Pawel Opublikowano 28 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 Ja mam problemy ze znaleźnieniem luzu praktycznie od początku :-(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 28 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2005 U mnie do tej pory niebyło problemów , a teraz nawet kontrolka luzu szwankuje , świeci raz na luzie raz na drugim biegu. Zobaczymy rano jak będzie zupełnie zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pgaz Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Jeżdżę na tym motorku na kursie. Za dużo się nie znam na motocyklach, ale ten jak się go dobrze nie rozgrzeje to gaśnie na luzie ( oczywiście na zimnym silniku ). To chyba nie jest normalne? ;) No i ten plastik... zegary, kierunkowskazy... Ale za tą cenę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pgaz Opublikowano 29 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 U mnie do tej pory niebyło problemów , a teraz nawet kontrolka luzu szwankuje , świeci raz na luzie raz na drugim biegu. Zobaczymy rano jak będzie zupełnie zimny. Trzeba zdecydowanym ruchem wbijać biegi, bo inaczej jest rozbieżność między kontrolkami a stanem faktycznym. Na początku też sobie nie radziłem, ale można się przyzwyczaić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 29 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 U mnie jest tylko jeden zegar i niejest plastikowy tylko niklowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 29 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2005 Po ostygnięciu jest Ok. pewnie dłuższe odciki go męczą , możę się dotrze i będzi ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McDriver Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 Apropo skrzyni biegow w Wektorze 150, to sa dwie wersje tego motoru : starsza i nowsza. Starsza (ktora juz nie jest sprzedawana) ma silnik jednocylindrowy i tam jest skrzyna ktora "kreci sie wkolko". W nowej wersji jest silnik dwucylindorwy i normalna skrzynia biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2005 U mnie jest tylko jeden zegar i niejest plastikowy tylko niklowany. Japońce, Koreańczyki itp nakładają chrom/nikiel na plastik :D ładnie wygląda do momentu kiedy się nie odrapie w tedy wychodzi chamski zżułkły plastik (it's not funtastic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Japońce, Koreańczyki itp nakładają chrom/nikiel na plastik Winkładnie wygląda do momentu kiedy się nie odrapie w tedy wychodzi chamski zżułkły plastik (it's not funtastic)Naszczęście w wektorku niema chromowanego plastiku jest telko prawdziwy chrom i trochę niklu na zegarze dlatego jest taki żułtawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja ostatnio jeździłem na Wektorze 150. 2-cylindrowy 4T. Skrzynia biegów normalna (1-na dół, reszta w góre). Jako, że latam na enduro to pozycja za kierownicą wydawała mi sie dziwna. Miałem bardzo ugięte ręce :P Może tak ma być :P nie wiem :mrgreen: Co mnie zdziwiło moto kręci się do 13-14 tys obrotów. (kumpel ma Honde 125 ccm 4T i wykręca max 7 tys) To chyba dużo :D Przyśpieszenie fajne ;) Prędkość też. Na 1/4 gazu ( bo moto na dotarciu podobno ) na ostatnim biegu leciałem po prostej około 110... i po odkręceniu manetki jeszcze szło do przodu :( ale nie sprawdzałem ile wyciśnie :P Hymmm hamulce też fajne. Łatwo można dozować siłe nacisku. Oczywiście o rozruszniku nie musze wspominać :PJedyny minus tego moto to dźwięk... o dziwo wszystko zależy od regulacji gaźnika :roll: bawiliśmy się nim i moto zachowywało się różnie... raz od 2-7 tys chodził jak normalny choper, lecz po przekroczeniu tej granicy zaczynał drzeć się jak szlifiera... raz zrobiliśmy tak, że kręcił do 10 tys i na całej lini chodził tak jak powinien.. ale jeździł kijowo ;) Teraz go wyregulował tak, by dobrze chodził, to zaraz po odpaleniu ma dźwięk jak szlifiera co mnie dobija ;) Pozdrawiami sorki za błędy :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal g Opublikowano 4 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Dzwięk faktycznie do bani więc rozwieciłem tłumiki poprostu na wylocie zrobiłem drusztak chodzi bardziej basowo . [ Dodano: Dzisiaj, 21:50 ]Pytanko czy ktoś wybiera się swoim wektorem do Wrześni na zlocik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Nowy Świat Motocykli w kioskach, poczytajcie sobie o Wektorze, jak ktoś nie ma, a ktoś ma to na jakie miałem na nim przygody :-) Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 Nowy Świat Motocykli w kioskach, poczytajcie sobie o Wektorze, jak ktoś nie ma, a ktoś ma to na jakie miałem na nim przygody :-) Pawel no tekst mi się podobał zwłaszcza moment o zbiorniku paliwa :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McDriver Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 Elo! Po przeczytaniu artykulu w ŚM nasuneły mi sie pewne refleksje. Jezdze od 3 dni (60 km) Wektorem 150. Otoz chce powiedziec iz w instrukcji od mojego wektora jest napisane aby sprawdzic dokrecenie srub, aczkolwiek tak samo jak w 250 odkrecila mi sie klamka sprzegla, natomiast z bakiem nie mam zadnych problemow (jest odpowietrzony). W 150 jest rowniez niechlujnie polozona instalacja elektryczna ale nie pod tylnym blotnikiem a pod listwa ozdobna na boku, zreszta to juz poprawilem chowajac ja calkiem pod ta listwe. Moj wektor posiada takze centralna podstawke (boczna tez), podnozki sa normalnie "ustawione", sprzeglo chodzi normalnie, jak i klamka chamulca dziala lekko. Nie wiem moze to wynika z mniejszej pojemnosci ale nie odczuwam zadnych wibracji i lusterka nie drgaja. Moim zdaniem sprzedawca (Dealer w W-wa Al. Krakowska) moglby sie bardziej przylozyc do przegladu zerowego poniewaz mialem niedokrecone sruby tylnego kola SICK!!! Aczkolwiek uwazam ze za ta cene jest to dobry motocykl dla kogos kto przesiada sie z rometa i ma troche pojecia jak obchodzic sie z motocyklem. Fakt ze trzeba na niego "uwazac" i dokrecac sruby ale to moze wyrobic pozytywne nawyki. P.S. Obrotomierz dzialal dziwnie (raz dzialal a raz nie, ale poprawienie stykow wiazek elektrycznych rozwiazalo problem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 McDriver twój sprzęt ma zupełnie inny silnik więc i wibracje są inaczej odczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.