oociep Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Na jakich tlokach jezdzicie i jakie polecacie czy ktos jezdzil na vertex pro race -kute tloki- .Co lepiej kupic Kuty tlok Pro race czy odlewany replica jezeli jest roznica 50 zl i jak to sie ma w zywotnosci.Co ile wy wymieniacie tloki pytanie do posiadaczy crossow 2Ti jak poznajecie ze tlok jest do wymiany??Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 ja kupilem proxa w tym tygodniu zamontuje sobie ;) i zobaczymy co to bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oociep Opublikowano 16 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 proxy sa tylko odlewane nie ma kutych??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 nie mam pojecia placilem 330 zl tylko dodam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Ja tez smigam na proxie -odlewanym kosztowal mnei 350 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Z etgo co mówią znajomi co jeżdzą w MX MP to kute znacznie dłużej wytrzymują a czasem róznica w cenie nie jest az taka wielka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 ja teraz mam proxa za którego dałem 300zł i jak na razie nie ma śladu zużycia. za to wcześniej miałem odkuwany tłok WISECO i na nim przejeździłem intensywnie cały sezon, a gładź cylindra sie nie wytarła bo nadal jeżdże na tym samym wymiarze tłoka. odkuwany wiseco jest dużo lżejszy niż prox czy vertex, ale kosztuje 640zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 jak poznajecie ze tlok jest do wymiany?? dobre pytanie, wlasnie mialem sie o to pytac :roll: to jak to wkoncu jest z tymi tlokami??? jak rozpoznac czy jest jeszcze dobry czy juz szmelc???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 dobre pytanie, wlasnie mialem sie o to pytac to jak to wkoncu jest z tymi tlokami??? jak rozpoznac czy jest jeszcze dobry czy juz szmelc????zmierzyć. oczywiscie głębsze rysy na tłoku kwalifikują go do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 dobre pytanie, wlasnie mialem sie o to pytac to jak to wkoncu jest z tymi tlokami??? jak rozpoznac czy jest jeszcze dobry czy juz szmelc????zmierzyć. oczywiscie głębsze rysy na tłoku kwalifikują go do wymiany Ale tak naprawde to nigdy nie będziesz pewien kiedy jest do wymiany.tzn w czasie kiedy trzeba go wymienić (np po 40H) nie widac na nim żadnych śladów zuzycia poza startym teflonem, ale on się sciera odrazu praktycznie po praru godzinach.A jeżeli juz widac ślady zuzycia na nikasilu itp to juz jest, ze tak za późno trochę na zmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Ale tak naprawde to nigdy nie będziesz pewien kiedy jest do wymiany. w instrukcji mam podane maksymalne dopuszczalne zużycie i wystarczy że zmierze tłok i porównam z wymiarami z instrukcji. no chyba że ktoś chce ustalić zużycie tłoka bez rozbierania silnika, np. na słuch :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Witam! a co sadzicie o tloka WĂśssnera?? slyszalem ze sa dobre, Kute? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 A ja mam takie zapytanie czy cylindry aluminiowe są kryte nicasilem?? I jak często trzeba w nich zmieniać tłok?? Bo mam tuning Airsala 70ccm i on jest aluminiowy. Sezon przeganiał i w sumie nie ma spadku mocy ale boje się że jeżeli tłok będzie za luźny to rozwale cylinder!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 A ja mam takie zapytanie czy cylindry aluminiowe są kryte nicasilem?? I jak często trzeba w nich zmieniać tłok?? Bo mam tuning Airsala 70ccm i on jest aluminiowy. Sezon przeganiał i w sumie nie ma spadku mocy ale boje się że jeżeli tłok będzie za luźny to rozwale cylinder!!I przejedzie może jescze troche. NIkasyl to nie wszytko poprostu wyczyny sa wysilone i dużo kręca a pozatym tak trzymasz non stop gaz na maxa dlatego jest taka częsta zmiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 A czy zmiana pierścionków coś by dała?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.