misiek775 Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Musisz sprawdzić czy na wale nie ma rys. Jeżeli są to usuń je za pomocą papieru sciernego (bardzo drobny papier, owijasz i krecisz wałem). to samo zrób z kołem. Ja zawsze pilowalem klin od tej strony co wchodzi w wał (szlifowalem konce zeby głewiej wszedl). póżniej wyczysc i mocno dokreć. Nie nabijaj młotkiem po skrzywisz wał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 WitamCo za bzdury wypisujecie.Wystarczy sprawdzić przylgnię wału i magneta. Wał potrzeć kredą w koło i nałożyć magneto bez klina. Delikatnie przekręcić magneto, ściągamy i oglądamy przylgnię. Jeśli nie jest jednolita to bierzemy pastę do docierania zaworów, nakładamy niewielką ilość pasty na wał, nakładamy magneto i delikatnie, najlepiej w dwie osoby. Jeden trzyma magneto, drugi powoli kopie. Co jakiś czas sprawdzać powierzchnię. Robimy tak aż do całkowitego dotarcia obu elementów. Dobrze dotarty stożek powinien trzymać tak że po założeniu magneta i uderzeniu ręką nie powinną dać się go zdjąć inaczej tylko ściągaczem. Tak dotarty stożek zapewni nam znakomite trzymanie i zapobiegnie ścinaniu klinaustalającego.Klin powinien być miękki a nie jakieś bzdury z chartowaniem inaczej możemy uszkodzić wał i magneto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Podstawowe pytanie: nabijałes to koło na wał czy nie? Inaczej tego kurna nie założysz. Ja tez kupowałem zawsze za grube i za wysokie kliny, takie mieli w sklepie. Doszlifowałem je sobie i zakładałem magneto, dobijałem młotkiem i wszystko było super. TEZ TAK ZRÓB I NAPISZ CZY JE DOBIJAŁES MŁOTKIEM Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 TEZ TAK ZRÓB I NAPISZ CZY JE DOBIJAŁES MŁOTKIEM Zrobiłem tak i też go ścieło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Najważniejsze to żeby storzek wału i koła był głatki a klin nie za wysoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 22 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 Ghotrider, jeśli nie posłuchasz Andrzejam72, to nic z Twojej roboty nie będzie, kolega ma racje. Dotrzyj pożadnie, a efekty sam zobaczysz. To chyba proste.Ja takie powierzchnie stożkowe zawsze docieram i jeszcze NIGDY nie ścięło mi żadnego klina.Jeśli tak nie zrobisz, to uważam, że ta rozmowa nie ma dalej sensu. A młotek to sobie schowaj gdzieś głeboko, bo jeszcze cos popsujesz nim.Hartowanie klina... dobre sobie, popsujesz rowek wpustowy i koło zamachowe. Pozdrawiam.Udanego docierania. Aha, pasta do docierania zaworów max do 5zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 22 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2005 No to ide do szkoły na jakąś lekcje po kawałek kredy i ide zobaczyć jak się ma stożek :banghead: EDIT:Sprawdziłem kredą stożek i magneto idealnie nie przylega:/ Jeszcze nie kupiłem tej pasty do zaworów, ale założyłem klin i chciałem sprawdzić czy zetnie i o dziwo zrobiłem 30 km i narazie się trzyma. Jak dostane szybki przypływ gotówki to pojeżdze i zobacze czy będzie trzymał czy nie :banghead:Narazie dziękuje za wszystkie odpowiedzi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.