Gość fazi1983 Opublikowano 31 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 Jaka jest różnica pomiędzy poprzecznym amortyzatorem (mocowanym przy ramie i do lagi), a tym przy kierownicy ?Z góry dzięki... CZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 zasadnicza róznica to skok takiego amortyzatora, potem łatwy dostęp i łatwa możliwość regulacji, tyle mi przychodzi do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fazi1983 Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 to czyli który jest lepszy ? :roll: Bo własnie się zastanawiam nad kupnem i nie wiem który wybrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 moim zdaniem ten na kierownicy mniej przeszkadza :banghead:.no - i w razie gleby się nie psuje.generalnie raczej jak się komu bardziej podoba - nie ma drastycznych różnicy w użytkowniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Raptowny do swojej Krówki założył NHK prawdopodobnie tylko dlatego, że ma zmienioną półkę kierownicy zatem montaż amora na zbiornik byłby mocno utrudniony. Szukaj amorka montowanego poprzecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 1 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Mocowanie z boku ma tę wadę, że przy glebie amorek może zrobić niezłą dziurkę np w kolanie..U mnie nie było możliwości montażu amorka na kierownicy, więz mogłem załozyć albo od lagi do boku ramy, albo pod dolną półką - między lagą a ramą. Wybrałem tę drugą opcję, właśnie ze względu na obawę co do zrobienia sobie krzywdy podczas gleby.Poza sposobem montażu osobiście nie widzę żadnych róznic w działaniu amorka - i na kierownicy działa i tak samo mocowany do lagi...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zierek Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Przu kierownicy jest praktyczniejszy. OT: Ładne futerko :-D edit:Jak wytłumaczyć koledze (ja wiem o co chodzi, tylko on nic nie kapuje :D ), do czego służy amortyzator skrętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Czerwca 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2005 do czego służy amortyzator skrętu? Zapobiega niekontrolowanym drganiom kierownicy (w dziurawych zakratach, przy opadaniu koła po gumie, przy dużej prędkości i fatalnej nawierzchni). Kiera nie telepie mu powiedz i tyle.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.