Filu Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Przecież napisał, że chce 250 cm3. Jeździł taką, więc nie podwarzałbym jego decyzji. :roll: W sumie ja na Twoim miejscu bym się kierował sentymentem jakim darzysz daną markę.Ty chyba nie wiesz co to crossowa 250-tka. Jeździłęś kiedyś kolego?Wiem co napisał, ale chciałem zasugerować koledze inną opcje, uważam, ze na secie o wiele więcje się mozesz nauczyć aniżeli na 250 odrazu.To, ze jeździł to nci nei znaczy. Jezlei bedziesz chciał mocniej odkrecać to to nie bedzie przyjemna jazda tylko walka z takim motocyklem.A odrazu takie planowanie, zę za rok juz seta będzie za słąba jest troche nieracjonalne, bo skąd niby wiesz jak będziesz jeździł?A z tym odławianiem to dużo roboty a to nie bedzie to samo.Ale wybór naklezy do Ciebie.Co do ćwiar to każda jest bardzo podobna. Aczkolwiek polecałbym yz, jeżeli chodzi o mx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja w swoich planach na najblize kilka/nascie lat nie planuje zakupu 250 (nie odstraszajac nikogo oczywiscie) ale koledzy ktorzy jezdza na 250 i wiecej (wiecej to juz 4T) mieli juz dużo rzeczy połamane obojczyki nogi pięty miednice (w 7 miejscach w tym roku) a inny kolega na sx 125 po tuningu silnika smiga naprawde ostro i zadnych zlaman ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Wiem co napisał, ale chciałem zasugerować koledze inną opcje, uważam, ze na secie o wiele więcje się mozesz nauczyć aniżeli na 250 odrazu Hmmm... to nie jest taka głupia myśl... będe musiał to przemyśleć dzięki za sugestie! Lecz narazie nie ma kasy na 250 bo najpierw musze sprzedać starą maszyne ;) a narazie nikt sie na nią nie kwapi więc mam prośbe chlopaki popytaj cie sie czy nikt u was nie chce Hondy MTX r2 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=53267131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 musze przyznać że wysoko postawiłeś sobie poprzeczke. 250 to naprawde ma moc i trzeba miec zaje... silne rece żaden motocykl nie jest za mocny, ważne żeby jeździć z głową. dzisiaj jeździłem na YZ 400F i musze powiedzieć że na prawde świetnie sie na tym jeździ. oczywiście nie myśle nawet o porzuceniu 2T ale jazda na dużym czterosuwie to czysta przyjemność. jednak jak sie nauczysz dobrze jeździć na dwusuwie, to na czterosuwie będziesz mistrzem, tylko trzeba sie przyzwyczaić do pewnych różnic między nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Ty chyba nie wiesz co to crossowa 250-tka. Jeździłęś kiedyś kolego? Tak, jeździłem CR 250. Nie miała pierwszego biegu i ojciec kumpla (mechanik) naprawiał. Jedyne co mi przeszkadzało to wysokość siodła, bo byłem wtedy za niski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Ja tez sadze ze przesiadka z mtx na yz 250 to lekka przesada moze sobie poradzisz ale napewno na setce bedze ci sie lepiej smigac , i watpie ze po roku bedze ci brakowac juz mocy . a o ręce sie nie martw do 100 na kalte Razz :lol: :lol: to jestes pewnie niezly kafar ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Ja tez sadze ze przesiadka z mtx na yz 250 to lekka przesada moze sobie poradzisz ale napewno na setce bedze ci sie lepiej smigac , i watpie ze po roku bedze ci brakowac juz mocy . Może macie racje ;) ( ;) napewno :D ) ale jednak wole jazde rasowo crossową niż ślimaczenie się za dużymi pojemnościami (bo większość moich znajomych śmiga na co najmiej 250 :twisted: ) na małym enduro ale powoli przemawiacie mi do rozumu i będe musiał dokładnie zastanowić się nad zmianą poglądu z 250 na 125 ;) ale w końcu po to tu jesteśmy aby doradzać i pouczać innych więc dzięki za podpowiedzi :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 u mnie też większość smiga na 250 i w góre tylko taki koles i ja smigamy na 125 i jest spoko ;) (a setke łatwiej opanowac niż 250) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 teraz moj kolega sie przesiadl z dt 80 na yz 125 (temat: taki jeden yz-eciak) to wlasnie jego motor.No wiec po kazdej jezdzie w lesie tak jak latamy dosc długo schodzi i mowi "ale ten motor ma moc" i mowi (bo tez mial doswiadczenie z 250) ze 125 po 80 enduro jest w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 jesli chcesz jezdzic na zawodach (widze ze masz 15 lat ;) )to wybierz 125, ale i 250 opanujesz tylko o wiele wolniej, zawsze lepiej jest zaczynac od mniejszych pojemnosci, ale jesli nie chcesz jezdzic w zawodach to 250 tez bedzie dobra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 7 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 jesli chcesz jezdzic na zawodach Nie zawody narazie nie wchodza w gre :) to za duża żeś :evil: Ale właśnie wiele osób mi mówi że ja nawet nie powinienem myśleć o 250 z racji że jestem za młody na taką pojemność :? Eee..... tam ja wiem lepiej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Jacho 15,a myslałeś nad tym,że w takiej secie crossowej musisz zmieniać tłoki korbowody itd. dość często,a co za tym idzie koszty utrzymania.To nie sztuka kupic crossa....sztuka go utrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Jacho 15,a myslałeś nad tym,że w takiej secie crossowej musisz zmieniać tłoki korbowody itd. dość często,a co za tym idzie koszty utrzymania.To nie sztuka kupic crossa....sztuka go utrzymać. Dokładnie wiem że cross to nie zabawka dla dzieci ale odpowiedzalność :DA jeżeli chodzi o tłoki, korbowody, magneta, sprzęgła, itp. to ja sie o to nie martwie :) bo mam profesjonalny i przygotowany na takie wyzwania garaż a jeżeli chodzi o części to też nie ma wielkiego problemu, Zgorzelec to miasto przy graniczne z Niemcami i mam nie całe 20 km do Czech a więc części w miare tanie i pod ręką :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 sorry za off topic ale nie chce zakladac nowego tematu a tu akurat jestesmy przy temacie crossowek, a wiec mam takie pytanko, czy w crossowkach z silnikiem 4t (np. YZ250F) tloki i inne czesci w silniku tez tak szybko wymiekaja jak w 2t?? sorrka ale malo doswiadczony w tych sprawach jestem :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 sorry za off topic ale nie chce zakladac nowego tematu a tu akurat jestesmy przy temacie crossowek' date=' a wiec mam takie pytanko, czy w crossowkach z silnikiem 4t (np. YZ250F) tloki i inne czesci w silniku tez tak szybko wymiekaja jak w 2t?? sorrka ale malo doswiadczony w tych sprawach jestem [/quote']Troche żadziej ale dochodza Ci koszta wymianu fitra oleju wraz zolejem, regulacji zaworów i wymiana łańcuszka rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.