zonq Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) http://www.svforum.pl/ - polecam, jest pare litrów u nas więc można pytać śmiało o co tylko dusza zapragnie :) Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez zonq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk1981 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ja śmigałem na SV 650n przez dwa lata. Jeździłem razem z dziewczyną i powiem szczerze moto się spisywał idealnie. Wygodna pozycja niskie spalanie jedyna wada moim zdaniem to niska waga. Jeśli chodzi o jazdę w zakrętach to moment dostępny od dołu pozwala na przyjemne ich pokonywanie. Teraz moja dziewczyna jest w ciąży i z racji stanu nie siada na moto. W związku z tym zmieniłem SV na zx9r i planuję przesiadkę na coś wygodniejszego... Ninia pali jak smok przy dynamicznej jeździe dużo trzymam na obrotach i zrzucam biegi nie ciągnie jak SV na niskich obrotach. Pozycja na długie trasy uciążliwa szczególnie na naszych dziurawych drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 pojezdzil bym sv ciekawe jakie mial bym doznania w stosunku do tl 1000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Ja może skonfrontuję swoje SV z TL S bo widzę że ktoś w okolicy śmiga tym motorkiem. Jakby coś to dam znać ;) Jak dla mnie, SV jest zadowalający. Trochę męczy jazda po miescie z prędkościami które narzuca kodeks, 650-ka na miasto była chyba nieco lepsza. Ale mimo wszystko nie żałuję zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 wpadnij do mnie to z tlr porownamy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 jeśli jeszcze raz usłyszę, że Vka to ma mały zakres obrotów to normalnie "obuchem w łeb" chętnie posłucham w jakim użytecznym zakresie działają inne motocykle, bo w mojej SVce to jest od 4000 do 11000 tys obr/min :buttrock: i to nie jest czekanie na moc przy 7000 :icon_twisted: ja się nie moge nadziwić i w codziennej jeździe ciężko wykożystać pełen zakres dostępnej mocy. Nobla temu co wymyślił Vke :notworthy: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 a na rondo w moim mieście wchodzę na 1 bo inaczej się nie da, kumpla gsxr 750 na 3 nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyra78 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 a na rondo w moim mieście wchodzę na 1 bo inaczej się nie da, kumpla gsxr 750 na 3 nie ma problemu Witam, ze co? brakuje Ci mocy na dwojce czy trojce? nie idzie z dołu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 nie idzie z dołu tl nie jeździ poniżej 2 tys obrotów a na 5 i 6 biegu poniżej 2,5 tys. dlatego non stop muszę wachlować biegami czego w r4 nie robiłem za często. potrafiłem w wolne zakręty na 6 wchodzić obroty do 1 tys spadały delikatnie gaz i jechałem dalej, na tl to najwyżej 2 w tym samym zakręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 nie idzie z dołu tl nie jeździ poniżej 2 tys obrotów a na 5 i 6 biegu poniżej 2,5 tys. dlatego non stop muszę wachlować biegami czego w r4 nie robiłem za często. potrafiłem w wolne zakręty na 6 wchodzić obroty do 1 tys spadały delikatnie gaz i jechałem dalej, na tl to najwyżej 2 w tym samym zakręcie nie szkoda Ci silników?? na 6stce i 1000 obrotów???!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Tez sie zastanawiam co mozna robic moto z 1000 obr na 6 biegu ale widocznie niektorzy scigaja sie z tramwajami. Przynajmniej wiadomo dlaczego jezdzi ostatni. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 jak mi się nie chciało redukować to na 6 wchodziłem zresztą na b6 nie robiło 1000obr wrażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Najlepiej jakas 125-ke. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 nie no jakaś masakra takie opowieści... przecież to szkoda sprzętu.... Honda z napędem hydraulicznym jest idealnym rozwiązaniem, albo Aprila Mana bo tam sie może nie chceć zmieniać biegów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.