SizeeR Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Siema...W mojej ETZ 251 gorny martwy punkt w jakim znajduje sie tlok nie pokrywa sie z maksymalnym rozwarciem sie stykow przerywacza. Czy to jest normalne? Jak wyglada sprawa u was? Wal napewno nie jest przekrecony. Czy to moze byc wina krzywki? Jak ja zdjac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 krzywki sa jednakowe, mozesz miec krzywy wał(bicia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 23 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 A nie moze byc krzywka jakos przesunieta? Wal nie ma bicia na 100% Napiszcie co zrobic po kolei zeby zdjac krzywke? Mi sie to nie udaje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Aby zdjąć krzywkę należy wykręcić całkowicie śrubę, która ją przytrzymuje a potem po prostu wyciąnąć poruszając lekko na boki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Powinna wyjść bez żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 23 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2005 Siema...W mojej ETZ 251 gorny martwy punkt w jakim znajduje sie tlok nie pokrywa sie z maksymalnym rozwarciem sie stykow przerywacza. A skad przekonanie ze powinno sie pokrywac?Czy to jest normalne? To zalezy.Jak wyglada sprawa u was?U mnie bylo tak' date=' ze krzywka otwierala przerywacz w niewlasciwym miejscu, a mianowicie nie na poczatku 'garbu' (w miejscu gdzie jest najbardziej strome wzniesienie profilu) tylko kawalek dalej. W efekcie nawet minimalny luz na lozyskach walu powodowal bardzo duze zmiany wyprzedzenia zaplonu. Pomoglo doszlifowanie powierzchni czolowej krzywki w miejscu styku z wirnikiem. Teraz sprawa wyglada tak, ze przerywacz otwiera sie we wlasciwym momencie i ma mniej wiecej stala wartosc przerwy przy przejsciu przez garb krzywki.Wal napewno nie jest przekrecony. Nie musi byc przekrecony zeby krzywka byla zle osadzona. A wplywaja na to takie elementy jak: -niewspolosiowosc wirnika wzgledem walu (nierownosci powierzchni stozkow, zanieczyszczenia)-niewspolosiowosc krzywki wzgledem wirnika (nierowne powierzchnie styku krzywki i wirnika, skrzywiona sruba mocujaca wirnik i krzywke)Czy to moze byc wina krzywki?Moze byc. Sprawdz czy przerywacz otwiera sie we wlasciwym momencie i czy podczas obrotu walem nie nastepuje 2-krotne otwieranie przerywacza lub dziwne zmiany wielkosci przerwy (powinna najpierw szybko wzrosnac a nastepnie powoli malec). Jak ja zdjac?Po odkreceniu sruby powinna wyjsc bez problemu, ewentualnie lekko podwaz ja srubokretem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Luk jesli chodzi Ci o te srube imbusowa na wierzcholku walu to wlasnie nie moge w zaden sposob jej ruszyc :/ W tym caly problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Luk jesli chodzi Ci o te srube imbusowa na wierzcholku walu to wlasnie nie moge w zaden sposob jej ruszyc :/ Klucz obraca sie w lbie sruby? To sprobuj chwycic ja z zewnatrz jakas zabka. Dobrze byloby tez nagrzac leb sruby palnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Wlasnie nie... Klucz sie nie obraca, to sruba nie chce dac sie ruszyc :banghead: Klucz siedzi pewnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 Włacz bieg, nacisnij hamulec i odkręć. :arrow: musi sie odkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 viper juz to robilem...Nawet nie wiesz na ile sposobów probowalem unieruchomic wal. A to podgrzanie sruby cos pomoze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 viper juz to robilem... Nawet nie wiesz na ile sposobów probowalem unieruchomic wal. A to podgrzanie sruby cos pomoze?w dobra strone krecisz?? nasadz imbusa i stuknij mlotkiem tak jakbys chcial go odkrecic. musi pojsc, bo zrobisz udar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 24 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 no bez jaj :banghead: pewno ze w dobra. heh Z mlotkiem tez probowalemKunrwa moze ja ktos przykleil? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 24 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2005 A to podgrzanie sruby cos pomoze? Nie grzej tego :idea: Przyfajczysz uzwojenie wirnika i będzie dopiero tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 "bez młota to nie robota" uderz pare razy w srube jak bys chcial ja dobic, jak nie pomoze to zablokuj ten wirnik nasadz klucz i weż wykabinuja jakes rurki nasadz na klucz moze tak bedzie łatwiej :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.