Motoradzio Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 W mojej SV-ce wymiana końcówki wydechu ( na LeoVince ) nie dała zupełnie nic jesli chodzi o elastycznosc, przyspieszenia i prekosć max, jedenie poprawiły się efekty dzwiękowe ;). Praca silnika przy założonej pustej końcówce jest jakby mniej płynna, minimalne odjecie gazu powoduje mocne hamowanie silnikiem, jak wykona sie tak manewr w zakrecie to można sie zdrowo spocić bo motorek robi sie lekko niestabilny... ;)Natomiast po założeniu filtra powietrza K&N nawet przy seryjnej końcówce wydechu odczuwalnie poprawiła sie praca silnika na średnich obrotach.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Natomiast po założeniu filtra powietrza K&N nawet przy seryjnej końcówce wydechu odczuwalnie poprawiła sie praca silnika na średnich obrotach. Myśle' date=' że to sprawa tylko psychicznego efektu. Filtr K&N dokłada w GSXR 1000 0,2 km nie 2km tylko 0,2 km! O wzroście momentu też nie warto pisać.Praca silnika przy założonej pustej końcówce jest jakby mniej płynna' date=' minimalne odjecie gazu powoduje mocne hamowanie [/quote']A dla tego to już nie ma chyba żadnego racjonalnego wytłumaczenia. :roll: Ale sound moto jest ok. i o to chodzi 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoradzio Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Motoradzio napisał: Natomiast po założeniu filtra powietrza K&N nawet przy seryjnej końcówce wydechu odczuwalnie poprawiła sie praca silnika na średnich obrotach. Myśle' date=' że to sprawa tylko psychicznego efektu. Filtr K&N dokłada w GSXR 1000 0,2 km nie 2km tylko 0,2 km! O wzroście momentu też nie warto pisać.[/quote']Nie sądze, żeby chodziło tu o psychike, to raczej realne odczucia potwiedzone nietylko przeze mnie. Zaznaczam, ze mówie konkretnie o SV nie wiem jak jest w GSXR ani innych rzędówkach. A dla tego to już nie ma chyba żadnego racjonalnego wytłumaczenia.Z tego co wiem to generalnie w V-kach lepiej hamuje się silnikiem, a załozenie pusej końcówki w mojej Sv jeszcze bardzej pogłębiło ten efekt.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Przy okazji Kanada tez ma niskie ceny. Kanada mi się podoba, robi się tam gorszą rzeźnię niż w Polsce, spawanie i prostowanie ram, kombinacje z numerami i inne rzeczy w robieniu których większość sądzi, że Polacy są najlepsi.Przynajmniej takie mam wrażenie po pobycie w Montrealu. Jeszce tam wrócę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Dlatego w Ontario nie kupujemy motocykli z Quebeck`u. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.