Skocz do zawartości

Wyciek z pod świecy w M-67


Gość dufus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, wygląda na to, że gniazdo jest zrypane, ma widoczne 2 wyszczerbienia, może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów podpowie jak temu zaradzić doraźnie, a potem wyeliminować całkowicie...

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam..

Niewiem jak w tym motorze sobie z tym ludzie radzą.. ale np w Junaku... głowica jest aluminiowa.. wiem że spawają statry otwór i wiercą nowy... koszt we wrocku to 60zł w renomowanej firmie zajmującej się regeneracją głowic... inna metoda.. hmm kiedyśczyrałem o paście uszczelniajacej lacite czy jakośtak.. oraz dotaczanie tulejek...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przecież napisałem też o tulejkach ;-) dałem tylko przykłady jak to można zrobić ;-) a to spawanie.. to profesjonalna robota w zakładzie regeneracji głowic... kosztowniejsza asle raczej na dłuższy czas.. tak mi się przynajmniej wydaje ;-)

 

Pozdrawiam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa.... :lol: a od kiedy to aluminium jest bardziej wytrzymalsze od brazu czy tez stali...

:mrgreen:

- mmm a czy ja gdzieś napisałem że aluminium jest wytrzymalsze od brązy czy stali :| bo z tego co pamiętam to nigdzie... jeżeli chodzi o to pospawanie w Junaku i wykonanie nowego otworu na święcę w Junaku to z doświadczenia kolegi wiem że miał probemy z tuleją.. a poza tym jeżeli dobiera się metalie do tulejki - chyba każdy wie że każdy metal ma inną rozszerzalność termiczną... i co wtedy :> ?? złe dobranie materiału może zakończyć siebaaardzo nieciekawie.. a przy wykonaniu nowego otworu na świecę chyba coś taiego nie ma prawa zajść.. ale to tylko moja małe przemyślenia ;-)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czym oni aluminiowa glowice spawaja 8O tytanem :lol: c

o do rozszerzalnosci termicznej metali to jak widzisz i wiesz pewnie to gniazda zaworowe sa wykonene z brazu i pewnie wielu z nas do dzis na nich jezdzi wiec nie widze tutaj zadnego problemu :D U siebie w wielu glowicach mam przetulejowane otwory swiec tulejkami brazowymi i jestem bardzo zadowolony, ale to tylko takie moje przemyslenia...

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa takie rodzaje brązów które maja praktycznie identyczną rozszerzalność jak aluminium.

Tulejka z wewnątrz powinna mieć gwint stożkowy , a po wkręceniu do głowicy powinna zostać zawalcowania od strony komory spalania.

Przy takiej metodzie nie powinno być żadnych problemów ze szczelnością , czy wykręcaniem się tulejki.

Nie polecam wkręcania tulejki na jakiś specyfikach. Może to mieć wpływ na przepływ ciepła pomiędzy tulejka a materiałem głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze.. czy ja po chińsku piszę?? przecież zaznaczyłem że dałem przykłądy tego jak można rozwiązać ten problem.. jak Sobie inni to robią.. bo ja jestem na tyle szczęściarzem że w zaróno Janku, MZcie i romecie nie miałem i nie mam tego proglemu :D za to mieli znaojomi oraz ludzie z forum.. trochęsię i tym naczytałem i nasłuchałem.. więc skoro kolega siepytał jak to można zrobić - napisałem

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...