Skocz do zawartości

Kło[pot z silnikiem po nagrzaniu


MZrider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem do tyczy skutera z silnikiem dwusuwowym. Gdy jest zimny odpala normalnie, ale gdy sie mocniej nagrzeje (nie mówie o przegrzaniu) to się wyłącza i już go nie idzie uruchomić. Co to może być? Poprzednio były podobne problemy, ale po zmianie świecy chodził, co prawda jeździłem tylko na króciutkich dystansach.

Na co Waszym zdaniem wskazują objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najgorsze jest to że za choinkę nie mogę znaleźć kondensatora ani cewki, nie wiem gdzie to jest schowane. następnym razem jak zgaśnie sprawdzę śwecę czy aby nie zalana, wtedy będzie wiadomo czy to gaźnik czy elektryka. Gdzie szukac tego kondensatora? W tym skuterze wszystko jest takie pochowane... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz elektroniczny moduł to może nie chłodzi ci go dobrze podczas jazdy i nie daje iskry bo sie przegrzewa. Występuje to w każdej porze roku czy podczas ciepłych, goracych dni albo po dłuzszej jeździe? Może ci tłok puchnie i następuje spadek mocy albo coś innego. Z tym elektronicznym modułem to mój dziadek miał tak w simsonku (jak mu sie zagrzeje to musi odczekać aż silnik wystygnie i dopiero wtedy odpala).

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlap za przewod od fajki, on cie zaprowadzi do cewki :banghead:

 

kondensator jest pod prawa pokrywa silnika, tam gdzie jest caly mechanizm od zapolonu (o ile masz stary typ zaplonu, to jest platynki itd. w bezstykowym nie ma kondensatora)

 

o fak!!!!!!!!!! a ja myslalem ze caly czas chodzi o mzte :banghead: :banghead: :banghead: teraz przeczytalem ze chodzi o skuter. To teraz wiem po co mnie uczyli w szkole czytania ze zrozumieniem. To w takim razie mozee masz dobrana zla cieplote swiecy ;) i elektrody sie nie oczyszczaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc gaźnik rozebrałem, wyczyściłem dysze a iglica jest już maxymalnie opuszczona. Ale wiem, że mechanik kiedyś wsadził większą dyszę paliwa, dlatego mieszanka jest bogata. Podkręciłem trochę dopływ powietrza, wyczyszczę jeszcze filtr powietrza. Ale najważniejsze, że zmieniłem świecę z NGK na Iskrę 100S. Na tamtej, pomimo, że była nowa, nie chce chodzić, a na Iskrze na razie bez problemów. Może miała złą wartość cieplną, bo nie znam NGK. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...