Erwin Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Jakie jest alternatywne cisnienie w oponach podczas jazdy po poligonie czyli piach ,błoto ,korzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ja mam bodajze 1,7 bara, ale to chyba optymalne to 1,5 PS ladny sprzet :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Ja przy swojej Yamie mam 1,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 to chyba przesadzilem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 chyba nie bara a atmosfery :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erwin Opublikowano 12 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Napompowałem 1,5 atmosfery nową opone (przednią) bfgoodrich,poleciałem w plener i jakos niefortunnie pogiołem felge w dwóch miejscach :D ,przeciez 3 atmosfer nie p.........lne bo to kamień będzie a nie opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ja mam w rowerze kolo 5 a kolega w kolarce +/- 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 ja mam w rowerze kolo 5 a kolega w kolarce +/- 10 To jeździj dalej na rowerze :D W błoto pompujcie 1,0 - 1,1 atm. Na sucho 1,5. Więcej nie ma sensu, traci się możliwość kontrolowania przodu w zakrętach, a tył nie wybiera dobrze przy odkręcaniu. Krzywienie się felg to ryzyko wpisane w jazdę i tyle. Trza się pogodzić. Wszystko jest przecież do wyprostowania :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Na rowerze jeżdże :D a w moto mam mniej wiecej coś jak mowisz (1,5 w suchy teren) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 12 Maja 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 Na rowerze jeżdże :D a w moto mam mniej wiecej coś jak mowisz (1,5 w suchy teren) spoko, przecież żartowałem sobie ;) :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 kup sobie klucz do szprych motocyklowych, mozna za mala kase wyprostowac felge samemu, moj ojciec mi zawsze w tym pomaga, przeszprychowal mi 2 nowe piasty w rowerze i z motocyklem sobie tez poradzil, tylko klucz do szprych w motocyklu jest troche wiekszy wiec radze nie kupowac w rowerowym, jezeli felga nie jest pogieta w ten sposob ze jest wbita do w strone osi tylko pogieta na bok to po prostu moze pokrzywila sie przez to ze szprychy byly za slabo ponaciagane (brat mial tak w rowerze), moim zdaniem lata ci zapewne na boki, pokrec to zobaczysz, przyloz krede do opony i zobacz w ktorym miejscu ci lata, no i wtedy jak jestes inteligentny to bedziesz wiedizal w ktora szpryche musisz pokrecic, a jak nie chcesz myslec to metoda prob i bledow ktorej nie polecam :D a jak ci sie wbila w strone oski to musisz chyba wykrecic wszystkie szprychy i isc do wulkanizatora (u mnie takie cos robi) i tam ci felge wyprostuja na specialnej prasie (aluski tak prostuja wiec felge motocyklowa tez wyprostuja, jak nie chcesz bawic sie w krecenie szprychami to robia takie cos za 30zl/szt tylko nie pamietam gdzie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erwin Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Prostowanie felg w rowerze mam w małym palcu .Mam wbita do w strone osi ,narazie nie bede tego ruszał tez mozna latac z pogientą nie przeszkadza mi to bardzo przy okazji zrobie jak np. łozyska bede wymieniał,tylko teraz napompuje ją troche bardziej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 no przyda sie na bank ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.