Bartekk Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Mam taki maluśki problem z ładowaniem w Junaku. Mam alternator od fiata 126p i dzieje sie coś takiego że zaczyna ładowac dopiero na wysokich obrotach jeszcze w zeszłym sezonie wystarczyło go odpalić i już kontorlka gasła a teraz trzeba mu mocno gazowac zeby zgasła. Mam dwa podejrzenia albo regulator albo diody prostownicze. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 hmm a akumulator jest w porządku?? niewiem jak w junaku.. ale podobnie miaółem w samochodzi i to wcale nie alternator.. nie regulator.. a akumulator zdychał.. a i raz się spotkałem z czymśtakiem.. że koledze w serwisie powiedzieli że jakaś sonda :| hmm ale radzę jeszcze sprawdzić jeszcze akumulator.. czy ma swoje parametry Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2005 IMO padnieta jedna z diod prostowniczych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haryb Opublikowano 25 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2005 sprobuj podpiac inny regulator na chwile i zobacz czy jest inaczej?! jelsi tak samo to moze byc rzeczywiscie dioda(mostek). Cytuj www.haryb.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 A oglądnij sobie w jakim stanie masz szczotki. Jak są wykończone to wirnik nie dostaje prądu i dopiero przy wysokichobrotach coś ci elektrownia wyprodukuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.