Skocz do zawartości

wolne obroty w gsx-r 750 olejak


Boruta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie jak ustawic obroty jałowe w tym motocyklu. moto po czyszczeniu , ustawianiu mieszanki gaznikow oraz po regulacji zaworow po pewnym czasie przygasa . A tak na marginesie to jakie luzy zaworow ustawic, ponoc ma byc: ssace 0,10-0,15 a wydechowe 0,18-0,23 ja ustawilem na wartosci minimalne i wedlug mnie slychac jak sobie postukują. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś kontunuować tamten temat, to tak na przyszłość.

 

W temacie - obroty ustaw na około 1200 - 1400 obr. Co do zaworów - jak masz wartości mimimalne, to nie ma co rzeźbić z tym dalej. Postukiwanie czasami jest słyszalne nawet jak masz prawidłowe wartości. Mistrzem w takich sztuczkach są Yamahy serii XJ.

Czy ustawienie gaźnikó, które Ci podałem sprawdziły się? Moto szybko schodzi na wolne obroty (to znaczy czy nie zawiesza się w górnym zakresie???). W bardziej dośwaiadczonych życiem sprzętach nie zawsze nastawy książkowe się sprawdzają.

 

Pozdro, Pawel (Boruta, tak na marginesie :-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam moto wspina sie ok na wysokie obroty ,ale wlasnie przy zejsciu jak go ustawie zeby nie zgasl zwiesi sie na okolo 3 tys obr i po chwili zejdzie do ok 1200 -1400, jak pokrece zeby sie nie wieszal to na jałowych gasnie. A tak na marginesie to wczesniej mialem ustawione srubki od mieszanki na 1 i 3/4 obr (swiece matowo czarne), zm,niejszylem do wartosci takiej jak mowiles czyli 1 i 1/4 obr, jutro bede mial nowy filtr powietrza to bede kombinowal dalej i pojade na synchronizacje moze pomoze. Nastepnym razem bede kontynuowal temat;) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszanie obrotów oznacz za ubogą mieszankę. Po to się pytałem i wspomniałęm o ustawieniach ksiażkowych (że nie sprawdzają się w starszych sprzętach). Ustaw 1,5, lub nawet wspomniane 1 i 3/4 obrotu (tylko kolor świec sugerował za bogate ustawienie - trzymaj się w okolicach tych ustawień, zobacz kiedy będziesz miał płynny spadek obrotów). Zrób synchronizację i zobacz co będzie. Wybite osie przepustnic czy popękane króćce powodują zaciąganie lewego powietrza. Silnik z mniejszą kompresją też potrzebuje inne nastawy, tak by zassał odpowiednią ilość mieszanki. Przydała by się świeca Colortune :-)

 

Pozdro, pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zauwazylem ze na filtrze powietrza na blaszce od wewnetrznej strony jest nieszczelnosc moze to przez to? filtr dzisiaj bede mial nowy wiec sie przekonam

 

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Czwartek Czerwiec 09, 2005 10:24 pm ]

odkrecilem srobke od składu mieszanki jeszcze o 1/4 obr i jest ok. moto ma wolne obroty i schodzi z wysokich. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...