gonzo Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Moje kolejne pytanko dotyczy oleju. Zmierzyłem jego poziom (opierając na gwincie) i jest za niski. Co mam dolać? Nie wiem na jakim oleju do tej pory jeździł (sprowadzony ze Szwajcarii). W domu mam syntetyka 10W50, mogę go użyć czy lepiej zastosować półsyntetyk? Chodzi mi tylko o małą dolewkę. Pełną wymianę i tak zrobię u Pawła w serwisie.Przebieg (licznikowo): 83 tyś. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Ale czy już nie mieści się w tolerancji ? Czy jest to w tolerencji tylko że mninimalny stan ? Jak poza tolerancją to musisz się liczyć z tym, że dolejesz na pewno 5-6 setek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 poza tolerancją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 tu się nie ma nad czym zastanawiać, tylko robić wymiankę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Gratuluje i ja udanego zakupu.Z regoly VFR sa w Niemczech na syntetyku jezdzone, mysle ze w Szwajcarii tez.Ja do mojej leje Motul Ester V5100 (10W40) - jest super. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 13 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 Dolałem syntetyka i teraz stan jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 13 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2005 gonzo odwazny jestes ja bym tam wolal nie ryzykowac i wymienic ,w koncu majatek to nie jest a zjeb.. silnik mozesz pozatym nie masz pewnosci czy syntetyk byl wczesniej bo jesli nie to mozesz miec duzo wieksze wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Wiem wiem wiem....Kasę będę miał w najbiższym czasie to to zrobię od razu. Na razie nie mam wyjścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 gonzo odwazny jestes ja bym tam wolal nie ryzykowac i wymienic ,w koncu majatek to nie jest a zjeb.. silnik mozesz pozatym nie masz pewnosci czy syntetyk byl wczesniej bo jesli nie to mozesz miec duzo wieksze wydatki. poza tym, ch*j wie, kto i ile na nim jezdzil. to powinna byc pierwsza wymiana w nowo zakupionym motocyklu. a wracajac do tematu: GRATULUJE!!! naprawde zajebisty sprzet, chociaz kwintensencja VFR jest RC36 (taka dosiadam ;) ) :mrgreen: P.S. nie wiem, czy powinienem, ale zazdroszcze rozrzadu na srubki. co roku bym sobie ustawial idealnie - bo nic mnie to nie kosztuje, a plytki niestety tak, mimo wiekszej trwalosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 14 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Witam! Moje wrażenia po przejechaniu pierwszych 100km? Całkowicie pozytywne! - pierwsze co zauważyłem po przwesiadce z GS'a to bardzo precyzyjna skrzynia biegów, o niebo lepsza niż w Gs'ie; zero problemów ze znalezieniem luzu; leciutko chodząca dźwignia; Super!- silnik jest bardzo elastyczny, szybko się rozgrzewa i bardzo "przyjazny" w oddawaniu mocy, kultura pracy niesamowita- ten motocykl żyje na trasie, tam czuje się najlepiej; wyjechałem kawałek na wylotówkę z Warszawki jadę, jadę patrzę na zegar a tam ponad 180km/h - w życiu bym nie powiedział (mam podwyższoną szybę GIVI); oj coś czuję, że przez wakacje dużo sobie na niej popodróżuję :lol:- czytelne wskaźniki; wskaźnik poziomu paliwa-genialny (jak to ułatwia życie...)- dobrze usytułowane lusterka- rozczarowały mnie trochę hamulce, przód niby dobry ale...(może to klocki?), tył b. słaby (w Gs'ie był mocniejszy), jak za 100 lat uzbieram kasę to obowiązkowo kupuję przewody w stalowym oplocie ;) To chyba wszystko co przychodzi mi do głowy... Trzymajcie się...kierownicy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Wymieniaj olej jak najszybciej na nowy, i ogranicz sie z jezdzeniem na tej mieszance. Sprawa jest bardziej powazna niz ci sie wydaje. Co do oleju, to proponowal bym polsyntetyk, motul 10W40 jest bardzo dobry i w miare tani. Poszukaj na forum, juz było wiele o laniu pelnego syntetyku do motocykli i niektórych konsekwencjach. Do VFR zalecany jest połsyntetyk, i takiego powinienes uzywac. Pozdro i 3mk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 mozecie mi napisac na co zwracac uwage przy kupnie vfr'ki??czy ma jakies szczegolnie slabe punkty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Do VFR zalecany jest połsyntetyk, i takiego powinienes uzywac. Właśnie wymieniłem olej w swojej VFR'ce na full syntetyk Castrol - taki mi polecił mechanik. Czy skoro nie mam oleju, który zalecany jest przez producenta (10W-40) musze liczyć się z jakimiś przykrymi w skutkach konsękwencajmi ??Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 mozecie mi napisac na co zwracac uwage przy kupnie vfr'ki?? czy ma jakies szczegolnie slabe punkty??ktory model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Właśnie wymieniłem olej w swojej VFR'ce na full syntetyk Castrol - taki mi polecił mechanik. akurat ten syf musiales wlac ? :roll: biedny motor. Czy skoro nie mam oleju, który zalecany jest przez producenta (10W-40) musze liczyć się z jakimiś przykrymi w skutkach konsękwencajmi ?? co to ma znaczyc ?napisz jaki wkoncu wlales. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.