Breżniew Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Wstawiłem dzisiaj stozek i silnik zaczoł sie wkrecać na obroty,ale jazda jest niesamowicie głośna .Dżwiek przypomina starego zarżniętego Komarka wspinającego sie pod górę. :evil: regulacja zapłonu i przerwy na przerywaczu nic nie dała. jutro sie przejade dalej w trasę i zobacze jak się sprawuje , Mocy na razie za dużo niema bo na dotarciu . ale przynajmniej można jechać. Ciekawe czy inni użytkownicy cylindrów tuningowych 60ccm tez mają taki problem.?Ten stożek co kupiłem jest wykonany z siatki stalowejoraz tkaniny przypominającej fizeline pomiędzy warstwami siatki. Czy taki filtr trzeba nasączac olejem?Mam obawy czy spełni swoje podstawowe zadanie filtracji powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Wstawiłem dzisiaj stozek i silnik zaczoł sie wkrecać na obroty,ale jazda jest niesamowicie głośna .Dżwiek przypomina starego zarżniętego Komarka wspinającego sie pod górę. :evil: regulacja zapłonu i przerwy na przerywaczu nic nie dała. jutro sie przejade dalej w trasę i zobacze jak się sprawuje , Mocy na razie za dużo niema bo na dotarciu . ale przynajmniej można jechać. Ciekawe czy inni użytkownicy cylindrów tuningowych 60ccm tez mają taki problem.?Ten stożek co kupiłem jest wykonany z siatki stalowejoraz tkaniny przypominającej fizeline pomiędzy warstwami siatki. Czy taki filtr trzeba nasączac olejem?Mam obawy czy spełni swoje podstawowe zadanie filtracji powietrza. Yyyy słuchaj a polerowałes kanały i wyrownywałes okna? Słyszałem ze to jest konieczne w tym polskim badziewiu Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 kanały są odlewem gładkościennym wiec ich nie ruszałem natomiast korygowałem kanały przepłukujące na styku cylinder- kartery. Czym sie różni od oryginału? ma zwiekszoną średnicę do 40mm ale to wiedza wszyscy . Pozatym wysokość okna ssącego jest o 1mm wyzej od górnej krawędzi tuleji cylindra. Większy jest taka przekrój okna ssacego oraz kanał w cylindrze. Pozostałe okna są na tej samej wysokosci co oryginał i maja taki sam przekrój . ze względu na większy przelot kanału ssącego cylindra trzeba było rozpiłować króciec ssacy gażnika przy jego wejściu do cylindra o ok 1mm z kazdej strony. Silnik dławi się nawet jeśli założona jest sama guma bez filtra. karby gumy widocznie też zaburzają przepływ powietrza, nie mowiąc już o filtrze. Może gdyby guma była gładkościenna byłoby lepiej. Po krótkiej przejażdżce ze stożkiem sprawdziłem kolor swiecy. Była brązowa czyli skład mieszanki prawidłowy. Iglicę mam ustawiona na drugi rowek od dołu , a poziom paliwa 2mm poniżej rozpylacza. Zapłon ustawiłem na 1.5mm przed gmp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 To może spróbuj założyć gumę gładkościenną. Albo zmienić cylinder na orginalny, po szlifie z nowym tłokiem Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 21 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 Przejechałem dzisiaj przed pracą 15km i silnik stanoł w trasie 8O . Myślałem że będzie pchanko i spóżnienie do roboty :evil: Okazało sie że zapchały się obie dysze w gażniku .Po przeczeniu kontynuowałem jazde do najbliższego sklepu moto ale silnik dalej przerywał. Kupiłem nowy filtr paliwa dedykowany maluchowi i wymieniłem bo ten co miałem nowo założony od motocykla puszczał syf do gażnika .potem jeżdziłem znowu ok 15 km i wszystko w miarę dobrze :( .Silnik powoli zyskuje w miare docierania na mocyi zaczyna się krecić coraz wyzej .jeżdzę teraz na stożku ale mam nadzieję powrócić do oryginału po dotarciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 a moze chodzi o to ze daje ci za duzo powietrza a za mało bęzyny podnies iglice bo jak walneles taki duzy filtr to zabuzyles mieszanke to nie jest gaznik komara wiec niema sruby regulacyjnej podnies iglice i sprawdz jak sie zachowuje w ostatecznosci daj mniejszy filtr powitrza jesli silnik buczy to znaczy ze mieszanka jest niepełna za duzo powietrza tak mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 26 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 Pojezdziłem troche z nowym stozkiem i jest lepiej ale nie do konca. Silnik ma moc w zakresie niskich i srednich obrotów ale na wysokich dalej sie dusi.Sprawa wyglada tak że przyśpiesza w miarę dobrze do 50 km a powyzej zaczyna sie dusić i przerywać .pomaga odjęcie gazu na moment i ponowne dodanie aby zaczoł znowu ciągnąć by po chwili zaczoł sie dusić. Zmieniłem paliwo w baku i wyczyściłem zbiornik . Bez założonego filtra powietrza jest to samo. mam nowy przerywacz i kondensator .dysze gaznika wyczyszczone i nic to nie pomaga. Swieca nowa f80 . Czy takie objawy mogą być przyczyną uszkodzonego simmeringu na wale od strony prądnicy? Wolne obroty trzyma bez problemu . Pali tez z kopa. drugi simmer nie puszcza bo nie dymi za mocno . założyłem nawet rozwiercona dyszę głowną i nic to nie dało poza słabym dołem obrotów. wóda isyfy w gazniku wykluczone. HELp :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 z tego co opisujesz po daniu wiecej gazu zaczyna sie dusic ja mam teraz tak ale dlatego ze jeszcze nie poustawialem wrzystkiego i na max zaczyna mi buczec normalna sprawa jesli ma sie zle ustawione zapłon i przerwe ja bym stawial na za słabą iskre albo za duzo paliwa. mozesz poustawiac przerwe na swiecy standard jest 0.7 a zmniejsz ją i sprawdz jak sie zachowuje lub zwieksz nie zmieniając nic w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 przerwe ustaw na 0.5mmjak przerywa przy 50 to wtedy wciśnij zatapiacz pływaka (ja wciskałem nogą) jak zacznie sie rozpędzać to masz za niski poziom paliwa w gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Dzisiaj pojechałem w trase biorąc ze sobą narzedzia i kilka części aby sprawdzić w czsie jazdy co nie tak z tym silnikiem . Nic to nie dało i wkur** ny :) wróciłem do garazu.Sprawdziłem nawet kształt krzywki przerywacza porównując ją do oryginału w jawce . Była taka sama. W końcu mysle powiekszę dziurke w korku zbiornika z paliwem . Może to to chociaż nie brałem tego na poważnie bo przecież dziurka była i paliwo ze zbiornika lecialo ciurkiem przez wężyk. Jednak powodem problemów które stawiały mój honor na szwank była właśnie ta dziura. Teraz ogarek przyspiesza do 70 km/h i moze wiecej bez duszenia się silnika. na razie nie cisne nim mocna bo jeszcze na dotarciu ale jest wyrażna poprawa. Tyle czasu stracone przez głupi korek :mrgreen: .Dzięki wszystkim za podpowiedzi ale nikt nie wpadł na to . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 no tak potrzebowal wiecej wachy a bezyna za wolno płynała eh taka pierdułka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.