zibik Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Czy regulował ktoś kiedyś gaźnik motocyklowy przy użyciu samochodowego analizatora spalin.Jeżeli tak to proszę o info bo wydaje mi się to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Jeśli masz na kolankach wydechów śrubki, to możesz je wykręcić i wkładać w każde kolanko z osobna sonde analizatora ( o ile się zmieści). Jeśli nie masz, to wsadzając sonde w rure wydechową od tyłu uzyskasz mało wiarygodny odczyt już przy układzie wydechowym 4 w 2, a co dopiero 4 w 1. Poprostu nie będziesz w stanie ustawić wszystkich cylindrów tak samo. Jeśli chesz ustawić sprzęta bardzo dobrze, to możesz zakupić sobie świece colortune (poszukaj w archiwum). Ja właśnie dzisiaj sprezentowałem sobie takie cudeńko i moja xj chodzi teraz równo jak honda ;), żadnych szmerów szarpań na jałowym spowodowanym nierównomiernym biegiem jałowym. Nie zapomnij jedak, że ustawianie składu mieszanki musisz połączyć z porządną synchronizacją, gdyż inaczej sprzęt bedzie chodził jak stara kufa na wybiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Przy mojej xj są śrubki na kolankach,więc jest to możliwe a sposób ten wydwje mi sie dokładniejszy niż colortune.Wiem oczywiście że przed składem mieszanki reguluje sie najpierw poziomy ,dopiero potem skład mieszanki i dopiero synchro.A pytałem sie o to ponieważ mam dostęp do analizatora.Robiłeś tak kiedyś Idaho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Ja robiłem, ale w samochodach, ale w moto masz inaczej no bo tzreba synchro zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Analizatorem nie robiłem, colortunem już tak, działa naprade fajnie. Jeśli w Xj masz YICS, to musisz pamiętać aby zablokowac kanały podczas synchrnizacji. Polecam ci stronę: http://www.xjowners.com/ znajdziesz tam troche ciekawych rzeczy. Ps. Po ustawieniu składów mieszanki i synchronizacji dobrze jest jeszczeraz sprawdzić skład, gdyż jest on zależny od podciśnienia w krućcu, które to zmienia się podczas synchronizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Ja robiłem' date=' ale w samochodach, ale w moto masz inaczej no bo tzreba synchro zrobić[/quote'] Moim zdaniem tylko w samochodach z jednym gaźnikiem nie robi się synchro-a jak były dwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 o synchro chodziło mi, że robi się w moto, no a do 2 gaźnikowych samochodów był wakuometr do zrobienia synchro, ale 2 gaźnikowców nie było mi dane oglądać, ani tymbardziej robić :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 No a co powiecie na amerykańskie konstukcje gdzie było 8 gaźników:)... szał kręcenia ;) A jaki wypasiony gulgot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.