wojti2001 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jest taki problemik. Kupilem sobie ostatnio cylinder do ogara 205, cylinder byl uzywany. Facet powiedzial, ze jest on nominalny i taki kupilem tlok wraz z pierscieniami, ale teraz mam pytanie. Poniewaz gdy wloze tloka z pierscieniami do cylindra wyczuwam delikatny luz pomiedzy tlokiem a tuleja. Czy tak ma byc czy to oznacza, ze cylinder mial pierwszego szlifa? Ten luz jest bardzo maly (jakies setne milimetra) ale to zawsze jest. Czy to jest normalne czy tlok z tuleja musza byc idealnie spasowane bez zadnego luzu? pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 o ktora tuleje Ci chodzi?o sworzez( to co trzyma tlok)? jezeli tak to wymien łożysko igielkowe...u mojego kolegi pomogo pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Tuleja siedzi w cylindrze, jest to powierzchnia w ktorej sie porusza tlok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Czy to jest normalne czy tlok z tuleja musza byc idealnie spasowane bez zadnego luzu? Luz roboczy zawsze mósi być inaczej odrazu by sie zatrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 to takie gadanie czy dobrze czy żle. trzeba wziąć do łapy odpowiedni przyrząd i sparawdzić czy luz jest w normie. podjedz do jakiegoś warsztatu i poproś to ci zmierzą na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Robisz tak wkładasz sam pierscien do cylindra i mierzysz szczelinke na zamku powinna ona wynosić 0.1 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 niezgadzam sie luzu nie powinno sie wyczuwac powinnien tłok wchodzic ale nie tak łatwo ze jak wloze to przeleci przez tuleje powinien przechodzic pod lekim naciskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 No to u mnie przechodzi przy nacisku dopiero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 malutki luz miedzi tlokiem a cylindrem, musi byc..przeciez pierscienie robia swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 Dziekuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.