Boruta Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 witam mam pytanie jak ustawic obroty jałowe w tym motocyklu. moto po czyszczeniu , ustawianiu mieszanki gaznikow oraz po regulacji zaworow po pewnym czasie przygasa . A tak na marginesie to jakie luzy zaworow ustawic, ponoc ma byc: ssace 0,10-0,15 a wydechowe 0,18-0,23 ja ustawilem na wartosci minimalne i wedlug mnie slychac jak sobie postukują. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Mogłeś kontunuować tamten temat, to tak na przyszłość. W temacie - obroty ustaw na około 1200 - 1400 obr. Co do zaworów - jak masz wartości mimimalne, to nie ma co rzeźbić z tym dalej. Postukiwanie czasami jest słyszalne nawet jak masz prawidłowe wartości. Mistrzem w takich sztuczkach są Yamahy serii XJ. Czy ustawienie gaźnikó, które Ci podałem sprawdziły się? Moto szybko schodzi na wolne obroty (to znaczy czy nie zawiesza się w górnym zakresie???). W bardziej dośwaiadczonych życiem sprzętach nie zawsze nastawy książkowe się sprawdzają. Pozdro, Pawel (Boruta, tak na marginesie :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 witam moto wspina sie ok na wysokie obroty ,ale wlasnie przy zejsciu jak go ustawie zeby nie zgasl zwiesi sie na okolo 3 tys obr i po chwili zejdzie do ok 1200 -1400, jak pokrece zeby sie nie wieszal to na jałowych gasnie. A tak na marginesie to wczesniej mialem ustawione srubki od mieszanki na 1 i 3/4 obr (swiece matowo czarne), zm,niejszylem do wartosci takiej jak mowiles czyli 1 i 1/4 obr, jutro bede mial nowy filtr powietrza to bede kombinowal dalej i pojade na synchronizacje moze pomoze. Nastepnym razem bede kontynuowal temat;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Zawieszanie obrotów oznacz za ubogą mieszankę. Po to się pytałem i wspomniałęm o ustawieniach ksiażkowych (że nie sprawdzają się w starszych sprzętach). Ustaw 1,5, lub nawet wspomniane 1 i 3/4 obrotu (tylko kolor świec sugerował za bogate ustawienie - trzymaj się w okolicach tych ustawień, zobacz kiedy będziesz miał płynny spadek obrotów). Zrób synchronizację i zobacz co będzie. Wybite osie przepustnic czy popękane króćce powodują zaciąganie lewego powietrza. Silnik z mniejszą kompresją też potrzebuje inne nastawy, tak by zassał odpowiednią ilość mieszanki. Przydała by się świeca Colortune :-) Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 dzisiaj zauwazylem ze na filtrze powietrza na blaszce od wewnetrznej strony jest nieszczelnosc moze to przez to? filtr dzisiaj bede mial nowy wiec sie przekonam Pozdrawiam [ Dodano: Czwartek Czerwiec 09, 2005 10:24 pm ]odkrecilem srobke od składu mieszanki jeszcze o 1/4 obr i jest ok. moto ma wolne obroty i schodzi z wysokich. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.