Skocz do zawartości

Moja nowa VFR !!!!!


gonzo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój nowy tłumik ...

 

Jest o tu. http://www.bikepics.com/pictures/365883/

 

I tu... http://www.bikepics.com/pictures/365887/

 

 

Aha

 

Dziś zmieniając tłumik odpaliłem VFR bez końcówki :mrgreen:

Trochę poganiałem mo mojej wsi i poczułem się jak na RCV 211 :D

 

Tak to VFR chodzi bez końcówki :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w temacie tlumikow: macie gdzies moze schemat jak zrobic porzadny tlumik do VFR? chodzi o taki, ktory oprocz dzwieku da moc? lub inaczej: czy ktos moze zwymiarowac swojego (byleby byl to tlumik sportowy przeznaczony specjalnie do vfr)?

chce sie zabrac porzadnie za tlumik, (przelot mojej produkcji mi sie znudzil - za malo mocy na wysokich obrotach, dol mocniejszy za to, niz fabryka), a mam magika, ktory zrobi wszystko z metalu, byleby byl rysunek jakowys i wymiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a prosze Cie bardzo Ketchup :mrgreen: z oryginalnego wypruwamy wszystko, co sie da. nastepnie wstawiamy rure zwinieta z blachy 1mm o srednicy 58mm i spawamy ja od poczatku wydechu zeby sie trzymala. wtedy wydech nie ma zwezen/rozszerzen. w dekielku poszerzamy otwor i go nabijamy na wystajaca rure i nitujemy. rura z blachy nie ma otoworkow, trzyma sie przyspawana z przodu i przez nabity dekielek z tylu. oryginalna rura (zewnetrzna) robi jako oslona tylko. wrazenia? niesamowity ryk (do 140 slychac wydech, powyzej szum powietrza), mocniejszy dol (wystrczy popatrzec na czopery jak dlugie maja wydechy - rezonans na niskich obrotach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to taki wynalazek ;), ja swój wentylowałem prętem zbrojeniowym :mrgreen: , na dwa baty poszedł :) , gada przyjemnie już, ale dalej to jeszcze nie to, zakupiłem własnie 2 boczne kuferki do komlpetu, tak więc w tym miesiącu nici z wydechu, ale raczej poszukam coś chodzonego właśnie do VFR'y

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MłodyVFR napisał:

czy ktos moze zwymiarowac swojego

 

 

 

Czy to pytanie do mnie ?

 

"uderz w stol, a nozyce sie odezwa" :mrgreen: nie krepuj sie Occult, bede wdzieczny :D

jezeli to nie sprawia problemu:

- dlugosc calkowita puchy

- srednica

- co jest w srodku i o jakiej srednicy (czy jest to blacha dziurkowana)

- ile wystaje rurka z tylu

- widac jakies przegrody w srodku, czy jest to typowa przelotka?

 

troche tego jest, nie zabijaj mnie od razu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim Occult zadzialal z suwmiarka i centymetrem krawieckim, ja tez podzialalem i zwymiarowalem tlumik fabryczny. narysowalem rowniez przekroj mojego aktualnego i nowa wizje tlumika. wymiary glowne (dlugosc) moze nieco odbiegac od oryginalu (1-2cm) ze wzgledu na to, ze wpierw byl pociety, a potem mierzony :mrgreen: . reszta - zwlaszcza bebechy fabrycznego - zmierzylem co do mm. podziwiajta i komentujta :) :mrgreen:

 

tlumol.jpg

 

link do auto cada: http://home.arcor.de/sylvia.radlowski/Moto...rrad/tlumik.dwg

 

dzieki SirAdam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. ma ktos jakis serwerek? moge wrzucic format dwg. no i lepiej by wygladalo tez, jakby od razu bylo wrzucone w post niz w album

 

 

@mlody

 

poslij mi to na [email protected] to postawie to na moj server.

 

 

Co do tlumika;

jak widze to RC36 miala jeszcze calkim ladny (srodek)

Ja mam zdjecie tlumika z RC46I , i jak tak popatrze to sie dziwie ze tam jeszcze cos przelatuje :roll:

Same rury i przegrody ;)

 

Tutaj zdjecie z gazety;

 

http://home.arcor.de/sylvia.radlowski/Moto...0800%20pipe.jpg

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w porownaniu do 800, to 750 mozna poewiedziec, ze nie ma tlumika ;)

co do mojej wizji: chce zachowac w 100% fabryke (no prawie w 100 :) ), czyli wszystko co jest do przegrody zostawic fabryczne, a za przegroda, czyli tlumik wlasciwy - olac po prostu. uzyskam? :

+ ten sam rezonans

+ glosniejsza prace

- dupowaty wyglad, ale zobacze jak to bedzie na zywo

zastanawiam sie nad ta rurka fi40mm, bo docelowe wyjscie z tlumika posiada rurke fi35mm. sadze, ze dam 40, bo zawsze (nawet na szybki test) bede mogl ja zwezic do 35 np przez wlozenie drugiej do srodka. mam tez problem z dlugoscia rurki, ale sadze, ze jej dlugosc nie ma duzego znaczenia?? nie chce, zeby poza tlumik mi wystawala z 100mm, bo bedzie bleee i dlatego dam ja 130mm. wypowiadac i komentowac, bo na dniach Mlody zawozi wydecha do magika, ktory sie nim zaopiekuje :mrgreen: wszelkie sugestie mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mlody

 

masz poczte ;)

 

 

 

Co do dlugosci rurki i jej srednicy, to raczej nic nie wymyslisz, takie cos bedziesz mogl tylko na probach wycyrklowac.

Raz dluzsza, raz krutsza,wezsza,szersza................

i z tego wybrac najlepsza wersje.

Dlatego najlepiej byloby, sobie taki "roboczy" tlumik zbudowac, na ktorym moglbys co chwile inna rurke przypunktowac, pare jazd probnych zrobic itd.

Po zakonczonych testach zrobic rysunek z ostatecznymi wymiarami, i oddac do zrobienia "na czysto"

Na rysunku nie mozna obliczyc wydechu,to trzeba zrobic "na zywo"

 

Przynajmniej ja bym tak zrobil.

 

 

 

 

SirAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...