ResoR Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Witam,Chwilę mnie nie było. Ja ujeżdzam CB 500 ale model PC26 .... '95.W Warszawie jestem codziennie - jak chcesz posłuchać pracy silnika to możemy się jakoś spiknąć ... PodrawiamResoR - CB 500 '95 Dodane:Czy masz możliwość udostępnić ten podręcznik serwisowy ?? czy to w formie elektronicznej czy papierowej ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turadek Opublikowano 8 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 podreczniki serwisowe sa na stroncehttp://www.honda4fun.com/man_officina/man_...n_officina.html Czy codziennie oznacza tez w weekendy? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ResoR Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 Oprócz Honda Common Service Manual nie ma tam nic co by pasowało do naszych modeli. W Warszawie jestem zazwyczaj w tygodniu. W weekendy czasem ale zazwyczaj katamaranem .... Jak będę się wybierał na 2oo do Wawy w weekend to dam znać wcześniej.moje gg 2331880. PozdrawiamResoR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 mi moja cb pali około 6 litrów tyle że reke troche mam cięzką :P ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Jeszcze raz w tym temacie .Silnik twin musi pracować po regulacji bardzo równo nawet poniżej 600 obr/min.Chyba że jest to silnik składany z przypadkowych/bazarowych części w stanie ogólnym agonalnym.Spotkałem już silnik np. CB400N bez łańcuszka i wałków wyważających ( składany w piwnicy a łańcuszek był za drogi ) i on też pracował równo tylko trochę rzucało całym motocyklem.Jedynym znanym mi powodem nierównej pracy silnika o ile gaźinki są po czyszczeniu i regulacji a w głowicy są nowe świece zapłonowe to skręcony wał korbowy z powodu wcześniejszej awarii typu wypięty zawór, przytarty tłok lub zerwany łańcuch napędowy w czasie jazdy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.