Skocz do zawartości

Suzuki SV 1000 S ( SV1000S , SV1000 )


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Ja śmigałem na SV 650n przez dwa lata. Jeździłem razem z dziewczyną i powiem szczerze moto się spisywał idealnie. Wygodna pozycja niskie spalanie jedyna wada moim zdaniem to niska waga. Jeśli chodzi o jazdę w zakrętach to moment dostępny od dołu pozwala na przyjemne ich pokonywanie. Teraz moja dziewczyna jest w ciąży i z racji stanu nie siada na moto. W związku z tym zmieniłem SV na zx9r i planuję przesiadkę na coś wygodniejszego... Ninia pali jak smok przy dynamicznej jeździe dużo trzymam na obrotach i zrzucam biegi nie ciągnie jak SV na niskich obrotach. Pozycja na długie trasy uciążliwa szczególnie na naszych dziurawych drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może skonfrontuję swoje SV z TL S bo widzę że ktoś w okolicy śmiga tym motorkiem.

Jakby coś to dam znać ;)

Jak dla mnie, SV jest zadowalający.

Trochę męczy jazda po miescie z prędkościami które narzuca kodeks,

650-ka na miasto była chyba nieco lepsza.

Ale mimo wszystko nie żałuję zmiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jeśli jeszcze raz usłyszę, że Vka to ma mały zakres obrotów to normalnie "obuchem w łeb"

 

chętnie posłucham w jakim użytecznym zakresie działają inne motocykle, bo w mojej SVce to jest od 4000 do 11000 tys obr/min :buttrock: i to nie jest czekanie na moc przy 7000 :icon_twisted:

 

ja się nie moge nadziwić i w codziennej jeździe ciężko wykożystać pełen zakres dostępnej mocy.

 

Nobla temu co wymyślił Vke :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie idzie z dołu tl nie jeździ poniżej 2 tys obrotów a na 5 i 6 biegu poniżej 2,5 tys. dlatego non stop muszę wachlować biegami czego w r4 nie robiłem za często. potrafiłem w wolne zakręty na 6 wchodzić obroty do 1 tys spadały delikatnie gaz i jechałem dalej, na tl to najwyżej 2 w tym samym zakręcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie idzie z dołu tl nie jeździ poniżej 2 tys obrotów a na 5 i 6 biegu poniżej 2,5 tys. dlatego non stop muszę wachlować biegami czego w r4 nie robiłem za często. potrafiłem w wolne zakręty na 6 wchodzić obroty do 1 tys spadały delikatnie gaz i jechałem dalej, na tl to najwyżej 2 w tym samym zakręcie

 

 

 

nie szkoda Ci silników?? na 6stce i 1000 obrotów???!!!!!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...