Madrider Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Kostek na rynku jest sporo,rozne szerokosci i rodzaj bieznika. Pytanie jest czy w ogole sie sugerowac rzezba bieznika przy amatorskiej jezdzie ? czy to jest wazne tylko przy prof poziomie jazdy. Na przykladzie takiej kostki mitas C-02 zdjecie jest w linku: http://www.barum-mitas.de/Lieferprogramm/Motocross.htmZ tego co widze to ma ona dosc duze kostki ale mniejsza ilosc, z tabeli wynika ze jest na twarde nawierzchnie , czy to znaczy ze w blocie bedzie totalnie do bani ? czy moze przy mojej jezdzie nawet tego nie zauwaze.A i szerokosc: ja rozumiem ze im wezsza opona tym lepiej sie wgryza w nawierzchnie ,czyli lepiej ( poza tym do cz raczej nie zaloze 140)[/url] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 A i szerokosc: ja rozumiem ze im wezsza opona tym lepiej sie wgryza w nawierzchnie ,czyli lepiej Ciekawy temat. I tu wlasnie rowniez mam pytanie. Jako, iz moj sprzet seryjnie (wersja US) ma ogumienie przod 80/100 21tyl 100/100 18 natomiast wersja europejska ma seryjnie przod 90/90 21 tyl 120/90 18 Do tego moj ma wezsza felge 1.85 vs 2.15 w EU. Ktos sie orientuje czemu tak to sobie obmyslili ?? Czy na ta moja felge 1.85 moge zalozyc jakas wieksza gume np. 110/100 ? Ma to sens czy raczej trzymac sie pierwotnego wymiaru ? Ps. fajny avatar - zawsze chcialem zaszalec z pila spalinowa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 To ja dopisze tylko pytanie ile kosztuje ta kostka mitasa c-02 (tyle ze dla mnie to 17 calowa) ? :D Pzdr =] Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 ile kosztuje ta kostka mitasa c-02 (tyle ze dla mnie to 17 calowa) ? Hmm Techniacz możesz czasmi mieć mały kłopot ze znalezieniem 17 calowej gumy(ostatnio jak byłem w hurtownii to nie było żadnej 17).Cena gdzies 125+/-. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Gdzieś czytałem że jeżeli chodzi o zmiane rozmiaru, to zaleca się zmiane maksymalnie o jeden rozmiar, tzn. jeżeli masz 110 to możez założyć 100 lub 120. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Do takiego motoru jak NX,120 bedzie za szeroka,maxymalnie 110 :! : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Ja latałem na Mitasie C-02... powiem, ze guma taka sobie i tylko w teren... Na ulice sie nie nadaje bo szybko się ściera i kostki się nadłamują. Teraz przesiadam sie na coś szosowo-terenowego więc mitasik idzie w kąt... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 2 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 Kostek na rynku jest sporo,rozne szerokosci i rodzaj bieznika. Pytanie jest czy w ogole sie sugerowac rzezba bieznika przy amatorskiej jezdzie ? czy to jest wazne tylko przy prof poziomie jazdy. Na przykladzie takiej kostki mitas C-02 zdjecie jest w linku: http://www.barum-mitas.de/Lieferprogramm/Motocross.htmZ tego co widze to ma ona dosc duze kostki ale mniejsza ilosc, z tabeli wynika ze jest na twarde nawierzchnie , czy to znaczy ze w blocie bedzie totalnie do bani ? czy moze przy mojej jezdzie nawet tego nie zauwaze.A i szerokosc: ja rozumiem ze im wezsza opona tym lepiej sie wgryza w nawierzchnie ,czyli lepiej ( poza tym do cz raczej nie zaloze 140)[/url]powiedz jaki typ nawierzchni preferujesz:piasek/błoto/glina/kamienie/szutry/czy dziurawe drogi/ a może łaki(suche, mokre)wtedy mozna coś wybraćmoje zdanie takie, że zamiast qpiwac nowego mitasa lepiej qpić od zawodników coś(porzadnego) po jednym dniu za powłowe tej ceny :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 2 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 A wiec tak , mitasa tego namierzylem na allegro i zaintrygowal mnie wlasnie troche dziwny bieznik jak na tylna opone. Nie chce inwestowac w opone , tylko wziac jakas uzywke , a mitasy sa najczesciej spotykane.Wlasnie nie preferuje zadnej nawierzchni , jak wiadomo jak sie smiga po lasach i lakach to jest : twardo , piasek, korzenie , czasem mokro , a i szutrowka sie zdarzy z kamieniami, wiec nic nie moge wybrac dokladnie bo i tak nie bedzie to w 100% trafione.PS. pila ktora trzymam na fotce nie cialem poniewaz jest to : husquarna 115cm, ponad metr prowadnicy , jak sie odpali to pracuje jak krosek setka i trzeba niezlego chlopa do obslugi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Ja za mojego Mitasa C-02 dałem chyba ( :roll: ) 15 zł... bierznik miał jeszcze całkiem całkiem ale już sie nieźle zjechał. Kumpel kupił prawie nówke za 20 zł. W dt 80 sprawował się całkiem dobrze :D Jednak tak jak pisałem, te opony dość szybko sie ścierają.... :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Mam ten sam problem... Mam kostki, ale w twardym terenie zachowują się jak na asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Do takiego motoru jak NX,120 bedzie za szeroka,maxymalnie 110 :! :Teraz mam 120 zalozona i daje rade, a sam sie zastanawialem czy 130 to nie bedzie za duzo, ale najwyzej sie ja troche przytnie, albo sprzeda na allegro :banghead: O ile wogle ja kupie :D (narazie lipnie z funduszami :() Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Mówie ci załóż 110 poczujesz w czasie jazdy jak laczek jest węższy :D :banghead: .Nie no serio będzie to odczówalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 ale najwyzej sie ja troche przytnie,No tak po ch*j ma trzymac! Wazne zeby byla szeroka i ladnie wyglada!! :mrgreen: ;) Nie kombinuj tylko najlepiej wrzuc ok 110. Mi w DT moja 120mm glownie v-maxa zmnieszyla i to o kilkanascie km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2005 Ta nom spoko tylko takiego najpierw bym musial znalezc :DDD Nom ale looz ;)No tak po ch*j ma trzymac!(...)Nie no tak kiedys na forum czytalem, ze ktos przycinal kostki bo mu obcieraly ;) A po co ma sie trzymac, tak bedzie bardziej hardcorowo :D (joke) Pzdr =] Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.