku ale co z tego ze maja napisane ze maja w ofercie!!!!???? Dzwonisz a mowia Ci ze na zamowienie i trzeba czekac miesiac! Ja wiem co mowie. Obdzwonilem cała Polske bo mi zalezy zeby smigac a nie siedziec w domu. Jak mialem Suzuki takich problemow nie było. Ale nie ma sie co martwic juz dzisiaj mowie DT papa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.