maniek_7 Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 A co do upadku, to ja raczej też stawiam na pękniętą gumę, albo jak pisał zbychu wywalony zawór w kole... Maniek... ty mnie z reala znasz... I czy ja wyglądam jak Zbychu... :banghead: ????? Aaaa, bo mi się coś popierdzieliło... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Maniek... ty mnie z reala znasz... Maniek, To człowiek ze świecącym kołem na niebiesko :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Witam Dla jasności w sprawie, napewno żadna awaria powiązana z blokadą koła więc napęd i jego przeniesienie odpada. Natomiast wszystko co sie może wiązać z uślizgiem koła. NIe wiem wycieki coś na drodze i tp , braliśmy też pod uwagę błędy kierowcy w końcu to spora prędkośc i spore siły (tylko jakie błędy na prostej). Pozdrawiam A może jakas plama oleju albo cuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek__ Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 odtatnio wichury byly wiec moze nagly mocny podmuch wiatru, bardzo mocny.... ale to tez by poczul, najbardziej sensowne to chyba stan drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RUTER Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 QUAKE- jestem z tobą!!!!Teoretycy do książek!!!Reszte pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 odtatnio wichury byly wiec moze nagly mocny podmuch wiatru, bardzo mocny.... ale to tez by poczul, najbardziej sensowne to chyba stan drogi Wg mnie tez odpada, bo jak Quake napisal: "las..." :banghead: W sumie przy takiej predkosci mogl to byc nawet maly wyboj, ewentualnie olej ktorego nie brakuje na jezdni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Witam Narazie nic nowego nie ma w weekend juz powinno być po naszym przeglądzie sprzęta może napisze coś więcej . Ruter może kiedys spotakmy sie na trasie :-) Pozdro 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Na trasie na której bezpiecznie przejeżdżałem przy szybkości 140 160km/h odkręciłem na maxa ( licznikowe 240 ) w pewnym momencie tak trzepnęło przodem że mało się nie wyp***. Nierówności płynnie łykane przy normalnych szybkościach mogą stać czarną dziurą przy szybkościach bardziej zbliżonych do prędkości dzwięku :mrgreen: . Druga sprawa, ja ze swojego ostaniego szlifu nic nie pamiętam :o tzn. pamiętam że sobie jadę i ... dalej jadę ale już na plecach i myślę q*** 8O jak to się stało 8O 8O dopiero opis sytuacji podany przez jadących z tyłu co nieco mi uświadomił :banghead: . Tak więc nic dziwnego że kolega nic nie pamięta. Co do Mańkowej pomyłki ;) on wie że ma ( miał ) mi cóś odpowiedzieć i pałetam się w jego podświadomości :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Nierówności płynnie łykane przy normalnych szybkościach mogą stać czarną dziurą przy szybkościach bardziej zbliżonych do prędkości dzwiękuCzyżby rezonans :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Nierówności płynnie łykane przy normalnych szybkościach mogą stać czarną dziurą przy szybkościach bardziej zbliżonych do prędkości dzwiękuCzyżby rezonans :roll: Uderzenie którego przednie zawieszenie nie jest w stanie wytłumić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Nierówności płynnie łykane przy normalnych szybkościach mogą stać czarną dziurą przy szybkościach bardziej zbliżonych do prędkości dzwiękuCzyżby rezonans :roll: Uderzenie którego przednie zawieszenie nie jest w stanie wytłumić. to moze byc bardzo realna przyczyna ! (ludzie nie z moich okolic wiedziec nie beda...) droga laczaca zaniemysl z kurnikiem... przynajmniej raz w tygodniu pokonywana przeze mnie ! znam ja - ale zawsze maxa mialem tam 150-160 i w miare plynnie moto szlo po dywanie ! pewnego razu lecialem do kurnika w/w drozka i jakis koles cisnal sie nowym pasatem... wyprzedzilem go (na budziku troszeczke ponad 200) i nie chcialem od razu zwalniac - nagle moto hop do gory, ja jeszcze wyzej, jebs na 2 kolka i mooocna szhima - w szoku bylem (moto opanowalem) ale kopara mi opadla ! przy 160 jest luzno ! powyzej robi sie nieciekawie ! mimo iz znalem ta trase ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Witam Rezonans , to może być dość bliskie wyjaśnienia tam jest teren pagórkowaty czyli droga prosta ale troszkę jak na fali, góra i dół podjazd zjazd. Przy sporej prędkości może podbijać, natomiast sam tam latałem z takimi prędkościami i bywało, że sie koło oderwało nawet tylnie od ziemi ale sprzet bokiem nie stawał może w połaczeniu z bocznym wiatrem ?Hmm nie wiem i pewnie sie nie dowiem tak do końca Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 1 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Witam Jestem właśnie po bardzo dokładnych oględzinach sprzęta, opona czysta łańcuch jeszcze jest na napędzie zawieszenie suche i wahacz też, więc nic nie bryzgało, nie wiem co to mogło być pomysły sie zawężają. Jedyne co jest oczywiste to ogromny fart koleżki sprzęt zmielony niewiele z niego zostało crashpad na wazonik i blok silnika na stolik :-P Uważajcie na siebie Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Engels napisał:Maniek... ty mnie z reala znasz... Maniek' date=' To człowiek ze świecącym kołem na niebiesko [/img'] No właśnie :mrgreen: Co do Mańkowej pomyłki on wie że ma ( miał ) mi cóś odpowiedzieć i pałetam się w jego podświadomości Wybaczam... :banghead: :D A rezonans, jest również dość sensowną odpowiedzią.... Na moście Gdańskim w Stolicy np. jest jakaś "tarka" i moto też ma tendencję do rezonansu... u mnie w okolicy asfalt jest położony na... płyty betonowe i po jakimś czasie zaczeły być odczuwalne przy pewnych prędkościach łączenia płyt pod asfaltem ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Czy wy wiecie co to jest rezonans? No tak... Rózne są rodzaje rezonansu... Może być np. magnetyczny :D Ale w tym przypadku: " wzmocnienie drgrań układu mechanicznego (czyli zawieszenia moto :banghead: ) wywyłane siłą zewnętrzną (silnik, zawieszenie o podłoże itp...) o częstotliwości zbliżonej (prędkości zbliżonej... :( ) do drgań własnych układu (zawieszenie moto... :P) )... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.