Skocz do zawartości

turadek

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia turadek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

1

Reputacja

  1. NIgdy nie jechalem powyzej 200 km/h. Na codzien jezdze bez owiewek. Walka z wiatrem zaczyna sie powyzej 150. Nie zdarza mi sie to jednak czesto. Jesli jednak juz sie zdarzy wichurka dziala jak kubel zimnej wody. Mysle, ze szczegolnie na poczatku kariery warto nie odizolowywac sie od rzeczywistosci. Napierajace masy powietrza nie pozwalaja zapomniec o predkosci. pozdro R
  2. Kto mogl, ale odpuscil z powodu pogody niech zaluje (bo nie padalo;). Po pierwsze, dzieki cwiczeniom potwierdzilem moje obawy, ze duuzo jeszcze cwiczyc musze. Mimo, ze swiezo po egzaminie to osemeczki nie bylem w stanie przejechac. Po drugie, okazalo sie, ze jednak jest drugi egzemplarz mojej cb500 w Polsce ;). Wielkie dzieki dla Organizatorow.
  3. ... czyli niczym sie nie rozni od tego goscia co sie wam wczesniej wpakowal - jeden i drugi zachowal sie jak wariat. To nie jest metoda - takim postepowaniem oddalamy sie od cywilizacji.
  4. moze mam cos nie tak z regulacja... Chociaz moze to w zwiazku z jazda glownie po miescie = hamowanie/pilowanie/hamowanie/pilowanie
  5. ...butow fachowych sie jeszcze nie dorobilem ale przyjade. Czas skorzystac z doswiadczenia innych zmaiast tylko samemu probowac.
  6. Na stronie http://www.scigacz.pl/Przedni,hamulec,930.html napisano, co nalezy robic jesli zablokujemy tylne kolo podczas hamowania. Wg opisu, "Jeżeli motocykl stanie bokiem do kierunku jazdy, to opcje są trzy: 1. puszczamy tylny hamulec i motocykl się uspokaja, 2. jest za późno i kładziemy się na boku ("szlif"), [???!!!] 3. tylne koło motocykla odzyskuje przyczepność, gdy jest ustawione bokiem do dotychczasowego kierunku jazdy, a my, kontynuując ruch w dotychczasowym kierunku, wykonujemy salto w bok [ooops!]" Na stronce "http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/tip001.htm" czytam natomiast 'najlepszą decyzją, którą może podjąć kierowca jest NIE PUSZCZANIE tylnego hamulca jeśli jest zablokowany aby uniknąć highside'. Srednio jest to zgodne z punktem pierwszym powyzej. Do tej pory nie mialem takiej ekstremalnej sytuacji (to jest moj pierwszy sezon). Wbilem sobie jednak do glowy, ze jesli sie taka przydarzy to nie puszcze tylnego hamulca. Po dzisiejszej lekturze www.scigacz.pl to juz sam nie wiem... pozdro
  7. Czy ktos moglby sie wypowiedziec na temat spalania Hondy CB500? Nie chodzi o rekordowo niskie ale o takie przecietne, przy rozsadnej jezdzie. Moja bierze ponad 6. Ostatnio 6,2. Jezdze glownie po w-wie. Kiedys czytalem, ze srednia to 5 l. Ale to oznacza, ze na trasie musialbym zejsc na jakies 4l, a to chyba niemozliwe. Czy z moim moto cos nie halo? pozdr PS. jezdze bez owiewek
  8. dzieki, ale nie chce robic Ci klopotu ;) Moglem zapamietac numery tego wozu, co ze strachu zjechal na pobocze. Nastepnym razem zadbam o swiadkow. pozdro
  9. Jade sobie dzisiaj spokojnie dzwigową (W-wa), az tu nagle "wskakuje mi na plecy" puszka. Kto dzwigowa jechal, ten wie w jakim jest stanie. Pomyslalem, ze sie gosciowi spieszy - zjechac nie bardzo jak, wiec przyspieszylem. To nie wystarczylo, przez kolejne 300m burak jechal pol metra za mna pomimo, ze po wyjechaniu spod wiaduktow zjechalem na prawa czesc pasa. Po wyprzedzeniu oczywiscie zajechal mi droge i po heblach. Na kolejnych swiatlach gdy do niego dojechalem (zeby ;) groznie spojrzec na osla), ten kierownica w prawo i zaczyna na mnie wjezdzac. Koleszka na pasie obok wystraszyl sie zaczal na pobocze zjezdzac swoja puszka. Ja sie cofnalem. Pojechalem za gosciem kawalek za warszawe. Co ten wyprawial - w pale sie nie miesci. Przez skrzyzowanie niby jedzie prosto i nagle zjezdza w lewo (z prawego pasa) - co kawalek zmylka. Jechalem jakies 100m za nim wiec w miare bezpiecznie moglem za nim podazac. Generalnie gosciowi nalezal sie sad polowy-motocyklowy, potem wyrok i szybka egzekucja. Uwazajcie na czarnego Opla (chyba Meriva-nie mial plakietki, a slobo sie znam na oplach) 1.8, blachy WI 11107. Jak ktos bedzie mial okazje to warto urwac lusterklo (zgodnie z poradami z Forum ;) - profilaktycznie oczywiscie. pozdr
  10. Z zatrzymywaniem sie na pomaranczowym to tez ostroznie. Zajrzyj w lusterko, czy jakas puszka nie pedzi za Toba - ona moze nie miec zamiaru czekac na kolejne zielone. Zreszta, nawet na zielonym rozgladaj sie na obie strony skrzyzowania - skrecajacy na zielonych strzalkach dostarczaja czesto wiele adrenaliny.
  11. Ja sprowadzilem CB500. Moto bylo zdlawione na 23kw. Wymiana kroccow pomaga, czasami trzeba wymienic dysze glowne w gazniku (ja tego nie robilem). Wymienilem krocce, wzrost mocy bardzo odczuwalny. Zajrzyj na stronke http://www.hondacb500.republika.pl/
  12. Wczoraj jechalem spacerkiem (katamaranem) prawym pasem ulica Krucza (W-wa). Gdy dojezdzalem do swiatel zmienily sie na zielone - wiec nie zwolnilem. Na lewym pasie stal (ruszal) samochod. Nagle z poprzecznej wyskoczyl Fiat Brava. Zatrzymalem sie pol metra przed nim. Fiat chyba sie nawet nie zorientowal, co sie wydarzylo. Pomyslalem sobie, ze krucho by ze mna bylo gdybym jechal moja CB500... Wniosek nasuwa sie sam - jak jedziesz moto - traktuj kazdego samochodziarza jak wariata czychajacego na twoje zycie.
  13. U mnie tez zapala przy wrzuconym biegu. Gasnie tylko na wysunietej stopce.
  14. Slusznie sie zastanawiasz. Efekt dlugich swiatel powoduje, ze nie musisz siedziec gosciowi na ogonie a i tak ma wrazenie jakbys przykleil sie do jego zderzaka. pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...