Skocz do zawartości

Suzuki Bandit 1200N


Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze bardziej klasyczna była GSX1200 Inazuma, dużo ładniej wykończony. Ale to chyba unikat na naszym rynku. Pozdr.

no to witam. akurat mam inazume 1200.fajne moto.

silnik ma troche inne ustawienia niz b12.

malutko pali[mi to jest obojetne,ale b.mile na cpn-ie]

polecilbym nawet poczatkujacym

:notworthy: i nie spotkalem jeszcze nikogo na takim moto :)

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem że wszystkie obawy jakie maiałem przed zakupem B12 rozwiały się jak mgła.powiem tylko tyle że maszyna jest super ,ciągnie jak lokomotywa,spalanie tez w normie i nie potwierdzam mitów o dużym apetycie na paliwo.A jak ktoś chce się pobawić w tuning to daje niesamowite mozliwości.Okazało się że mój egzemplarz ma wymienione dużo podzespołów takich jak filtr powietrza,dysze,moduł zapłonowy,i wałki rozrządu.No i na 4 biegu jechałem już na nim licznikowe 250.Jak ktoś chce to niech nie wierzy ,ale jak zobaczyłem to miałem dziwną minę.Maszyna super - polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam . Postanowiłem rozgrzebać ten temat , ponieważ sam jestem bardzo zainteresowany B12 (01r). 2 lata jezdze(iłem) B6 i własnie go sprzedałem , jedyne co mi chodzi po glowie to B12... :) I Jak tam Domieniek kupiłes w końcu B12 ?? Zibik : Jak spalanie przy tak stuningowanym silniku ?? Ile już zrobiłeś na nim km ?? czy tak podkręcony silnik chodzi ci bezawaryjnie ?? i jak jeżdzi bo kopyto ma straszne z tego co piszesz ... ile przy takiej mocy wytrzymują podzespoły (sprzegło, napęd , guma tył ) ??

Edytowane przez Guti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mogę powiedzieć to:w tym roku założyłem nowe opony-Dunlopy D220,przejechałem na nich do tej pory 6 tys.km i jest super starczą przynajmniej na jeszcze raz tyle.Łańcuch x-ring D.I.D. był przy nim i jak do tej pory spoko,raz podciągałem ,a nie wiem ile miał już przebiegu.Sprzęgło też ok,nic na razie się nie dzieje.Co więcej spalanie też w normie i nie wierzę już w jakieś potężne ilości .Oczywiście jak testowałem nowy odcinek autostrady A2 z Konina do Koła to troszkę wziął (tzn ok 10 l ) ale prędkość jaką trzymałem to było 260 km/h :crossy: .W razie jeszcze jakichś pytań możesz pisać na priv.Aha ci co znają B12 móią że nowsze roczniki powyżej 2000 r. mają zmienione przełożenia i niestety troszkę to pogorszyło osiągi (sprawdzone,kumpel ma taki egzemplarz i jeździmy razem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Postanowiłem rozgrzebać ten temat , ponieważ sam jestem bardzo zainteresowany B12 (01r). 2 lata jezdze(iłem) B6 i własnie go sprzedałem , jedyne co mi chodzi po glowie to B12... :icon_mrgreen:

bardzo słuszne masz zainteresowania :lalag: przechodziłem tą samą drogą ewolucji, gdyby nie fakt, że pan w mercedesie mi go zabrał [ ' ], nadal bym nim jeździł. sprzęt absolutnie niezawodny, silnik ma olbrzymi potencjal, a całość wydaje się mieć niepowtarzalny charakter :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,czyli jesli chodzi o "fun" plynacy z jazdy to lepszy jest B12 do2000" sie rozumie.....a jak wyglada sprawa ze zwiekszaniem mocy :cool: ;) :P tego sprzetu :icon_mrgreen: wiele sie slyszalo na ten temat ale nigdy nie wiadomo czy ktos nie sciemnia podnoszac zobie tym samym samoocene :lalag: ma ktos z tym jakies doswiadczenia :icon_mrgreen: jesli tak, to moze jakies skany wykresow z hamowni powrzucacie jak ktos ma, i moze jeszcze jakies wrazenia z jazdy po przerobkach zapodacie. pozdro

Edytowane przez crazybiker_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mogę powiedzieć to:w tym roku założyłem nowe opony-Dunlopy D220,przejechałem na nich do tej pory 6 tys.km i jest super starczą przynajmniej na jeszcze raz tyle.Łańcuch x-ring D.I.D. był przy nim i jak do tej pory spoko,raz podciągałem ,a nie wiem ile miał już przebiegu.Sprzęgło też ok,nic na razie się nie dzieje.Co więcej spalanie też w normie i nie wierzę już w jakieś potężne ilości .Oczywiście jak testowałem nowy odcinek autostrady A2 z Konina do Koła to troszkę wziął (tzn ok 10 l ) ale prędkość jaką trzymałem to było 260 km/h :icon_twisted: .W razie jeszcze jakichś pytań możesz pisać na priv.Aha ci co znają B12 móią że nowsze roczniki powyżej 2000 r. mają zmienione przełożenia i niestety troszkę to pogorszyło osiągi (sprawdzone,kumpel ma taki egzemplarz i jeździmy razem)

 

Ale rozumiem ze kumpel ma seryjnego B12 pow 2000r , i przy Twoim egzemplażu to chyba wszystkie bedą mialy pogorszone osiągi :buttrock: :biggrin: :buttrock: Tak na serio to jestem pełen podziwu dla tego motocykla bo z tego co pisał Adam M to wnioskuje ze Twój egzemplaż może mieć coś ok 150KM i jeśli podzespoły spisują się (przy takiej mocy) tak jak opisałeś to naprawde bardzo wytrzymały Motocykl .

Edytowane przez Guti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!

no zalezy jaka ma kto definicje miasta... :(

4 bieg czerwone to ho ho ho

3 bieg to ok 210

2 bieg to 170

 

wiec w miescie góra 3 bieg :clap::):clap:

ale Ty piszesz o nowym modelu a ja o starym , tam inaczej wygladały predkości na poszczególnych biegach :clap: 2 bieg to był max 110 km/h

 

Czyli wkoncu to jak to jest z tymi przelozeniami w Bandicie 1200 N? Najlepiej jezeli ktos moze to niech napisze dane do rocznikow z pierwszych lat produkcji '96 - '97.

 

Intrygujacy ten Bandit :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam :biggrin:

O Bandicie 1200N wiem już bardzo dużo ale chciałbym się dowiedzieć jak wygląda eksploatacja tego motocykla? Czy jest on drogi w utrzymaniu? Ile kosztuje serwis, jak często trzeba wymieniać opony ,napęd itp.? jakie jest spalanie w trasie? Interesuje mnie wersja N czyli bez owieki, wiem, że owiewka daje lepszą ochronę przed wiatrem w trasie ale mnie się nie podoba ta wersja i biorę pod uwagę tylko golasa. 1200 N chyba już nie jest produkowany (niestety), więc do którego roku był produkowany Bandit bez owiewki? I jeszcze jedno. Ile tak mniej więcej trzeba zapłacić za Bandziora 1200N z 2001,2002 roku? bo ceny np. na allegro są bardzo zróżnicowane???

pozdrawiam :notworthy:

 

może i troche pali ale jezeli kochasz motory i ten styl to reszta jest nie ważna :)ja kupilem sobie nie dawno wymarzonego bandita i ci zycze takie samego zakupu :)pozdrawiam cie ,do spotkania na drodze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i troche pali ale jezeli kochasz motory i ten styl to reszta jest nie ważna :)ja kupilem sobie nie dawno wymarzonego bandita i ci zycze takie samego zakupu :)pozdrawiam cie ,do spotkania na drodze:)

 

...ale kotleta ogrzałeś kolego :biggrin:

Chyba nie spojrzałeś na datę posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...