Skocz do zawartości

Problemiik Ogórek 205


mwichan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z moim ogarem (polski silnik dwu biegowy 023)po remoncie jaki ma szczęscie przejsc nie kaxdy motor- kupilem totalnego wraka jedno co w silniku zostało to skrzynia biegów i kratery oczywiescie pojedzdzielm troche a tu bvec i nie pali a problem jest następujący:

Na kopa prawie nie łapie

Na popych nieby odpala ale strzal w gaznik jest tak mocny ze od razu gazsnie

Zapłon ustawialem bez zadnych urzadzen ale zrbilem to nastepujaca :

Jesli mloteczki byly zamkniete to ustawilem tak aby tłok byl bardz oblisko gornego polozenia i za pierwszym zrazem odpalil a jak zgalsilem to sa objawy wczesniej napisane!!

 

PROSZĘ O POMOC

 

P.S.Czy jawka mustang lepiej by chodzila niz OGAR z polskim silnikiem??

 

Pzdr for all

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S.Czy jawka mustang lepiej by chodzila niz OGAR z polskim silnikiem??

Bez porównania. Mustang jest lepszy.

Wydaje mi sie ze trzeba dokładnie ustawic zapłon, wymienić świece na nową. Mozliwe tez, że kondensator padł. Jakiego koloru jest iskra ?

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon najlepiej ustaw suwmiarką (znajdujesz górne zwrotne położenie tłoka z suwmiarką wsadzoną w otwór świecy) cofasz ile tam milimetrów potrzeba i ustawiasz przerwe na przerywaczu. U mnie w Simsonie to był niezawodny sposób 8)

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem na pytanie pierwszeg oz pytających- Jest ona niebieska i bardzo mocna(gruba)!!

Zaś na poradę drugiego opowiem że nie mam suwmiarki i ... Mozesz mi powiedzieć ile kosztuje takowa rzecz??

 

 

Czy opłaca się wiec zmienic Ogara na Mustanga??

 

Pzdr Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, ze nie wiecej niz 30zl suwmiarka kosztuje. Kupujesz raz i masz na lata (o ile jej nie uzywasz jako klucza francuskiego albo cos).

Czy sie oplaca to kwestia wzgledna - Mustang na pewno jest mocniejszy i szybszy, ale zalezy, ile bys musial dolozyc i czy cie nie stac na np. Charta.

Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to po problemie!Okazało się ze wkrecilem za długą srubke przy kowadełku i odrazu iskra zanikała-zmienilem srube i jezdzielm po okolice ale i tak Wielki Dzienks dla wszystkich

 

 

Michał

 

[ Dodano: 15-06-2005, 08:14 ]

qrde!!

No i zatankowałem dzisiaj jakies 2 literki i wszystko piekinie chodzilo!!Lecz pozniej jak zgasl to nie odpalil!!Przeczyscilem gaznik i wszysko pieknie ale znowu nie chce palic-pomyuslalem sprawdze czy paliwo jest,patrze w bak a tu jeszcze 2 litry wachywiec sprawdzam swiece i patrze SUCHOOO!!!Po przeczyszczeniu ok ale znowu jest a nie mialem czasu robić!!POMOCY!!Wiem ze syf z baku moze leciec ale nic nie widac w weżyku.Jka bede mial kase to kupuje filtr paliwa!

 

 

 

Michał

 

[ Dodano: 15-06-2005, 13:10 ]

Prosz piszcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

1.Gaźnik to nie wszystko. Przeczyść dobrze także kranik bo jeśli masz syf w baku to sie zapchał napewno. Kiedyś miałem często z nim problem aż sie wkurzyłem, bo co chwila mi blokowało dopływ wachy i cały bak wyczyściłem na ile potrafiłem. Możesz też sprubować dmuchnąć do baku w miejscu korka :mrgreen: pomaga ale tylko chwilowo i uwaga na opary :mrgreen:

2.Jak masz to załóż sobie jakiś wężyk przez który widać czy leci paliwo i jakieś drobinki z baku. Jak nie będzie Ci palił to zdejmij wężyk z gaźnika, daj na bok i odkręć kranik. Jak nie leci to gdzieś wyżej jest zapchany, a jak leci to kranik i wężyk odpada ;)

3.Zostaje wtedy (nie wiem jak sie nazywa i czy to u Ciebie będzie ale tak przynajmniej w moim ogarze z silnikiem od jawki jest) zaworek iglicowy, który pozwala na przepływ paliwa do komory pływakowej i blokuje dopływ jeśli pływak uniesie sie do góry. Może sam sie on blokuje i nie dostaje paliwa, jest już do wymiany poprostu albo dobrego przeczyszczenia

4.Może masz za małą ciepłote świecy albo poprostu złą jakąś. Na zimnym pali i możesz jeździć, a jak zgasisz to nie odpala.

 

Jak bedziesz kupował ten filtr to kup sobie do malucha. Jest leprzy a niewiele droższy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może dodam że paliwko leci do gaznika a pozniej gdzies zanika-nie jestem pewny bo plywak ma troche igle wygieta a chodzilo o to ze paliwo chyba nie dociera do cylindra-widzer ze wswieca sucha awiec sprawdzam palcem i tez nic nie ma a tak off topic to powiem ze po remoncie to nie utrzymam palca przy kopnieciu bo kompreche ma zajebista a gazniczek tez nowka ale co do plywaka to mam watpliwosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos czyszczenia kranika - ja mam jeden doraźny sposób:P Bierzesz pompke bo opon, taka nożną , zakładasz końcówkę na wężyk i pompujesz 8) Pomaga ale i tak trzeba czyścić kranik. Filtr paliwa na wężyk kosztuje ok 5-6 zł więc warto w to zainwestować

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...