Skocz do zawartości

Zmiana kierownicy Virago


Dymo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam sie nad wymiana kierownicy na bardziej wygiętą.

Jeszcze to nie jest pewne ale....

Na co zwrócic uwagę przy wymianie??? (kable, manetki i inne) Czy w domowych warunkach zabierać się za to ???

i jakie są wasze opinie o wygiętych kierownicach ?

 

Pozdrawiam

 

VIRAGO 535

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Moja kiera jest mocno wygieta. W sumie to fajnie sie jezdzi ale ciezko mi porownac bo nie jezdzilem wiele na prostych itp... Jedno jest pewne... po dluzszej jezdzie na mocno wykrzywionej kierownicy, potrafia rozbolec nadgarstki - szczegolnie prawy bo czesto operujesz gazem. Pewnie jest tez nieco mniejsza manewrowosc - im szersza keirownica latwiej sie chyba skreca (przynajmniej tak by wynikalo z teorii ramienia sily :D )

Pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana kierownicy jest dosyć prosta (o ile nie masz w niej amortyzatorów drgań). Jak założysz za szeroką/wysoką kierownicę to być może bedzie trzeba wymieniac linki gazu, sprzegła, przewód hamulcowy i kable od elektryki. Poza tym niepowino byc problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie nad wymiana kierownicy na bardziej wygiętą.

W którą stronę wygiętą? Oryginalnie 535 ma takie niewygodne 'rogi' wygięte do dołu że po paruset kilometrach bolą ramiona i plecy :twisted:

Ja po jednym sezonie zdecydowałem się na wyprostowanie tych rogów - teraz mam szerszą kierownicę, siedzi się bardziej wyprostowanym (wcześniej trzeba było pochylać się lekko do przodu, ale to pewnie przez ten skrzaci wzrost :lol: ), łatwiej prowadzi się moto. Tylko tak jak napisał Pompka - trzeba uważać żeby nie przesadzić z szerokościa/wysokością :smile2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym sie przylaczyc do opinii Krasnala, choc nie w calosci. Oryginalna - wygieta i niska kierownica - z trzech jakich uzywalem byla najmniej wygodna. Prosta daje duza dzwignie i lekkie prowadzenie, ale przesadnie pochyla do przodu nizszych jezdzcow (niektorych wrecz przesuwa do przodu). Do tego zamontowac ja trzeba na wyzszych riser'ach. Najwygodniej mi bylo z "bawolimi rogami" o podwojnej wysokosci, z nieco mniej zgietymi w dol i w tyl koncowkami. Kierownica ta pochodzila zywcem z VT500C - Shadowki kardanicznej '88. Mam 172 cm wzrostu. Nie bylo potrzeby przedluzac zadnego przewodu ani linki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie byłem ostatnio w sklepie POLO tu w Kleve

Mają co najmniej 7 rodzajów kierownic. Ale mam mały plan co by zrobić jazdę próbną z wygiętą kierownicą (niby że chcę kupić u dealera) Szczerze mówiąc z obecną prostą jeździ mi się całkiem wygodnie. Ale chcę przynajmniej spróbować. Zobaczymy

 

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właściwie sprawa załatwiona

Dzięki za rady. Przymierzyłem się do kilku z wygiętymi i powiem szczerze wyglądają może i fajniej ale nie wiem czemu wygodniej mi manewrować z tą co mam czyli prawie prostą.

przy wygiętej motor mi się skraca i szczególnie na zakrętach mi to nie pasuje.

 

Może kiedyś

Narazie zostaję przy swoim.

 

Teraz został mi tylko miesiąc do powrotu do kraju i muszę się zastanowić jak zabrać moto.

A może ktoś ma ochotę na trasę z Kleve (Granica z Holadią - w Nadrenii) do Lublina na koniec Lipca.??? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...